- Waardering
- 960
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 19%
He, s back

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Thanks man!
Merci ! Die db press moet echt weer naar 40kg!
Helaas geen smith in mijn gym, maar kan zeker de cgbp eens overwegen!vervanger voor triceps:
close grip bench, eventueel in de smith... echt lekker.

Wel lekker inderdaad! Antagonist bevalt prima, maar toch binnenkort voor iets anders kijken!
o have you back Flex! Alles goed bij jou ook!
Zo is het maar net!
Thanks Bart, jij ook!
Thanks

Merci, kleine moeite vind ik zelf om de boel even uit te rekenen..wel een beetje veel vloeibaar voedsel vandaagVoeding gaat altijd mooi bij jou! Respect daarvoor kerel![]()

Ach..er zal vast wat groente op mijn pizza zitten en anders komt dat morgen wel weerStrak in de voeding man, maar hoe zit jij met je groentes dan?

Pizza en cake waren heerlijk! De cheescake kwark viel tegen helaas!Ik ben toch wel jelly op je cheescake, protein cake & pizza![]()

Niet helemaal mijn motto, maar er is nog nooit iemand gestorven door een groenteloze dagZo min mogelijk groente a day, keeps the doctor away!

Vandaag is op of misschien iets boven onderhoud, maar krijg soms het idee dat mijn onderhoud lager ligt dan ik denk. Mijn gewicht blijft namelijk mooi gelijk met:Ziet er goed uit, eet je nu op onderhoud dan vandaag of er zelfs onder?
Merk je dat gewicht en alles nu ook mooi constant blijft?

De aanbevolen dosering is 7g. Verder had ik deze pot nog staan en vind ik op een of andere manier een soort zoete suiker sensatie altijd wel fijn voor het trainen
Verder vind ik BCAA's in de bulk eigenlijk maar onzin. Gebruik ze nu wel voor het fasted trainen en als tussendoortje, maar dat is puur omdat ik de BCAA raspberry ice smaak van B&F gewoon lekker vind
If It Fit Your Macro's was het toch...grotendeels is het goede voeding!Je bent wel foute shit aan t eten bro, die pizza was wat, bijna de helft van je cals eergister ofzo?Doe s pics van je huidige shape dan?
De cake is ook gemaakt van griekse 0% yoghurt, bananen, eieren en whey.