Jespeeer
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 95
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks!Je shape ziet er goed uit man! En niemand kan zo'n stuk vla weerstaan, toch?![]()

Merci!
Dank u

Dat moet jou makkelijk lukken, zo superdroog ben ik nu ook niet..Ziet er strak uit Marvin
Hoop ook eind oktober zulke definitie erop na te houden!

Ik heb bij de squats het gewicht van mijn straight sets met 5kg verhoogd, daardoor ging mijn dropset wat minder. SLDL 10kg verhoogd tov vorige keer, dus ik ben tevreden! Benen zaten ook goed vol, aders zichtbaar en flinke pomp..Lekkere training hoor!
SLDL is vooral erg nice man!
Alleen squats ietsjes minder dan vorige keer of niet?
Bepaalde reden voor of was het gewoon zwaar vandaag.
Thanks maat!
If It Fit Your Macro's was het toch...grotendeels is het goede voeding!De cake is ook gemaakt van griekse 0% yoghurt, bananen, eieren en whey.
Zal zo even kijken of ik een foto van gisteren kan en wil posten.
Kan even geen karma geven, maar jou vuistregel: lengte - 1 meter bij een goed VP% is mooi ben ik het volledig mee eens...al is lengte - 1 meter + 5kg natuurlijk nog mooier
Edit:
Shape zondag:
![]()
Nice pica, die aders op je buik
Vuistregels ftw.Ik blijf het zeggen..walking lunges zijn echt het zwaarste dat een mens voor benen kan doen, zowel fysiek als mentaal is het echt doodgaan!Jezus die walking lunges zijn epic. Hoef je daarnaast echt geen cardio meer te doenNa 3 sets op en neer lopen ben ik ook kapot!
Neen, er groeit niet veelZieke training man flinke gewicht! Zijn ze nu ook al beetje aant groeien?
Ondankbare rotsport!Je bent zeker niet de enige die het over massa pakken heeft. In mijn gym hoor ik het ook regelmatig.."Je bent wel goed droog, maar er mag wel weer wat massa op"..nog altijd ****ing droog idd
zou wel echt massa willen gaan pakken als k jou was ;p

Thanks Bart!

Benen trainen is altijd zwaar!

JUp..prima vuitregel...nu die extra 5kg er nog opplakkenAhja, nou vooruitNice pica, die aders op je buik
Vuistregels ftw.
Is inderdaad killing! Al moet ik toegeven dat ik hier en daar nog een repje overhad tijdens de drops, maar kon het mentaal niet opbrengen..

Verder hoor ik vaak als ik met andere leden van dit forum meet dat ik in het echt groter ben dan ze van de foto's kunnen afzien. Mijn lichaam is dus niet echt fotogeniek denk![]()

If It Fit Your Macro's was het toch...grotendeels is het goede voeding!De cake is ook gemaakt van griekse 0% yoghurt, bananen, eieren en whey.
Zal zo even kijken of ik een foto van gisteren kan en wil posten.
Kan even geen karma geven, maar jou vuistregel: lengte - 1 meter bij een goed VP% is mooi ben ik het volledig mee eens...al is lengte - 1 meter + 5kg natuurlijk nog mooier
Edit:
Shape zondag:
![]()