Skatermarvin
Superior Athlete
Elite Member
15 jaar lid
Stimjunk
Oliebol
10.000 likes
10.000 berichten
10 media-items
- Waardering
- 33.490
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 50%
Voor zover ik kon zien toen had jij inderdaad een behoorlijk stel benen en kuiten! Vond je overal goed buff trouwens!Dit kan ik zeker beamen, want toen die keer bij USC vond ik je ook irl stuk groter!
Maar het is en blijft een apart iets, is zelfde dat men nooit verwacht dat ik 90kg+ ben.
Al helemaal de gasten niet die zelf ook trainen die kijken me vaak verbaasd aan hehe
Maar dat komt denk ik doordat de meeste upperbody goed ontwikkeld hebben en ik ben lowerbody dude![]()
In bodybuilding is het wel een voordeel als je benen voorlopen, dus daar ben je gezegend mee! Meestal is goede benen IMO vaak een teken van goede genen en dus uiteindelijk komt die UB ook wel goed!
Hoe komt het denk je dat je cut niet naar wens verloopt?Pffff wat een shape. helemaal zuur dan dat mijn eigen cut niet zo lekker gaat![]()
Dat heb ik hier op mijn werk ook weleens..ik ben ook weleens voor gay uitgemaakt omdat ik in mijn pauzes naar halfnaakte mannen keek..gewoon heel hard nohomo roepen terwijl je er naar kijkt en natuurlijk niet je hand in je broek stoppen tijdens het kijken *nohomo*Walking lunges met bijna 70 kilo, is dit de leven?
Je foto bekijk ik straks thuis wel even. Ik denk dat de mensen in de aula hier nogal vreemd zouden opkijken![]()

Waar haal je trouwens vandaan dat een goed LB goed is voor LB en dat je UB dan goed komt? Veel vetten trouwens gister, hoe deel je uberhaupt je macros in, gewoon cals en eiwit tellen of zit er nog een verdeling achter?
):