Nesselaarr
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 121
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 62kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks!
Net even drie potten Glucosamine/Chondroitine ingeslagen. 2+1 gratis bij kruidvat.Zou inderdaad eens kijken naar die glucosamine, eventueel wat visolie verhogen?
Thanks!
Net even drie potten Glucosamine/Chondroitine ingeslagen. 2+1 gratis bij kruidvat.
2 a 3 caps per dag volgens de pot, is dat voldoende?
Per stuk:
Glucosamine: 400mg
Chrondroitinesulfaat: 250mg
Kopergluconaat: 0.05mg
Mangaangluconaat: 0.10mg
Vitamine C: 4.0mg
De dagdosering die nodig is om gewrichtsklachten te bestrijden is 1500 mg tot 2000 mg glucosaminesulfaat. Dit is afhankelijk van het lichaamsgewicht.

Thanks gozer!

Dan neem ik iets meer dan op de pot staatDus 4 à 5 caps per dag nemen is mijn snelle conclusie
Neem zelf 2000mg per dag ook via me multi![]()
Begin maar met 5Hmm, ben zwaarder gaan deadliften en zit niet altijd netjes op mijn bureau stoel op mijn werk (75% van mijn werkzaamheden). Verder ben ik sinds een paar weken aan het dropsetten, ook met squats en doe ik loodzware walking lunges welk ik altijd eerst over mijn nek heen moet cleanen. Voeding is al sinds de contest hetzelfde..hooguit iets meer.Op voedingsbasis kun je wellicht winst behalen. Was er een acuut moment waarop je pijntjes ontstonden? Of een verandering in je dagelijks leven o.i.d. rondom het ontstaan van je klachten?
Kan ik weer even de online-fysio uithangen.![]()

)

Begin de dag netjes met 200g kipfilet en 30g whey en daarna zien we het wel..Thanks! Dan ga ik overwegen volgende week nog redelijk normaal te trainen en daarna een week op circa 50-70% van mijn normale trainingen (Deload). Moet ik in ieder geval even door supplementeren met de glucosamine!Nog leuke toevoeging voor je Marvin.
Had vandaag toevallig tijdens de les ook ff discussie over glucosamine, omdat Daster ook begon over pijntjes en klachten.
Zei toen zelf gelijk dat hij glucosamine kon nemen aangezien dat dus schijnt te kunnen helpen...
Toen gaf Faasjuh van het forum hier een perfecte toevoeging aan het geheel.
Glucosamine schijnt namelijk pas naar 3 maanden tijd van suppleren effectief te zijn.
De kans is dus heeeeeeeel groot dat je de komende 3 maanden er niks van gaat merken, maar daarna dus wel.
Zelf is het dus iets wat ik sowieso ga blijven nemen, maar verwacht er nu op de korte termijn niet te veel van.
Vooral bij zitten voor mijn gevoel..Worden je klachten erger bij lange statische houdingen? Zitten, staan etc.?
Van harte met je 2 jarige relatie makker. Klasse fly, s kerel, reppen met 22, s vind ik sterk werk!
Thanks beide!Gefeliciteerd man, lekker van je dag genieten morgen.
Hopen op een beetje goed weer!

Ik sta pijnloos op..en een dag zoals vandaag, de hele dag lopen in de efteling gaat eigenlijk prima. Pas aan het eind van de dag begon het weer een beetje te zeuren..Hoe is het verloop van de pijn? bevoorbeeld dat het meer sochtends pijn doet maar na een kwartiertje de pijn minder is of.... ?
Dat vreten is wel goed gekomenGefeli broEn gewoon lekker vreten dan + weekje op 50% trainen misschien? Klinkt alsof je er baat bij zou hebben.
...Voel me wel echt vreselijk ranzig, maar dat zul je wel begrijpen na het lezen van het onderstaande..

Thanks maat!

Iedere keer als ik iets gegeten had liep ik langs de volgende vreetschuur en dacht ik 'ooh, dat is ook wel lekker' of 'daar gaan we straks wat halen' *Food, food, fooooood!*