Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Gefeliciteerd man

Zou inderdaad eens kijken naar die glucosamine, eventueel wat visolie verhogen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.903
Thanks!

Net even drie potten Glucosamine/Chondroitine ingeslagen. 2+1 gratis bij kruidvat.

2 a 3 caps per dag volgens de pot, is dat voldoende?

Per stuk:
Glucosamine: 400mg
Chrondroitinesulfaat: 250mg
Kopergluconaat: 0.05mg
Mangaangluconaat: 0.10mg
Vitamine C: 4.0mg

De dagdosering die nodig is om gewrichtsklachten te bestrijden is 1500 mg tot 2000 mg glucosaminesulfaat. Dit is afhankelijk van het lichaamsgewicht.

[Link niet meer beschikbaar]

Op voedingsbasis kun je wellicht winst behalen. Was er een acuut moment waarop je pijntjes ontstonden? Of een verandering in je dagelijks leven o.i.d. rondom het ontstaan van je klachten?

Kan ik weer even de online-fysio uithangen. :)

• #8.907
[Link niet meer beschikbaar]
Thanks gozer!:D

Dus 4 à 5 caps per dag nemen is mijn snelle conclusie ;)
Neem zelf 2000mg per dag ook via me multi :)
Dan neem ik iets meer dan op de pot staat ;) Begin maar met 5
Op voedingsbasis kun je wellicht winst behalen. Was er een acuut moment waarop je pijntjes ontstonden? Of een verandering in je dagelijks leven o.i.d. rondom het ontstaan van je klachten?

Kan ik weer even de online-fysio uithangen. :)
Hmm, ben zwaarder gaan deadliften en zit niet altijd netjes op mijn bureau stoel op mijn werk (75% van mijn werkzaamheden). Verder ben ik sinds een paar weken aan het dropsetten, ook met squats en doe ik loodzware walking lunges welk ik altijd eerst over mijn nek heen moet cleanen. Voeding is al sinds de contest hetzelfde..hooguit iets meer.

Misschien ben ik gewoon toe aan een deload hoor, want ben al vanaf 25mei(!!) non stop 3/4 keer per week aan het trainen..

Nog leuke toevoeging voor je Marvin.
Had vandaag toevallig tijdens de les ook ff discussie over glucosamine, omdat Daster ook begon over pijntjes en klachten.
Zei toen zelf gelijk dat hij glucosamine kon nemen aangezien dat dus schijnt te kunnen helpen...

Toen gaf Faasjuh van het forum hier een perfecte toevoeging aan het geheel.
Glucosamine schijnt namelijk pas naar 3 maanden tijd van suppleren effectief te zijn.
De kans is dus heeeeeeeel groot dat je de komende 3 maanden er niks van gaat merken, maar daarna dus wel.
Zelf is het dus iets wat ik sowieso ga blijven nemen, maar verwacht er nu op de korte termijn niet te veel van.

• #8.909
De training van vandaag! Beetje mesh up van de planning in verband met drukte..

Training in nog geen 55 minuutjes!:thumbs: Alles aardig vol, maar MMC niet helemaal super..

A1 Borst – rug::rocknana:
Incline dumbel press (45°):
14kg: 12
28kg: 12 (warmup)
34kg: 12, 12, 12 (nipt), 11

Reverse grip pulldown:
73kg: 12, 12, 12 (3f.)

Incline fly’s (60°):
12kg: 12 (warmup)
22kg: 12, 10+3 press, 8+2 press (Slechte connectie:()

Chin-up:
bw: 11, 9, 6, 4+2negatief (Pff, dat was lang geleden! Niet van harte!)

Standing cable fly’s (high pull):
18kg: 15 (warmup)
32kg: 15, 15 (2f.), 10 (3f.)
23kg: 18 (Pompen maar..)

CG cable row:
118kg: 15 (slow controlled reps), 14 (2f.), 9+2 (rest-pause)

Barbell shrugs:
60kg: 12, 12, 10 (Gestopt ivm zeurende rug..)

Nu op de bank met een beetje zeurende rug, wel goed vol ook. Maar mijn spieren in het midden van mijn rug helpen om mijn onderrug zeur te stabiliseren volgens mij... gevolg: zeurende spieren midden op mijn rug..:rolleyes:

Dat schiet lekker op ;)

Morgen samen met mijn girlfriend naar de Efteling omdat we vandaag twee jaar hebben..dat zou na mijn ontbijt wel uit de hand lopen tot een oeveloze junk/refeed dag..;) Begin de dag netjes met 200g kipfilet en 30g whey en daarna zien we het wel..

---------- Post toegevoegd 19 September 2013 om 19:08 ----------

Nog leuke toevoeging voor je Marvin.
Had vandaag toevallig tijdens de les ook ff discussie over glucosamine, omdat Daster ook begon over pijntjes en klachten.
Zei toen zelf gelijk dat hij glucosamine kon nemen aangezien dat dus schijnt te kunnen helpen...

Toen gaf Faasjuh van het forum hier een perfecte toevoeging aan het geheel.
Glucosamine schijnt namelijk pas naar 3 maanden tijd van suppleren effectief te zijn.
De kans is dus heeeeeeeel groot dat je de komende 3 maanden er niks van gaat merken, maar daarna dus wel.
Zelf is het dus iets wat ik sowieso ga blijven nemen, maar verwacht er nu op de korte termijn niet te veel van.
Thanks! Dan ga ik overwegen volgende week nog redelijk normaal te trainen en daarna een week op circa 50-70% van mijn normale trainingen (Deload). Moet ik in ieder geval even door supplementeren met de glucosamine!:thumbs:

Worden je klachten erger bij lange statische houdingen? Zitten, staan etc.?

• #8.911
Van harte met je 2 jarige relatie makker. Klasse fly, s kerel, reppen met 22, s vind ik sterk werk!

Gefeliciteerd man, lekker van je dag genieten morgen.

Hopen op een beetje goed weer!

• #8.914
Gefeli bro :thumbs: En gewoon lekker vreten dan + weekje op 50% trainen misschien? Klinkt alsof je er baat bij zou hebben.

Gefeliciteerd kerel

• #8.918
Hoe is het verloop van de pijn? bevoorbeeld dat het meer sochtends pijn doet maar na een kwartiertje de pijn minder is of.... ?
Ik sta pijnloos op..en een dag zoals vandaag, de hele dag lopen in de efteling gaat eigenlijk prima. Pas aan het eind van de dag begon het weer een beetje te zeuren..

Gefeli bro :thumbs: En gewoon lekker vreten dan + weekje op 50% trainen misschien? Klinkt alsof je er baat bij zou hebben.
Dat vreten is wel goed gekomen:meal:...Voel me wel echt vreselijk ranzig, maar dat zul je wel begrijpen na het lezen van het onderstaande..;)
Volgende week train ik nog een weekje normaal met mijn voeding op of misschien zelfs onder onderhoud...beetje de schade van vandaag uitmiddelen.. :rolleyes:

nWPw3IA.jpg

De week daarna plan ik wel even een deload:thumbs:

Thanks maat!:D

Pff, wat een dag! Super naar mijn zin gehad samen met mijn lovely girlfriend!:heart:

Voel me alleen af en toe net een vreetjunk met binge-eating disorder..:eek!: Iedere keer als ik iets gegeten had liep ik langs de volgende vreetschuur en dacht ik 'ooh, dat is ook wel lekker' of 'daar gaan we straks wat halen' *Food, food, fooooood!*

Ik zou mezelf niet zijn als ik niet alles heb onthouden wat ik naar binnen heb geschoven..

Rise…rise…bloodsugar.. :rolleyes:

Junkfood-dagje Efteling (REFEEDING..) 20-09-2013:
7:00 15g BCAA/Glutamine/Leucine + multivit, vit D en 2 glucosamine caps
9:30 10g BCAA + 4 plakken proteine cake *Ik begon zo goed*
9:30-12:00 550g snoep
12:00 Broodje doner + 2 glucosamine caps
15:00 2 mexicaanse kipwraps + 250ml bananensmoothie
16:00 Klein zakje paprika chips
18:30 Grote patat, chicken sateburger & 2 Mckroketen + appel + 1 glucosamine
19:30 2 stroopwafels + medium frapuchino

~6100kcals, E/K/V = 215g (14%) / 925g (61%) / 170g (25%)

En ja..ik voel me ronduit walgelijk! Morgen weer back on track en enigsinds rustig aan met de carbs!:D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ben benieuwd of je morgen wat aan je shape gaat merken!
Je moet sowieso al is het voor jezelf ff een selfieshot maken ;)
Wel benieuwd wat effect van 6000+ kcals is nadat je al zo lang clean strict eet :)

Whaha mooi junk daggie bro!

Terug
Naar boven