AndroidHealthClinic

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

1000 gram carbs :0 word zeker een goede work out

Daaaaaaamn gast :roflol: Zoveel kcal heb ik nog nooit op een dag op!

Hahaha heftig junk dagje man! Lekkerrrr
Ohja, nog geleficiteerd man! ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.924
Ben benieuwd of je morgen wat aan je shape gaat merken!
Je moet sowieso al is het voor jezelf ff een selfieshot maken ;)
Wel benieuwd wat effect van 6000+ kcals is nadat je al zo lang clean strict eet :)
Hmm het valt mee qua shape..mijn onderbuik neemt alleen altijd toe met iedere 100g carbs teveel ;)

Maar heb even een selfie gemaakt, dus zal zo wel even wat posten ;)

Het ging wel aardig ja..:rolleyes:
1000 gram carbs :0 word zeker een goede work out
Het was jammer dat ik vanwege mijn zeurende rug geen squats, zware deads en walking lunges kon doen want ben er van overtuigd dat dat vandaag vlekkeloos had verlopen..

Daaaaaaamn gast :roflol: Zoveel kcal heb ik nog nooit op een dag op!
Niet?

..schrok er zelf ook enigsinds van..

Hahaha heftig junk dagje man! Lekkerrrr
Ohja, nog geleficiteerd man! ;)
Thanks!

Even voor de grap de stats:

Vrijdag (voor de Efteling):
BW: 77.2kg / Taille: 72.0cm

Zaterdag (na Efteling, buikje vol):
BW: 79.1kg / Taille 72.0cm

• #8.925
De training van vandaag!:D

Benen - onderrug – buik
Legpress:
106.8kg: 20, 20
161.8kg: 20, 20
224.8kg (fullstack): 20, 16 (2f.), 14 (2f.)

Single leg extention:
30kg: 17
36kg: 14, 12, 12 (1f.) (DAMN, Quads al goed vol!:fire:)

p*ssy SLDL (50%):
50kg: 12, 12, 12, 12

Vertical chestpress: (Even borst pompen, omdat het kan)
36kg: 15 (Warmup)
64kg: 15, 15, 12 (Dat dere chest pump:fire:)

Seated leg curl:
30kg: 20, 18, 16

Abduction:
50kg: 20, 20, 15, 12

Barbel calfraise (Met riem om):
100kg: 12, 12, 12, 12 (nipt!), 10

Single leg toepress:
82kg: 15, 12, 12

Machine crunch:
30kg: 20
43kg: 18, 15 (Prima MMC:D)
50kg: 12

Side machine crunch:
30kg: 20
36kg: 18
43kg: 12

Voeding, zaterdag 21-09-2013:
9:00 10g BCAA/Leucine/Glutamine (B&F) + 3g beta-alanine + 6g Rush
Post workout: 30g whey + 40g dextro + banaan
11:00 250g rijst + 150g kipfilet + 90g spinazie + multivit, vit D & 2 glucosamine
14:30 100g kipfilet + 30g whey + 50g brinta + 20g rozijnen + 1 glucosamine
17:30 200g gebakken aardappels + groente + 250g kalkoenfilet + honingmosterdsaus + 35g casseine + 2 glucosamine

~2450kcals, E/K/V = 220g (35%) / 270g (43%) / 60g (22%)

After big junk selfie's (pre-workout)

2013-09-21 07.02.25.jpg

2013-09-21 07.06.47.jpg

Zie niks van dat junken....

Goede workout!

Nog steeds een brute shape en sterke trainingen en alsnog gefeliciteerd man!

**** man, je hebt dan net één van de meest epische junks achter de rug & still jacked shredded as phuck

mirin' so hard.

Je ziet er ripped as **** uit man!
Had stiekem al wel verwacht dat het je fysiek goed zou doen zo'n junk! ;)
Zie je gewoon gelijk dat je spieren helemaal vol zitten!

Lekkere training Marv! Geen squats? En heerlijk zo'n junkdag, enige verschil met mij is dat ik de helft van jij eet per definitie al niet eet/niet lekker vindt. :P

Lekker getraind man een gruwelijke shape!

Droog.droog.droog.droog

• #8.933
Zie niks van dat junken....

Goede workout!
Vanochtend nog steeds niet..gelukkig:D

Nog steeds een brute shape en sterke trainingen en alsnog gefeliciteerd man!
Thanks man!

**** man, je hebt dan net één van de meest epische junks achter de rug & still jacked shredded as phuck

mirin' so hard.
Haha, thanks Massive! Je hebt zelf ook niet te klagen hoor:thumb:

Je ziet er ripped as **** uit man!
Had stiekem al wel verwacht dat het je fysiek goed zou doen zo'n junk! ;)
Zie je gewoon gelijk dat je spieren helemaal vol zitten!
Op vrijdagavond zat alles voor mijn gevoel nog voller, toen viel het mijn vriendin zelfs op..had helemaal niet getraind ofzo, maar mijn borst, rug en armen zaten gewoon vol:D

Lekkere training Marv! Geen squats? En heerlijk zo'n junkdag, enige verschil met mij is dat ik de helft van jij eet per definitie al niet eet/niet lekker vindt. :P
Ik kwam binnen in de gym en toen was ons enige squatrek bezet. Ik nam me voor te beginnen met legpresses en vervolgens om mijn rust te ontlasten 50% squats te doen met 60kg of iets dergelijks. Echter was die gozer die er in het begin stond een slordige 70 minuten bezig in het rek met squats, BOR's, upright rows, MP's en FSQ's..:rolleyes:

Helaas, met nadruk op HELAAS hou ik buiten vette junk ontzettend van snoep en koek! Zou weleens willen dat ik dat niet had en dat ik een boterham pindakaas als junk zag.. ;) Het was ook wel een beetje omdat we wat te vieren hadden, want normaal neem ik op zo'n dagje gewoon wat broodjes mee of eventueel wat proteinerepen en beperk ik me tot 1 junkmeal..

Waar junk jij mee dan?

Lekker getraind man een gruwelijke shape!
Thanks gozer!:D
Haha, gelukkig nog wel!:D

Ooh, ooh wat baal ik weer van mezelf..had gisteren de hele dag op schema gegeten, maar had s'avonds een verjaardag!:eek: Ik had mezelf al voorgenomen enkel taart te nemen als het lekkere taart zou zijn (ik hou niet van bladerdeeg/mocca/choco en vast nog wel een aantal taarten)...

Helaas was er dus lekkere taart..een flink stuk appeltaart met slagroom. Al was het daar nou bij gebleven had ik gisteren nog een prima dag gevonden, maar helaas ging de rem er weer af..bolognese chips, pinda's en tot slot nog een stuk citroen kwarktaart.

Ben wat dat betreft een beetje een alles of niets persoon. Ik had met gemak alles kunnen weigeren gisteren, maar doe ik dat niet dan gaat het 'fout':rolleyes:

Daarom ondanks dat mijn shape vanmorgen nog prima was vandaag maar een beetje op schraal en misschien straks even een rondje strafcardio ;)

Goed weekend iedereen!:thumbs:

In dat 'alles of niets' persoon herken ik mezelf ook wel.
Moeilijk om mezelf voor te nemen om één portie ijs te nemen, of één koekje of wat dan ook. Helaas blijft het daar dan niet bij omdat ik nu eenmaal toch heb gecheat ik beter ineens door kan gaan =$
Lekker wat cardio doen & niet meer teveel over nadenken. Fijn weekend :thumb:

• #8.935
In dat 'alles of niets' persoon herken ik mezelf ook wel.
Moeilijk om mezelf voor te nemen om één portie ijs te nemen, of één koekje of wat dan ook. Helaas blijft het daar dan niet bij omdat ik nu eenmaal toch heb gecheat ik beter ineens door kan gaan =$
Lekker wat cardio doen & niet meer teveel over nadenken. Fijn weekend :thumb:
Thanks gozer! Het middeld zich komende week wel weer uit, dus echt zorgen maak ik me niet.

Maar omdat ik altijd zoveel mogelijk probeer te loggen en eerlijk wil zijn tegen mijn lezers:o log ik ook dit soort zaken. Ik ben namelijk behoorlijk strict als het om voeding en trainen gaat en zou het niet terecht vinden als ik jullie het idee zou geven dat ik all year round alleen maar strict eet ;)

• #8.936
De planning voor vandaag..low carb, low kcal..

Voeding, zondag 22-09-2013:
9:00 Kop groene thee
10:30 250mg caffeine + 10g BCAA + 3g beta-alanine
12:00 200g kipfilet + 75g spinazie + 25g pinda’s + 2 glucosamine
14:00 2 eieren + 30g whey
16:00 100g kipfilet + vit D, visolie & glucosamine
18:00 Avondeten (~600-700kcals) + 30g casseine + 2 glucosamine

~1700kcals, E/K/V = 180g (43%) / 70g (16%) / 80g (41%)

Vanochtend nog steeds niet..gelukkig:D

Thanks man!

Haha, thanks Massive! Je hebt zelf ook niet te klagen hoor:thumb:

Op vrijdagavond zat alles voor mijn gevoel nog voller, toen viel het mijn vriendin zelfs op..had helemaal niet getraind ofzo, maar mijn borst, rug en armen zaten gewoon vol:D

Ik kwam binnen in de gym en toen was ons enige squatrek bezet. Ik nam me voor te beginnen met legpresses en vervolgens om mijn rust te ontlasten 50% squats te doen met 60kg of iets dergelijks. Echter was die gozer die er in het begin stond een slordige 70 minuten bezig in het rek met squats, BOR's, upright rows, MP's en FSQ's..:rolleyes:

Helaas, met nadruk op HELAAS hou ik buiten vette junk ontzettend van snoep en koek! Zou weleens willen dat ik dat niet had en dat ik een boterham pindakaas als junk zag.. ;) Het was ook wel een beetje omdat we wat te vieren hadden, want normaal neem ik op zo'n dagje gewoon wat broodjes mee of eventueel wat proteinerepen en beperk ik me tot 1 junkmeal..

Waar junk jij mee dan?

Thanks gozer!:D

Haha, gelukkig nog wel!:D

Ooh, ooh wat baal ik weer van mezelf..had gisteren de hele dag op schema gegeten, maar had s'avonds een verjaardag!:eek: Ik had mezelf al voorgenomen enkel taart te nemen als het lekkere taart zou zijn (ik hou niet van bladerdeeg/mocca/choco en vast nog wel een aantal taarten)...

Helaas was er dus lekkere taart..een flink stuk appeltaart met slagroom. Al was het daar nou bij gebleven had ik gisteren nog een prima dag gevonden, maar helaas ging de rem er weer af..bolognese chips, pinda's en tot slot nog een stuk citroen kwarktaart.

Ben wat dat betreft een beetje een alles of niets persoon. Ik had met gemak alles kunnen weigeren gisteren, maar doe ik dat niet dan gaat het 'fout':rolleyes:

Daarom ondanks dat mijn shape vanmorgen nog prima was vandaag maar een beetje op schraal en misschien straks even een rondje strafcardio ;)

Goed weekend iedereen!:thumbs:
Herkenbaar verhaal kerel het alles of niets!

Junken betekent bij mij over het algemeen grotere porties van wat ik al eet. Daarnaast is mijn grote zwakte roomijs. :D
Maar let al een tijdje niet echt op mijn calorie-intake. Blijf wel altijd zo clean mogelijk eten, vind ik gewoon het lekkerst. Ben alleen op het moment in Palestina voor stage. Dus zeg hier wel eens ja waar ik normaal nee tegen zeg, wil toch alles eens een keer proberen. Ren ik wel wat vaker een heuveltje op en af. :D
Arabische keuken is over het algemeen rijst met kip, rund of kalf. Allemaal lean en (redelijk) clean. De falafel, shoarma en tonnen aan zoetigheid waar ze hier addicted aan zijn daar gelaten. Dat laatste laat ik sowieso staan.

dat dere 6k kcals

goeie shape nog idd

Moet ik je nu weer een compliment geven :(

Terug
Naar boven