- Waardering
- 636
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is niet anders ben ik bang

Ooh ok..en is daar een beetje roomijs te vinden...hou op over ijs eigenlijk! Dat vind ik ook lekker en vrijwel alle soorten en maten! Voor school ben je in palestina toch? Hoe kwam je daar ook alweer terecht?Junken betekent bij mij over het algemeen grotere porties van wat ik al eet. Daarnaast is mijn grote zwakte roomijs.
Maar let al een tijdje niet echt op mijn calorie-intake. Blijf wel altijd zo clean mogelijk eten, vind ik gewoon het lekkerst. Ben alleen op het moment in Palestina voor stage. Dus zeg hier wel eens ja waar ik normaal nee tegen zeg, wil toch alles eens een keer proberen. Ren ik wel wat vaker een heuveltje op en af.
Arabische keuken is over het algemeen rijst met kip, rund of kalf. Allemaal lean en (redelijk) clean. De falafel, shoarma en tonnen aan zoetigheid waar ze hier addicted aan zijn daar gelaten. Dat laatste laat ik sowieso staan.
Thanks man!
Nee hoor, dat hoeft niet

Thanks Bob!
Dat waren van die appelpartjes..die kreeg mijn vriendin bij haar happy meal(s), hahaJunk je 6k als eet je een appel, wtf dudeWel een bazen carbload/shape natuurlijk
![]()

Het viel inderdaad niet mee gisteren..voelde me de hele dag hongerig en slap als een vaatdoekgoed bezig!! low carb/low carb =zeker als je 2 dagen geleden 6000kcal met 900 koolhydraten had gegeten

Dat is dan natuurlijk wel weer zo. Het grootste deel van mijn weekend is ook 'clean food'..Jij kan het makkelijk hebben marvin, doordeweeks ben je altijd strict. No probs
Gelukkig niet, al hoop ik langzaam aan toch weer iets sterker te wordenJe staat er nog hard bij marv. Leuk om te zien dat je trainingen er ook niet onder lijden![]()

Grotendeels is het maagvulling om mijn vastperiode door te komen. Verder heeft groene thee natuurlijk veel positieve gezondheidsclaimsWat is de reden dat je altijd groene thee drinkt in zo een grote hoeveelheid?

Thanks man!

Die thee drink ik in 10 minuutjes wel weg eigenlijk! Ben zelf ook benieuwd hoe mijn training gaatWederom mooi strak schema man!
Ben benieuwd hoe je training zal verlopen
Maar die groene thee drink je dat gewoon zo weg of meer verspreid rond die tijd?

Haha...er zijn ook wel een aantal zaken bewezen volgens mij..maar in deze gevallen blijf ik voorzichtigHaha, gezondheidsclaims. Mooi en voorzichtig verwoord![]()

)