- Waardering
- 972
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moeilijk te zeggen..denk iets te hard geknepen bovenin bij de shrugs...Vervelend van de pijn, wat ging er mis? Beterschap in ieder geval!

Bijna 2 weken nu

Nu zo'n twee weken last, begon echt onderin en loopt zoals gezegd een beetje naar boven.Gemist dat je last hebt van je rug. Hoe erg is het?
Misschien de onderrug even een weekje ontzien?

Straks even bellen, ik verwacht niks ernstigs!Ja na 1/2 weken is een bezoekje aan de fysio geen overbodige luxe, hoop dat gewoon uit gemasseerd kan worden.
Desondanks de blessure sterke training!
Haha

Thanks WWE! Ik zal kijken of ik een foto kan makenSterkte met je rug iig. En succes met de kilo burger haha. Maak er een foto van![]()
Moet kunnen toch?kilo burger en dan zet die er nog "+ dessert" achter![]()

)

Beetje ja
Zal ik vanavond met eten ook wel weer even tonen wie er de baas is 

Niet zo sterk, maar dat was ik zelf ook niet. Eentje trok 140kg deads en een ander zette na nog geen jaar training een nette 130kg deads PR neer.

Nope..nog niet naar de fysio geweest. Staat maandag middag op de planning. Het is gelukkig geen stekende of drukkende pijn..het lijkt meer op een constante pompHehehe altijd leuk training met collega's
Jammer alleen van je onderrug
Hoop niet dat al te ernstig is bro!
Zelf had ik destijds altijd een stekende drukkende pijn met zware squats/deadlifts
Daarnaast had ik weleens dat ik niet eens uit bed kon komen of wat van de grond op kon pakken.
Hoop niet dat je deze symptomen herkent...
Ben je al naar de fysio geweest?

Ik doe voorzichtig! Vreemd genoeg heb ik na het trainen nu minder last

Het was niet de slimste beslissing en omdat ik die 180kg niet trok vonden ze me ook nog een p*ssy..:rolleyesKlote van de rug probs makker, kilo burger vind ik ook wel een geschikte snack.
Lekker bezig geweest toch, mooi squat volume en stoer doen met deadlift en rugpijn is niet zo, n beste combi wah?
Was inderdaad wel lachen!
Ik werk op een laboratorium waar toevallig 3 anderen ook trainenIk zie mijn collega's dat zo 1,2,3 niet doen marvin. In wat voor soort organisatie werk je? Succes met je herstel![]()

De burger picture is coming soon!In voor picture van de burger!
Ik herken het probleem met je onderrug ook, tijdens het trainen en na het trainen heb ik minder last maar af en toe als ik lang moet zitten/staan ofzo krijg ik ook last.