Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

al tijdje zeurende onderrug toch?

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.982
Vervelend van de pijn, wat ging er mis? Beterschap in ieder geval!
Moeilijk te zeggen..denk iets te hard geknepen bovenin bij de shrugs...

Rug is al een week of twee..pijn begon onderin, maar kruipt nu langzaam naar het midden (beetje compensatie denk). Dat mag zeker.eens losgemaakt worden door de fysio!:D

---------- Post toegevoegd 25 September 2013 om 22:39 ----------

al tijdje zeurende onderrug toch?
Bijna 2 weken nu :(

Gemist dat je last hebt van je rug. Hoe erg is het?
Misschien de onderrug even een weekje ontzien?

Ja na 1/2 weken is een bezoekje aan de fysio geen overbodige luxe, hoop dat gewoon uit gemasseerd kan worden.

Desondanks de blessure sterke training!

Nvt.

• #8.986
Gemist dat je last hebt van je rug. Hoe erg is het?
Misschien de onderrug even een weekje ontzien?
Nu zo'n twee weken last, begon echt onderin en loopt zoals gezegd een beetje naar boven.
Naar mate de dag vordert begint gewoon de hele boel vol te lopen en loop ik de hele dag met een pomp in het midden van mijn rug..klinkt leuk, maar is het niet ;)

Ik ben deze week al wat lichter aan het trainen qua oefeningen die mijn onderrug belasten, maar het is niet voldoende. Dus volgende week even deloaden

Ja na 1/2 weken is een bezoekje aan de fysio geen overbodige luxe, hoop dat gewoon uit gemasseerd kan worden.

Desondanks de blessure sterke training!
Straks even bellen, ik verwacht niks ernstigs!

Haha:thumbs:

Vandaag is een beetje balans tussen een rust en trainingsdag! Ik ga met een aantal collega’s vanavond een ‘hapje’ eten en hebben besloten dat we dat eerst moeten verdienen, dus gaan tijdens een verlengde lunch even trainen.

De basis van de training is al bekend, de rest zullen we ter plekke bedenken.

Verder voor de training wel een beetje carbs en natuurlijk post-workout ook..de meal om 16:00uur beperk ik tot grotendeels koolhydraat en vet, want daarna gaan we in een restaurantje de befaamde kilo-burger op proberen te eten.

Als dat lukt, wat me easy lijkt kom je op de wall of fame en betaal je de helft:

Win, win situatie dus ;)

Extra workout
Squats:
Clean&(push-)press:
??
??

Voeding, donderdag 26-09-2013:
9:00 1L groene thee
11:00 50g brinta + 20g rozijnen + 25g whey + kiwi + multivit & vit D + 2 glucosamine
Pre-workout: 10g BCAA + 3g Beta-alanine + 8g Rush
Post workout: 30g whey + 30g dextro + banaan
13:30 130g rijst + 125g kipfilet + 90g spinazie
16:00 150g kipfilet + 75g spinazie + 20g casseine + glucosamine
18:00 Uit eten met collega’s: ‘Kilo-burger’ + dessert + 2 glucosamine

Exclusief uit eten: 1340Kcals + E/K/V = 125g (36%) / 160g (48%) / 25g (16%)

Sterkte met je rug iig. En succes met de kilo burger haha. Maak er een foto van :)

kilo burger en dan zet die er nog "+ dessert" achter :roflol:

• #8.989
Sterkte met je rug iig. En succes met de kilo burger haha. Maak er een foto van :)
Thanks WWE! Ik zal kijken of ik een foto kan maken:thumbs:

kilo burger en dan zet die er nog "+ dessert" achter :roflol:
Moet kunnen toch?:meal:

De training zit erop...eigenlijk het loggen niet waard want het was een beetje een zooitje..dingen uitleggen, elkaar uitdagen en een beetje pompen..

Extra workout
Squats:
40kg: 12
60kg: 12
80kg: 12, 12

superset met:

Clean&(push-)press:
40kg: 12
60kg: 12, 12, 12

Incline dumbel press:
24kg: 12, 12 (beetje pompen)

Deadlift:
60kg: 10
80kg: 5
100kg: 2
120kg: 1
140kg: 1
180kg: F
160kg: F (Slecht idee om met onderrug pijn stoer te gaan lopen doen!:rolleyes:)

Chinups:
bw: 12, 12, 12

In tri-set met

Pushowns:
3 sets

en..

Cable curls:
3 sets

En om het af te maken 1 setjes van 12x60kg benchpress..

:o:o

haantjes gedrag :p

Hoe sterk zijn je collega's?:P

• #8.992
Beetje ja:o Zal ik vanavond met eten ook wel weer even tonen wie er de baas is ;):meal:

Hoe sterk zijn je collega's?:P
Niet zo sterk, maar dat was ik zelf ook niet. Eentje trok 140kg deads en een ander zette na nog geen jaar training een nette 130kg deads PR neer.

De ander traint helemaal niet en die heb ik dus het 1 en ander uitgelegd wat ik altijd wel leuk vind om te doen..

Hehehe altijd leuk training met collega's ;)
Jammer alleen van je onderrug :(
Hoop niet dat al te ernstig is bro!

Zelf had ik destijds altijd een stekende drukkende pijn met zware squats/deadlifts
Daarnaast had ik weleens dat ik niet eens uit bed kon komen of wat van de grond op kon pakken.
Hoop niet dat je deze symptomen herkent...

Ben je al naar de fysio geweest?

Idd oppassen met je rug.

• #8.995
Hehehe altijd leuk training met collega's ;)
Jammer alleen van je onderrug :(
Hoop niet dat al te ernstig is bro!

Zelf had ik destijds altijd een stekende drukkende pijn met zware squats/deadlifts
Daarnaast had ik weleens dat ik niet eens uit bed kon komen of wat van de grond op kon pakken.
Hoop niet dat je deze symptomen herkent...

Ben je al naar de fysio geweest?
Nope..nog niet naar de fysio geweest. Staat maandag middag op de planning. Het is gelukkig geen stekende of drukkende pijn..het lijkt meer op een constante pomp:rolleyes:
Ik doe voorzichtig! Vreemd genoeg heb ik na het trainen nu minder last:rolleyes:

Klote van de rug probs makker, kilo burger vind ik ook wel een geschikte snack.

Lekker bezig geweest toch, mooi squat volume en stoer doen met deadlift en rugpijn is niet zo, n beste combi wah?

Wahahah wel lachen om x met je collega's te knalle

Ik zie mijn collega's dat zo 1,2,3 niet doen marvin. In wat voor soort organisatie werk je? Succes met je herstel :thumb:

In voor picture van de burger!
Ik herken het probleem met je onderrug ook, tijdens het trainen en na het trainen heb ik minder last maar af en toe als ik lang moet zitten/staan ofzo krijg ik ook last.

• #9.000
Klote van de rug probs makker, kilo burger vind ik ook wel een geschikte snack.

Lekker bezig geweest toch, mooi squat volume en stoer doen met deadlift en rugpijn is niet zo, n beste combi wah?
Het was niet de slimste beslissing en omdat ik die 180kg niet trok vonden ze me ook nog een p*ssy..:rolleyes

Wahahah wel lachen om x met je collega's te knalle
Was inderdaad wel lachen!:thumb:
Ik zie mijn collega's dat zo 1,2,3 niet doen marvin. In wat voor soort organisatie werk je? Succes met je herstel :thumb:
Ik werk op een laboratorium waar toevallig 3 anderen ook trainen :)

In voor picture van de burger!
Ik herken het probleem met je onderrug ook, tijdens het trainen en na het trainen heb ik minder last maar af en toe als ik lang moet zitten/staan ofzo krijg ik ook last.
De burger picture is coming soon!

Even een update van de voeding van gisteren, want wist niet precies wat ik moest verwachten van de kilo-burger waardoor ik hem niet kon incalculeren..een kilo burger bleek dan ook daadwerkelijk te bestaan uit een kilo rauw gehakt (wat na bakken natuurlijk geen kilo meer woog) aangevuld met brood, saus en wat groenvoer..

Voeding, donderdag 26-09-2013:
9:00 1L groene thee
11:00 50g brinta + 20g rozijnen + 25g whey + kiwi + multivit & vit D + 2 glucosamine
Pre-workout: 10g BCAA + 3g Beta-alanine + 8g Rush
Post workout: 30g whey + 30g dextro + banaan
13:30 130g rijst + 125g kipfilet + 90g spinazie
16:00 150g kipfilet + 75g spinazie + glucosamine + 10 dropjes
18:00 Kiloburger (~2845kcals E/K/V = 225g/115g/165g) + patat + 5 bolletjes schepijs + 2 glucosamine

5800Kcals, E/K/V = 420g (29%) / 485g (33%) / 240g (38%)

De kilo-burger challenge (IIFYM):

Dat geheel fitte dus niet echt in mijn macro's! Vooral het gehalte vet lag echt sky-high gisteren!:eek:

Vandaag weer enigsinds normaal op een schrale 2400-2600kcals. Planning post ik straks:thumbs:

kilo-burger.jpg

Halverwege.jpg

op is op.jpg

Terug
Naar boven