XXL Nutrition

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Zoals iedereen hier al heeft gezegt: sterke (incline) dumbbell presses! Een goede, volledige training verder :D. Geniet van je rustdagje ;)

• Topic Starter Topic Starter
Even snel de dag planning loggen! Lekker knallen met de schouders, heb alleen akelige borstspierpijn (m’n lijf is ook niks meer gwend!) en hoofdpijn (al 3 dagen:mad:)..hopelijk weet ik toch een fatsoenlijke training neer te knallen op m’n eerste portie superpump en size on!

Do: Schouders + traps + buik
Seated MP: 4x6
Single arm side raise: 4x8
Barbel frontraise: 3x8
Lying lateral raise: 3x8

Barbell shrugs: 5x5
Dumbbell shrugs: 3x10

+buik en cardio max

Voeding donderdag 19-11-2009:
7:00 50 brinta + 40g whey + 30rozijnen, visolie en multivit en een banaan
9:00 4 boterhammen (2 kipfilet (60g), 1 filet (20g) , 1 rosbief (30g))
11:00 60g basmati rijst + 175g kipfilet en 125g sperziebonen
12:30 4 boterhammen (2 kipfilet (60g), 1 filet (20g) , 1 rosbief (30g)) + appel
15:00 60g basmati rijst + 175g kipfilet en 125g sperziebonen + appel
17:30 Avondeten
18:00 Superpump
18:30–20:00 Size on
20:00 20g dextrojuice
20:30 40g whey + banaan + 20g notenmix
~22:30 225ml magere kwark + zoetstof + visolie

Heb altijd dat als ik ziek ben of klachten heb zoals hoofdpijn en ik ga trainen, dan gaat het over tijdens de training :o Hopen dat jij dat ook hebt. haha

Succes baas. Moge U hard knallen!

Succes gozer! Voor mij werkt hoofdpijn & trainen absoluut niet (krijg dan meer hoofdpijn), maar daarentegen een paracetamol & (vlak voor training) booster wel ;) (zelfs als dat 'gewoon' een blikje golden power is!).

Thnx 4 the PM, ga schema volgende week omgooien, o.a. door ingelaste training met mede-sporter op vrijdag (dus die training op woensdag gaat waarsch. niet door)

Heb altijd dat als ik ziek ben of klachten heb zoals hoofdpijn en ik ga trainen, dan gaat het over tijdens de training :o Hopen dat jij dat ook hebt. haha

Succes baas. Moge U hard knallen!
Let's hope!!:eek::D

Succes gozer! Voor mij werkt hoofdpijn & trainen absoluut niet (krijg dan meer hoofdpijn), maar daarentegen een paracetamol & (vlak voor training) booster wel ;) (zelfs als dat 'gewoon' een blikje golden power is!).

Thnx 4 the PM, ga schema volgende week omgooien, o.a. door ingelaste training met mede-sporter op vrijdag (dus die training op woensdag gaat waarsch. niet door)
You're welcome!

Komt hopelijk goed allemaal! Er gaat hoe dan ook geknald worden!!:fire:

Voor mij ook schouders vandaag ;) Ik zou toch maar een pijnstillertje meepakken, voor het geval dat het echt niet meer aangenaam traint. Ik ben benieuwd welke gewichten je gaat verzetten met je mp ;)

Voor mij ook schouders vandaag ;) Ik zou toch maar een pijnstillertje meepakken, voor het geval dat het echt niet meer aangenaam traint. Ik ben benieuwd welke gewichten je gaat verzetten met je mp ;)
Wil niet te snel naar de paracetamol grijpen..heb dat gister ook gedaan, maar had geen resultaat! Heb gewoon een wat loom gevoel in m'n hoofd!

Het enige wat kan tegen werken op een goed mp is die achterlijke spierpijn in m'n borst en tri's!:p:(

ben benieuwd naar de superpump/sizeon, hoop dat het werkt voor je.
goed opwarmen en keihard duwen, als die mp voorbij is heb je het ergste gehad voor je borst/triceps.

succes

Hmm, viel me alles mee..toch aardige gewichten gepakt! Moet nog wel wat wennen aan lying lateral raise:rolleyes:

Do: Schouders + traps + buik
Seated MP: 15x10kg, 10x27.5kg, 6x67.5, 6x72.5kg (PR), 5x72.5kg, 6x67.5kg
Single arm side raise: 8x12kg, 8x14kg, 8x12kg, 8x10kg
Barbel frontraise: 10x17.5kg, 2x8x22.5kg
Lying lateral db raise: 8x12kg,2x8x10kg

Barbell shrugs: 5x5x120kg
Dumbbell shrugs: 10x30kg, 2x10x34 (kleine drive op laatste reps)

Swissballen + Abmachine
Side abmachine

+ 22minuten crosstrainer (-360kcal's)

dikke MP hoor! damn.

Wow, wat een mp!

Terug
Naar boven