- Waardering
- 841
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 12%
3x per dag dezelfde shit hahaha
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
goeie moggel, heb je vrij of een late dienst vandaag

goeie moggel, heb je vrij of een late dienst vandaag![]()

*bloos*
*bloos*
Ben ik trouwens de enige hier die behoorlijk toe is aan koffie, maar propvol zit van het ontbijt?

)..hopelijk weet ik toch een fatsoenlijke training neer te knallen op m’n eerste portie superpump en size on!
(zelfs als dat 'gewoon' een blikje golden power is!).Let's hope!!Heb altijd dat als ik ziek ben of klachten heb zoals hoofdpijn en ik ga trainen, dan gaat het over tijdens de trainingHopen dat jij dat ook hebt. haha
Succes baas. Moge U hard knallen!

You're welcome!Succes gozer! Voor mij werkt hoofdpijn & trainen absoluut niet (krijg dan meer hoofdpijn), maar daarentegen een paracetamol & (vlak voor training) booster wel(zelfs als dat 'gewoon' een blikje golden power is!).
Thnx 4 the PM, ga schema volgende week omgooien, o.a. door ingelaste training met mede-sporter op vrijdag (dus die training op woensdag gaat waarsch. niet door)

Wil niet te snel naar de paracetamol grijpen..heb dat gister ook gedaan, maar had geen resultaat! Heb gewoon een wat loom gevoel in m'n hoofd!Voor mij ook schouders vandaagIk zou toch maar een pijnstillertje meepakken, voor het geval dat het echt niet meer aangenaam traint. Ik ben benieuwd welke gewichten je gaat verzetten met je mp
![]()

Thanks mate!