- Waardering
- 841
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het lijkt verdomme wel of ik een liesbreuk heb! ****ing slecht geslapen!
Dus hoop er het beste van te maken vanavond! Voor alsnog ging het super al voelde ik me klote! Dus don’t worry! Echter wel lastig loggen, want thuis heb ik even geen internet!!
Ik weet het mijn leven stort in!Geen internet -> No life!
Succes bro met je training.

, die adductor machine is echt een killer.
Iedereen verkijkt zich er altijd op.
Mooi man, hebben we allemaal weleens meegemaakt.

. Oja, haal even tijdelijk de dextrojuice eruit na m’n training omdat ik tijdens het trainen size on neem (125kcals). Even kijken wat dat doet. Woog vanochtend 89.5kg..dus weer even uit de 90..Maar hoop eind december eigenlijk een klein tikje droger te staan, met massa behoud.

Het is geen cut schema inderdaad, maar heb ook nergens bulk gezegd. Verder wil ik ook niet veeeel droger worden, maar slechts een beetje. Normaliter doe ik nooit cardio, maar door de superpump heb ik anders energie teveel, vandaar dat ik hoop ietsje droger te staan. Of dat ook lukt gaat de tijd me leren.
Ik lees het ook nergens, maar zit wel aan ongeveer 3500-4000kcals

Ik lees het ook nergens, maar zit wel aan ongeveer 3500-4000kcals![]()

Cardio is niet leuk...en ga je niet jaloers maken met mijn ietwat uit de hand gelopen buikjeHou op me jaloers te maken!
Het gaat de laatste tijd lekker met die max. 1600 Kcal op een dag, maar mis nog steeds de tijd dat ik zonder problemen een flinke maaltijd naar binnen kon werken... (ik moet maar denken: toen zag ik er ook niet zo goed uit...)
Gelukkig is er cardio is verschillende vormen om het leuk te houden![]()

Graag, waar?Pittige rows en jammer van die lage gewichten met die db.
Kom langs; ik heb ze tot 122,5kg.![]()
Als jij al begint over je uit de hand gelopen buikje, hoe noem je dan alles wat bij mij uit de hand gelopen is? (Nieuwe map trouwens gemaakt met vergelijkfoto's voor de Holiday Fitness Challenge)Cardio is niet leuk...en ga je niet jaloers maken met mijn ietwat uit de hand gelopen buikje![]()
Dat van die DB's hoor je zo vaak, echt niet normaal.
Dat ze door op ''bezuinigen'' en wel 6miljoen dure fietsen kopen etc.

*gluur* *gluur*Als jij al begint over je uit de hand gelopen buikje, hoe noem je dan alles wat bij mij uit de hand gelopen is? (Nieuwe map trouwens gemaakt met vergelijkfoto's voor de Holiday Fitness Challenge)

Dat van die DB's hoor je zo vaak, echt niet normaal.
Dat ze door op ''bezuinigen'' en wel 6miljoen dure fietsen kopen etc.

Geduld is een schone zaak dwarfje!...lunges met 50kg db'sBij ons DB's tot 50 kg... tegen de tijd dat ik die nodig heb..![]()

Romanian DL misschien, maar dan houdt het ook heel snel opGeduld is een schone zaak dwarfje!...lunges met 50kg db's![]()