Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat ijs was wel een beetje overschat, maar kon niet kiezen tussen alle smaken! Het ging wel, maar daarna zat ik dan ook echt onwijs vol!Zoooo dat ziet er lekker uit!! Hahadat je dat ijs trouwens ook nog op kon joh haha
Succes weer vandaag![]()

Dat ijs was wel een beetje overschat, maar kon niet kiezen tussen alle smaken! Het ging wel, maar daarna zat ik dan ook echt onwijs vol!
Het scheelde ook wel dat 1 van mijn collega's een uur deed over die burger en ik maar 15 minuten, dus had wat tijd de boel wat te laten zakken..beetje patat snaaiend tussendoor..![]()
ik doe het je niet na!man dat ziet er jummie uit. En op 15min naar binnen? En ik dacht dat ik at als stofzuiger![]()
Ik voel me bij zo'n vreetfestijn ook net zo'n obese deelnemer, maar dan zonder de vetrollen en emotionele problemenHaha ook nog patat :O
15 minuten is echt rapik doe het je niet na!

hoewel ik wel een nachtmerrie had over dat mijn rug vol zat met acne door het eten van die burger...raaarrrr!

Het voelt ook wel wat gezonder..Shit man, een kilo burger + schepijs.
Ik ben zo jaloers eigenlijk![]()
Die 55 gram vet vandaag klinkt al wat gezonder![]()

Zo is het maar net! Vandaag weer back on track!
Easy peasy...maar wel een volle buik jadoe normaal joh, een kilo burger?
in een kwartier?
full belly, you must have had.

Haha, ik heb altijd honger!

Done!

)Das waar Bart! Ook even afwachten wat de fysio volgende week te zeggen heeft. In ieder geval heb ik voor volgende week slechts drie deload trainingen gepland..(Ma, Wo en Vr)Fundering bouwen bro, is belangrijk! Straks weer deftige weights!
Welkom! Ik hoop het, maar hoop ook van jullie te kunnen lerenEven een abbootje nemen...valt hier nog iets te leren![]()

Het was zeker een best burgertje!
Verder het 1 en ander uitgelegd en geen zin om steeds schijven te wisselen vandaar de lage gewichten hier en daar..
, Argentijn: Carpaccio + 350/450g beef + Tagliatelle + eventueel toetje