XXL Nutrition

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Lekker altijd wel van die easy peasy gewichten, heb je altijd zo'n heerlijke spier contractie mee!! De week/training erna voelen ''oude'' gewichten echter weer wel als lood, kwestie van CNS function :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.022
hoe eet jij je brinta als ik vragen mag? ;p zie er namelijk geen melk oid bij staan.
Met gekookt water..het is even wennen, maar goed te doen:D

Wellicht even legpressen ipv squaten vanwege je rug?
Is ook zeker een idee, maar wacht mijn fysio maandag even af en ben ook wel even toe aan een deload..
Lekker altijd wel van die easy peasy gewichten, heb je altijd zo'n heerlijke spier contractie mee!! De week/training erna voelen ''oude'' gewichten echter weer wel als lood, kwestie van CNS function :D
Klopt..zoals al aangekondigd volgende week deloaden...de week erna wordt hels:eek:

Brinta met water, like a boss! Merk je het verschil zonder of met melk prodcuten?

Laatst bewerkt:
  • #9.024
Brinta met water, like a boss! Merk je het verschil zonder of met melk prodcuten?
Ik persoonlijk wel..er zijn ook volgens mij niet veel bronnen over te vinden en of het nu komt door lactose of iets anders in zuivel dat weet ik niet. Maar mijn huid is significant dunner sinds ik mijn zuivel uit mijn dieet heb gegooid. Het lijkt gewoon of ik veel minder onderhuids vocht vast houdt.

Ik zou dan ook iedereen adviseren in de laatste fase van zijn/haar cut de zuivel voor iets anders te vervangen. Overigens als je er het hele jaar beter bij wilt lopen is het ook zeker het proberen waard.:thumbs:

Vandaag enigsinds compensatiegedrag voor de kiloburger van donderdag en het eten van gisteren..al heeft het me allemaal prima gesmaakt (http://www.gauchosgrill.nl/home/home.html) :meal:

Zo meteen dus maar weer even een strafrondje lopen/snelwandelen en de hele dag low-carb/low kcals.

Voeding, zondag 29-09-2013:
10:00 8g BCAA + 250mg caffeine
12:00 220g biefstuk + 50g notenmix + halve komkommer + vit D + 2 glucosamine
14:00 150g kipfilet + 2 visolie
16:00 30g whey + 50g notenmix + glucosamine
18:00 160g biefstuk + halve komkommer + 20g casseine + 200ml lactose vrije melk + 2 glucosamine

~1850kcals, E/K/V = 205g (45%) / 30g (6%) / 100g (49%)

Laatst bewerkt:
  • #9.025
Time to break the fast..like a boss!:meal:

15974_558616950878624_1510059200_n.jpg

1382322_558617050878614_1623242042_n.jpg

1240223_558617007545285_374794584_n.jpg

Biefstuk! ****ing nice

Goed bezig Marvin :thumbs:

• #9.028
biefstuk :) beter dan die droge kip :P

hoeveel betaal je daar ongeveer voor?

Was toch 3 minuten per kant laten bakken?

• #9.030
biefstuk :) beter dan die droge kip :P

hoeveel betaal je daar ongeveer voor?

Was toch 3 minuten per kant laten bakken?
Mijn kip is niet droog..dus dat eet ik ook met plezier. Tevens kun je biefstuk niet nog een keer verwarmen..of althans dan wordt het taai. In dat geval is tartaar of duitse biefstuk beter.

Er staan legio methoden op internet om biefstuk te bakken het is ook erg afhankelijk hoe gaar je hem wilt. Naar mijn mening is 3 minuten per kant bij een niet al te dikke biefstuk wel erg lang op hoog vuur.

Maar weet niet helemaal zeker want vlees bakken doe ik op gevoel:thumbs:

• #9.031
Deload 1

Vandaag de eerste deload van deze week. Alles op ongeveer 50% van de gewichten welk ik normaal gebruik. Voeding een beetje op onderhoud, maar wel gewoon recomposition, dus morgen op mijn rustdag low kcals, low carb.

Ben benieuwd wat de fysio vanmiddag te zeggen heeft en of ik daarna gewoon kan/mag trainen…ga ik overigens wel vanuit

DELOAD 1 Borst – rug:
Incline dumbel press (45°): 4x8-12
BOR:4x8-12
Incline fly’s (60°): 3x8-12
Reverse grip pulldown: 3x8-12
Standing cable fly’s (high pull): 3x12-15
CG cable row: 3x12-15

Barbell shrugs: 4x8-12

Voeding, maandag 30-09-2013::meal:
9:00 1L groene thee
11:00 75g brinta + 30g rozijnen + 30g whey + pure stuk chocolade + multivit & vit D + 2 glucosamine
12:00 200g rijst + 125g kipfilet + 90g spinazie
15:00 200g rijst + 125g kipfilet + 90g spinazie + glucosamine
Pre-workout: 7g BCAA/Glutamine/Leucine (B&F)
Post workout: 30g whey + 40g dextro + banaan
18:30 Roerbaknoodles kip kerrie + appel + 25g casseine + 2 glucosamine

~2570kcals, E/K/V = 190g (30%) / 325g (51%) / 55g (19%)

Lekker weekje rustig aan kerel, ook wel eens lekker

Tim, hoe hou je het uit! Ik loop al de hele dag low carb rond zo slap als een vaatdoek met carb cravings van heb ik jou daar!

Ok..zit dan ook wel ruim onder onderhoud en ben flink aan de wandel vandaag..:rolleyes:

Denk dat het inderdaad wel hoop uitmaakt dat ik gewoon op onderhoud eet nu ;)
Heb op weekend na dan nog geen enkele keer moeite gehad ermee.
Alleen vandaag is echt me maag heerlijk naar de klote dus zie nu wel op tegen hoop vet eten :o

Hoop dat fysio vanmiddag met goed nieuws komt man!

Oh 50% denk dat idd beter is dan 75% wat ik deed

Heb vandaag ook havermout met water genomen, wel even wennen

• #9.035
Lekker weekje rustig aan kerel, ook wel eens lekker
Het was weer even nodig. Al 4 maanden non-stop minimaal 3 keer, maar vaak 4 keer per week voluit gesport..

Denk dat het inderdaad wel hoop uitmaakt dat ik gewoon op onderhoud eet nu ;)
Heb op weekend na dan nog geen enkele keer moeite gehad ermee.
Alleen vandaag is echt me maag heerlijk naar de klote dus zie nu wel op tegen hoop vet eten :o

Hoop dat fysio vanmiddag met goed nieuws komt man!
Dat scheelt inderdaad de helft denk! Mijn maag vind veel vet vaak ook a-relaxed, dus ben benieuwd hoe dat bij jou gaat.

Ben ook erg benieuwd naar mijn fysio bezoek!:thumbs:

Oh 50% denk dat idd beter is dan 75% wat ik deed

Heb vandaag ook havermout met water genomen, wel even wennen
75% vind ik persoonlijk nog redelijk zwaar voor een deload. Zelf blijf ik deze week tussen 50-60%.

Het zal even wennen zijn met water, maar ik vind mijn brinta met whey, rozijnen en kaneel echt een traktatie:meal::meal:

Nu ik het toch over traktaties heb...

Heb om 11:00uur ook nog een gebakje op..:rolleyes: (heb geen zin om hem in te gaan calculeren, maar eet morgen gewoon iets minder in combinatie met de fietstocht naar mijn werk:D:D

Deze dus..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

het is haast alle dagen gebak daar bij jullie :D

• #9.037
het is haast alle dagen gebak daar bij jullie :D
Wel (te) vaak..gelukkig gun ik mezelf alleen gebak op trainingsdagen en daarbij ook nog onder zelfgestelde specifieke voorwaarden + dat ik wel in shape wil blijven (compensatiegedrag als in extra cardio of een 'balans:gay:'dag)

• #9.038
Easy peasy..saaie 50% workout!

Fysio heeft even de boel los gemasseerd en zei dat er niks ergs loos was. Deze deload week zou me goed doen. Hij adviseerde me een tennisbal te kopen om de volheid uit mijn middenrug te stuwen

DELOAD 1 Borst – rug:
Incline dumbel press (45°):
14kg: 12
18kg: 12, 12, 12, 12

BOR:
20kg: 12
40kg: 12, 12, 12, 12

Incline fly’s (60°):
6kg: 12
10kg: 12, 12, 12

Reverse grip pulldown:
36kg: 15, 15, 15

Standing cable fly’s (high pull):
18kg: 15, 15, 15

CG cable row: 3x12-15
64kg: 15, 15, 15

Barbell shrugs:
45kg: 12, 12, 12

Extra: Seated calfraise:
40kg: 15, 15 (EINDELIJK is die er dan! De seated calfraise en ik moest hem daarom even testen)

Toch frapant te zien bij mijn gym dat vrijwel niemand wist dat het een seated calfraise was...voetballen al zeker zodat ze geen benen hoeven te trainen ;):rolleyes:

Goed om te horen van de fysio man.

Mooi dat er niks loos was!

Weekje deloaden zal je goeddoen als je 4 maanden vol hebt gesport, en het is ook geen straf om een weekje te deloaden, best rustgevend lijkt me!

Terug
Naar boven