- Waardering
- 533
- Lengte
- 1m84
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Met gekookt water..het is even wennen, maar goed te doenhoe eet jij je brinta als ik vragen mag? ;p zie er namelijk geen melk oid bij staan.

Is ook zeker een idee, maar wacht mijn fysio maandag even af en ben ook wel even toe aan een deload..Wellicht even legpressen ipv squaten vanwege je rug?
Klopt..zoals al aangekondigd volgende week deloaden...de week erna wordt helsLekker altijd wel van die easy peasy gewichten, heb je altijd zo'n heerlijke spier contractie mee!! De week/training erna voelen ''oude'' gewichten echter weer wel als lood, kwestie van CNS function![]()

Ik persoonlijk wel..er zijn ook volgens mij niet veel bronnen over te vinden en of het nu komt door lactose of iets anders in zuivel dat weet ik niet. Maar mijn huid is significant dunner sinds ik mijn zuivel uit mijn dieet heb gegooid. Het lijkt gewoon of ik veel minder onderhuids vocht vast houdt.Brinta met water, like a boss! Merk je het verschil zonder of met melk prodcuten?

Inderdaad! Straks nog 1!
Tim, hoe hou je het uit! Ik loop al de hele dag low carb rond zo slap als een vaatdoek met carb cravings van heb ik jou daar!

Mijn kip is niet droog..dus dat eet ik ook met plezier. Tevens kun je biefstuk niet nog een keer verwarmen..of althans dan wordt het taai. In dat geval is tartaar of duitse biefstuk beter.biefstukbeter dan die droge kip
![]()
hoeveel betaal je daar ongeveer voor?
Was toch 3 minuten per kant laten bakken?

Tim, hoe hou je het uit! Ik loop al de hele dag low carb rond zo slap als een vaatdoek met carb cravings van heb ik jou daar!
Ok..zit dan ook wel ruim onder onderhoud en ben flink aan de wandel vandaag..![]()

Het was weer even nodig. Al 4 maanden non-stop minimaal 3 keer, maar vaak 4 keer per week voluit gesport..Lekker weekje rustig aan kerel, ook wel eens lekker
Dat scheelt inderdaad de helft denk! Mijn maag vind veel vet vaak ook a-relaxed, dus ben benieuwd hoe dat bij jou gaat.Denk dat het inderdaad wel hoop uitmaakt dat ik gewoon op onderhoud eet nu
Heb op weekend na dan nog geen enkele keer moeite gehad ermee.
Alleen vandaag is echt me maag heerlijk naar de klote dus zie nu wel op tegen hoop vet eten
Hoop dat fysio vanmiddag met goed nieuws komt man!
75% vind ik persoonlijk nog redelijk zwaar voor een deload. Zelf blijf ik deze week tussen 50-60%.Oh 50% denk dat idd beter is dan 75% wat ik deed
Heb vandaag ook havermout met water genomen, wel even wennen

(heb geen zin om hem in te gaan calculeren, maar eet morgen gewoon iets minder in combinatie met de fietstocht naar mijn werk

Wel (te) vaak..gelukkig gun ik mezelf alleen gebak op trainingsdagen en daarbij ook nog onder zelfgestelde specifieke voorwaarden + dat ik wel in shape wil blijven (compensatiegedrag als in extra cardio of een 'balans
'dag)