AndroidHealthClinic

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Passion for food! Mooie vooruitzichten, anders dan mijn bakkie spagetti wat ik op moet warmen in de magnetron op het werk....

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.062
  • #9.064
Het is vooral liefde gelukkig! Maar alles met mate!

Voeding van vandaag is een klein beetje gewijzigd..ik was op na het fietsen namelijk en had zwaar lekkere trek..heb 2 eiwitjes toegevoegd en een fluff gemaakt met 100g zomerfruit!:D

Voeding, donderdag 03-10-2013:
6:30 8g BCAA + 250mg caffeine
9:00 1L groene thee
11:00 30g whey + 40g notenmix + visolie + vit D + 2 glucosamine
12:30 150g kipfilet + 75g spinazie + 40g notenmix
15:00 150g kipfilet + 75g spinazie + 1 glucosamine
16:30 7g BCAA/Glutamine/Leucine (B&F)
17:30 2 kipburgers
18:15 Omelet van 2 eieren, 2 eiwitten, paprika & spinazie
19:00 Proteinfluff: 30g casseine + 100g zomerfruit (bevroren) + 2 glucosamine

~2125kcals, E/K/V = 210g (40%) / 50g (9%) / 120g (51%)

Omelet:

Fluff!:

1379924_560662020674117_1984765035_n.jpg

1376621_560677694005883_1236987303_n.jpg

Ziet er goed uit!
Zal die fluff ook eens proberen want volgens mij vult dat goed en beval het goede voedingswaarde (weinig kcal) toch?

Je zei dat je elke dag een carb meal deed maar vandaag dus niet?

• #9.066
DELOAD 3: Delts & Arms

Ziet er goed uit!
Zal die fluff ook eens proberen want volgens mij vult dat goed en beval het goede voedingswaarde (weinig kcal) toch?

Je zei dat je elke dag een carb meal deed maar vandaag dus niet?
Dat heb je inderdaad goed gezien! Gisteren geen echte carb-meal en dus echt low carb. Dit omdat deze week een deload is en ik vind dat ik geen overschot aan energie nodig heb. Vandaar dat ik al de hele week enigsinds laag in kcals zit.

Morgen heb ik opendag op mijn werk en ga ik proberen zoveel mogelijk low carb te gaan, maar net als vanavond zal ik zaterdagavond weinig invloed hebben op het eten. Vanavond eet ik namelijk bij mijn ouders en zaterdag waarschijnlijk bij mijn schoonouders (wat weleens patat zou kunnen worden).

Zondag heb ik een carbload gepland met voornamelijk pannenkoeken..het zal vast niet de gezondste keuze zijn, maar vind die dingen nu eenmaal heerlijk!

De Fluff zoals ik hem gisteren at was ongeveer 150kcals gebasseerd op 100g fruit en 30g casseine en dat vult echt als een huis!:meal::D

(http://www.victormooren.com/2013/02/eiwit-fluff.html)

De planning voor vandaag! Heb mijn training vast ingevuld, want het is toch alles 50-60%

DELOAD 3, Schouders – armen:
Dumbel shoulder press:
10kg: 12
14kg: 12, 12, 12, 12

Bent over lateral raise:
6kg: 12, 12, 12

Lateral raise:

Alternated frontraise:

EZ-bar tricep extention:
17.5kg: 12, 12, 12, 12

Dumbel curl:
8kg: 12, 12, 12, 12

Preacher curl:
17.5kg: 12, 12, 12

Pushdown:
27kg: 12, 12, 12

Voeding, vrijdag 04-10-2013:
9:00 1L groene thee
11:00 30g whey + 75g brinta + 30g rozijnen + multivit + vit D + 2 glucosamine
12:30 200g rijst + 125g kipfilet + 90g spinazie + half blik monster energy low carb
15:00 200g rijst + 125g kipfilet + 90g spinazie + half blik monster energy low carb + 2 glucosamine
15:30 7g BCAA/Glutamine/Leucine (B&F)
Post-workout: 35g dextro + 30g whey + banaan
18:00 Avondeten (~700kcals) + 20g casseine + 1 glucosamine

~2520kcals, E/K/V = 190g (30%) / 310g (50%) / 55g (20%)

Whaha training ingevuld before training!

Ik heb elke zaterdag patatdag, heeeerlijk!

• #9.068
Whaha training ingevuld before training!

Ik heb elke zaterdag patatdag, heeeerlijk!
Je raad het nooit..het weekend ingeluid met een flinke chinese rijstafel en heb vanavond ook nog een verjaardag (taart)..en heb al te horen gekregen dat het morgen inderdaad patat wordt (weer een vreetfestijn)..en zondag de geplande carbload. Beetje overbodig eigenlijk maar wel lekker!

Morgen probeer ik daarom zolang mogelijk te vasten en te beperken tot 300g kip, 30g whey en wat BCAA..Ben benieuwd wat dit weekend met mijn shape gaat doen.. :rolleyes:

Je raad het nooit..het weekend ingeluid met een flinke chinese rijstafel en heb vanavond ook nog een verjaardag (taart)..en heb al te horen gekregen dat het morgen inderdaad patat wordt (weer een vreetfestijn)..en zondag de geplande carbload. Beetje overbodig eigenlijk maar wel lekker!

Morgen probeer ik daarom zolang mogelijk te vasten en te beperken tot 300g kip, 30g whey en wat BCAA..Ben benieuwd wat dit weekend met mijn shape gaat doen.. :rolleyes:

Oh boy, lekkere vooruitzichten alleszins!
Moedertje hier heeft ook weer een heerlijke notencake gemaakt.. daar gaat m'n low carb/kcal planning van morgen.. :(

Goed vooruitzicht!!!

is dat haagsebluf?

Hoe bevalt je deload? Echt gek om met die lichte gewichten te trainen he XD
Bij mij kijken ze altijd raar aan als ik met paar kilo sta te trainen i.v.m deload :P

Meestal is jou shape na een epic junk weekend nog steeds verbluffend... zou me niet druk maken als ik jou was.

• #9.074
Oh boy, lekkere vooruitzichten alleszins!
Moedertje hier heeft ook weer een heerlijke notencake gemaakt.. daar gaat m'n low carb/kcal planning van morgen.. :(
Klinkt ook goed Massive! We moeten ook wel blijven genieten natuurlijk!:D:D

Zeker..zeker:meal:
is dat haagsebluf?

Hoe bevalt je deload? Echt gek om met die lichte gewichten te trainen he XD
Bij mij kijken ze altijd raar aan als ik met paar kilo sta te trainen i.v.m deload :P
Nope is proteine fluff..gemaakt van casseine/whey gecombineerd met bevroren fruit! Super lekker IMO!

Klopt ik stond gisteren te curlen met 8kg terwijl een ventje van 16jaar me aan stond te kijken met zo'n blik van wat sta jij nou te doen...haha. Het interesseert me niet als ik heel eerlijk ben.

Het deloaden zelf vind ik eigenlijk maar k*t en gelukkig ga ik maandag weer aan de bak. Rug pijn helaas nog niet weg, dus maandag even bellen naar de manueel therapeut:thumb:

Meestal is jou shape na een epic junk weekend nog steeds verbluffend... zou me niet druk maken als ik jou was.
Laat ik het dit keer ook hopen, maar heb er vertrouwen in.. :thumbs:

Dit inderdaad
2013 is echt jouw jaar op bb gebied
Ik vrees alleen niet voor erg veel gains voor 2014, maar ben wel tevreden met mijn huidige shape. Meer massa mag altijd, maar moet ook realistisch blijven.

Vanochtend maar even gewogen en mijn taille gemeten voordat de 'ellende' begint..:rolleyes:

Gewicht: een schrale 77.1kg (iets te laag gezeten tijden mijn deload)
Taille: 71.8cm

Voeding zaterdag 5 oktober:
9:30 250mg caffeine + 8g BCAA
12:00 8g BCAA
13:00 175g kipfilet + 30g whey
15:30 125g kipfilet
17:00 40g casseine
18:00 Patat&snacks&saus-rage:meal:

E/K/V = geen idee ;)

Laatst bewerkt:
Passion for food! Mooie vooruitzichten, anders dan mijn bakkie spagetti wat ik op moet warmen in de magnetron op het werk....

Oh man, na mn carbcycle heb ik zo genoten van pasta bolognese als ontbijt :D

Omelet ziet er goed uit, doe ik zelf ook vaak met een uitje en paprika, maar die spinazie ga ik ook s doen :) Die fluff ook trouwens, lijkt me ideaal omdat ik nu wat losser ga dieeten (als in flexibeler).

• #9.076
Oh man, na mn carbcycle heb ik zo genoten van pasta bolognese als ontbijt :D

Omelet ziet er goed uit, doe ik zelf ook vaak met een uitje en paprika, maar die spinazie ga ik ook s doen :) Die fluff ook trouwens, lijkt me ideaal omdat ik nu wat losser ga dieeten (als in flexibeler).
Die omelet was echt lekker al zeg ik het zelf! Die fluff is niet alleen voor flexibele dieten..het is namelijk zo eiwitrijk en laag in kcals dat ik het ook at tijdens de cut :)
Pff..zit nu te wachten op de food-rage! :meal:

• #9.077
Heerlijk genoten na een dagje low-carb!

2 flinke borden franse friet met mayo, mosterd, pindasaus en madsaus, 2 frikandellen met pindasaus, 3 boterhammen met 2 kroketten met mosterd en een mini-magnum en cornetto

Omdat het kan...:meal::rolleyes:

Heerlijk genoten na een dagje low-carb!

2 flinke borden franse friet met mayo, mosterd, pindasaus en madsaus, 2 frikandellen met pindasaus, 3 boterhammen met 2 kroketten met mosterd en een mini-magnum en cornetto

Omdat het kan...:meal::rolleyes:

Lekker! Ik heb over 2 weken ook een cheat meal, heb er zin in!

Oh yeah, talking about carb-loads!!! Ik heb gisteren, vrijdag, ff 15 pakkenkoeken op met bruine suiker en walden farm siroop. Totaal iets van 200gr carbs ofzo at one sitting. feelsgood.jpg :D
As vrijdag ga ik maar eens carbs rammen in de vorm van loempia's met zoetcure saus ofzo, ook lekker ;)

PS: fluff recepie pleease!!!

Terug
Naar boven