- Waardering
- 960
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zucht..mijn hele dag en leven draait om eten..zo'n vreselijke haat-liefde-verhouding ermee!Passion for food! Mooie vooruitzichten, anders dan mijn bakkie spagetti wat ik op moet warmen in de magnetron op het werk....

Zucht..mijn hele dag en leven draait om eten..zo'n vreselijke haat-liefde-verhouding ermee!![]()

Het is vooral liefde gelukkig! Maar alles met mate!

Dat heb je inderdaad goed gezien! Gisteren geen echte carb-meal en dus echt low carb. Dit omdat deze week een deload is en ik vind dat ik geen overschot aan energie nodig heb. Vandaar dat ik al de hele week enigsinds laag in kcals zit.Ziet er goed uit!
Zal die fluff ook eens proberen want volgens mij vult dat goed en beval het goede voedingswaarde (weinig kcal) toch?
Je zei dat je elke dag een carb meal deed maar vandaag dus niet?

Je raad het nooit..het weekend ingeluid met een flinke chinese rijstafel en heb vanavond ook nog een verjaardag (taart)..en heb al te horen gekregen dat het morgen inderdaad patat wordt (weer een vreetfestijn)..en zondag de geplande carbload. Beetje overbodig eigenlijk maar wel lekker!Whaha training ingevuld before training!
Ik heb elke zaterdag patatdag, heeeerlijk!

Je raad het nooit..het weekend ingeluid met een flinke chinese rijstafel en heb vanavond ook nog een verjaardag (taart)..en heb al te horen gekregen dat het morgen inderdaad patat wordt (weer een vreetfestijn)..en zondag de geplande carbload. Beetje overbodig eigenlijk maar wel lekker!
Morgen probeer ik daarom zolang mogelijk te vasten en te beperken tot 300g kip, 30g whey en wat BCAA..Ben benieuwd wat dit weekend met mijn shape gaat doen..![]()

Meestal is jou shape na een epic junk weekend nog steeds verbluffend... zou me niet druk maken als ik jou was.
Klinkt ook goed Massive! We moeten ook wel blijven genieten natuurlijk!Oh boy, lekkere vooruitzichten alleszins!
Moedertje hier heeft ook weer een heerlijke notencake gemaakt.. daar gaat m'n low carb/kcal planning van morgen..![]()

Zeker..zeker

Nope is proteine fluff..gemaakt van casseine/whey gecombineerd met bevroren fruit! Super lekker IMO!is dat haagsebluf?
Hoe bevalt je deload? Echt gek om met die lichte gewichten te trainen he XD
Bij mij kijken ze altijd raar aan als ik met paar kilo sta te trainen i.v.m deload![]()
Laat ik het dit keer ook hopen, maar heb er vertrouwen in..Meestal is jou shape na een epic junk weekend nog steeds verbluffend... zou me niet druk maken als ik jou was.
Ik vrees alleen niet voor erg veel gains voor 2014, maar ben wel tevreden met mijn huidige shape. Meer massa mag altijd, maar moet ook realistisch blijven.

Passion for food! Mooie vooruitzichten, anders dan mijn bakkie spagetti wat ik op moet warmen in de magnetron op het werk....

Die fluff ook trouwens, lijkt me ideaal omdat ik nu wat losser ga dieeten (als in flexibeler).Die omelet was echt lekker al zeg ik het zelf! Die fluff is niet alleen voor flexibele dieten..het is namelijk zo eiwitrijk en laag in kcals dat ik het ook at tijdens de cutOh man, na mn carbcycle heb ik zo genoten van pasta bolognese als ontbijt
Omelet ziet er goed uit, doe ik zelf ook vaak met een uitje en paprika, maar die spinazie ga ik ook s doenDie fluff ook trouwens, lijkt me ideaal omdat ik nu wat losser ga dieeten (als in flexibeler).

Heerlijk genoten na een dagje low-carb!
2 flinke borden franse friet met mayo, mosterd, pindasaus en madsaus, 2 frikandellen met pindasaus, 3 boterhammen met 2 kroketten met mosterd en een mini-magnum en cornetto
Omdat het kan...![]()