Skatermarvin
Superior Athlete
Elite Member
15 jaar lid
Stimjunk
Oliebol
10.000 likes
10.000 berichten
10 media-items
- Waardering
- 33.490
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 50%
Haha..meer dan geslaagdIk krijg altijd honger als ik je log lees, Marvin! Zo te zien is je carbload geslaagd!![]()

Qua kcals en macro's was het prima. Wel echt teveel suikers, maar ach..Hmmmm, zag er goed uit die kcals en macro's
Heerlijk om soms zo even lekker los te gaan!
Succes met je training van vandaag!
Mooi om te zien hoe je ook gewoon weer gelijk strict door kunt gaan.
Goede mentaliteit man!![]()
Ik zie het als een must om na een weekend als deze weer back-on-track te gaan..wil namelijk wel in shape blijven!

Geen idee..ik heb weleens bij de dokter willen laten bepalen ofdat ik diabetes heb..omdat ik soms rare bij effecten ervaar bij het eten van producten met een hoge G.I. zoals bijvoorbeeld snoep..maar daar kwam niks uit! Het probleem zit hem denk in de hoeveelheid hoge G.I. producten welk ik consumeer..ik doe het niet vaak, maar als ik het doe is het altijd een shitload.What's up met hoge bloedsuiker en hoofdpijn dan?
En waarom bouw je niet gewoon epic lading havermout pannenkoeken met eventueel whey o.i.d. Net zo lekker en gezonder!![]()
Het kan overigens ook zijn dat ik ietwat te weinig heb gedronken gisteren en verder ben ik redelijk hoofdpijn gevoelig (genetisch).
Je hebt ook zeker een punt bij het maken van gezonde pannenkoeken, maar dan moet ik eerlijk toegeven dat ik daar te lui voor ben. Ik eet ook niet vaak pannenkoeken, dus denk dat dit geen probleem is.
Al moet ik wel toegeven dat ik volgende keer niet op deze manier zal carb-loaden/junken. iets minder mag ook wel

De eerste training na mijn deload zit erop! Of het nu door de carbs kwam of omdat het weer de eerste knaltraining na de deload was...ik had binnen twee sets row een idiote pomp in mijn rear-delts en onderarmen
!De training ging verder behoorlijk goed ondanks mijn pijnlijke onderarmen (van de trap gepleurd)
A2 Borst – rug
Reverse grip row:
60kg: 12 (Warmup)
80kg: 12 (2f.), 10 (2f.), 10 (4f.)
60kg: 15
Dumbel press:
14kg: 12
28kg: 12 (warmup)
36kg: 12, 12, 10 (nipt), 9 (nipt! Lekker
)Single arm (cable) row:
36kg: 12, 11 (2f.), 10 (2f.)
Incline fly’s:
12kg: 12 (warmup)
22kg: 12, 12 (nipt), 7+3press (MMC kan beter!)
Lat pulldown:
59kg: 15, 15 (2f), 14 (3f.)
Standing cable fly’s (low pull):
18kg: 12
23kg: 15 (nipt), 15 (4f.), 15 (6f.) (Zwaar zat!)
CG-pullup:
bw-43kg: 14, 12, 10
Dumbell shrugs:
30kg: 12, 12, 12 (2f.), 10 (Hier en daar wat powershrugs)