istimewa
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 228
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 12%
Kokosmelk merk ik niks van, maar ik gebruik altijd kokosmelk. Doe niet aan gewone melk. Daarnaast bak ik altijd in kokosolie, wat ook een doordringende smaak heeft. Maar die proef ik ondertussen ook niet meer.
En yep, 4 hele eieren. Daardoor word het een mooie stevige pannenkoek. Cholesterol onzin maak ik me niet druk om.
Geloof dat ik daar laatst nog wat interessants over had gelezen op de website van Lyle MacDonald. Heb jij wellicht ook gelezen. Dat het meeste eten geen directe invloed heeft op je cholesterol peil. Wellicht heb je het ook gelezen?
En yep, 4 hele eieren. Daardoor word het een mooie stevige pannenkoek. Cholesterol onzin maak ik me niet druk om.
Geloof dat ik daar laatst nog wat interessants over had gelezen op de website van Lyle MacDonald. Heb jij wellicht ook gelezen. Dat het meeste eten geen directe invloed heeft op je cholesterol peil. Wellicht heb je het ook gelezen?

Ik drink overigens ook geen melk en als ik al wel melk neem is het lactose vrije. Overigens geen extra whey in de panncakes?

heb zelf ook triggerpoint bij mijn schouderblad