Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Kokosmelk merk ik niks van, maar ik gebruik altijd kokosmelk. Doe niet aan gewone melk. Daarnaast bak ik altijd in kokosolie, wat ook een doordringende smaak heeft. Maar die proef ik ondertussen ook niet meer.
En yep, 4 hele eieren. Daardoor word het een mooie stevige pannenkoek. Cholesterol onzin maak ik me niet druk om. :) Geloof dat ik daar laatst nog wat interessants over had gelezen op de website van Lyle MacDonald. Heb jij wellicht ook gelezen. Dat het meeste eten geen directe invloed heeft op je cholesterol peil. Wellicht heb je het ook gelezen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.122
Kokosmelk merk ik niks van, maar ik gebruik altijd kokosmelk. Doe niet aan gewone melk. Daarnaast bak ik altijd in kokosolie, wat ook een doordringende smaak heeft. Maar die proef ik ondertussen ook niet meer.
En yep, 4 hele eieren. Daardoor word het een mooie stevige pannenkoek. Cholesterol onzin maak ik me niet druk om. :) Geloof dat ik daar laatst nog wat interessants over had gelezen op de website van Lyle MacDonald. Heb jij wellicht ook gelezen. Dat het meeste eten geen directe invloed heeft op je cholesterol peil. Wellicht heb je het ook gelezen?
IK maak me ook zeker niet druk om de cholesterol..maar zie vaak dat ze in dit soort pannenkoeken bijvoorbeeld 2 eieren en 2 eiwitten toevoegen...

Maar wat betreft de kokosmelk vroeg ik omdat mijn vriendin kokos vies vind...zelf vind ik het eerder lekker denk!:D Ik drink overigens ook geen melk en als ik al wel melk neem is het lactose vrije. Overigens geen extra whey in de panncakes?

IK maak me ook zeker niet druk om de cholesterol..maar zie vaak dat ze in dit soort pannenkoeken bijvoorbeeld 2 eieren en 2 eiwitten toevoegen...

Maar wat betreft de kokosmelk vroeg ik omdat mijn vriendin kokos vies vind...zelf vind ik het eerder lekker denk!:D Ik drink overigens ook geen melk en als ik al wel melk neem is het lactose vrije. Overigens geen extra whey in de panncakes?

Kan natuurlijk, alleen heb ik het nog nooit geprobeerd. Zullen de verhoudingen iets anders worden denk ik. :p

Mooi als je pretty easy kunt zeggen bij 12 x 110 kg squats, haha. Goed bezig marvin.

• #9.125
Kan natuurlijk, alleen heb ik het nog nooit geprobeerd. Zullen de verhoudingen iets anders worden denk ik. :p
Ik ga er eens mee experimenteren!:D

Mooi als je pretty easy kunt zeggen bij 12 x 110 kg squats, haha. Goed bezig marvin.
Met een vroegere 1RM van 200+ kg moet 110 op reps toch wel makkelijk gaan. Al betwijfel ik wel wat er gebeurt als ik weer ga low reppen..:rolleyes:

---------- Post toegevoegd 10 October 2013 om 07:45 ----------

De planning voor vandaag! Rustdag, dus low kcals, low carb

Voeding, donderdag 10-10-2013:
9:00 1L groene thee
11:00 30g whey + 75g notenmix + visolie + vit D + 2 glucosamine
12:15 150g kipfilet + 75g spinazie
15:30 150g kipfilet + 75g spinazie + 25g notenmix + 2 glucosamine
18:00 Avondeten (~650kcals) + 35g casseine + 1 glucosamine

~2005kcals, E/K/V = 190g (38%) / 80g (16%) / 100g (46%)

• #9.126
Zeau! Vanmiddag even naar de manueel therapeut geweest voor mijn rug ipv de fysio!

Ze heeft het 1 en ander gekraakt en uiteindelijk met wat dry-needling (wat een klote gevoel!) mijn glutes medius gestimuleerd! Het gezeur is nu al een stuk minder en kreeg complimenten over mijn fysiek en het feit dat ik ondanks de krachttraining nog zo lenig was.

Altijd leuk natuurlijk:D:D Volgende week vrijdag even terug om te kijken of het beter gaat!:thumbs:

• #9.128
DOOOOOOOOOOOOOOO IIIIIIIIIIIIIIIIITTT!!

Btw, naalden in je reet dus? :eek:
Daar heb je een punt..maar ik geef nu eenmaal niet zo om zware gewichten en low reps.

Pff, waarom kan mijn schoonmoeder zo lekker koken! We aten een ovenschotel met prei, aardappel, shoarma en kaas en moet eerlijk bekennen dat ik de 650kcals toch wel een beetje overschreden heb ben ik bang! Morgen daarom enigsinds rustig aan...:rolleyes:

En ja ik heb naalden in mijn kont gehad...helaas zonder 'side effects':rolleyes::o

Sterke SLDL man! Heb je geen last van je onderrug als je die doet?

even 110kg squate voor meer dan 10 reps...:0 Kreeg ze die naald er nog wel in na die lunges van gisteren? XD

Triggerpoint release is dat... dry needling.

weet ik :P heb zelf ook triggerpoint bij mijn schouderblad

Ik vind volume trainingen so ie so veel zwaarder dan korte power sets, en al helemaal bij benen of deadlifts...

• #9.134
Sterke SLDL man! Heb je geen last van je onderrug als je die doet?
Ik denk dat het daar wel mee is ontstaan al weet ik dat niet zeker! Mijn focus ligt sterk bij mind-muscle connectie, dus ook bij SLDL's met 100kg of zwaarder:thumb:

even 110kg squate voor meer dan 10 reps...:0 Kreeg ze die naald er nog wel in na die lunges van gisteren? XD
Dat ging wel..maar moet ook op mijn buik liggen en om en om mijn rechter en linker been optillen...dat lukte wel, maar mijn glutes en hams werden hard als beton!:eek!:

De spierpijn van vandaag heeft ook echt het niveau VRESELIJK bereikt!:eek::o

Triggerpoint release is dat... dry needling.
Het voelde niet heel prettig, maar het heeft volgens mij wel effect

weet ik :P heb zelf ook triggerpoint bij mijn schouderblad
Dat klinkt ook erg prettig..;)
Ik vind volume trainingen so ie so veel zwaarder dan korte power sets, en al helemaal bij benen of deadlifts...
Klopt! Laag volume is zwaar, maar niks is zwaarder dan squats, lunges en deads op volume..

Vandaag schouders en armen!:D:D

C2 Schouders – armen:
MP: 3x8-12+dropset
Alternate hammer grip shoulder press: 4x8-12
Face pull: 3x8-12+pompset

Barbel curl: 4x8-12
Seated dumbel Tricep ext.: 4x8-12
Reverse grip cable curl: 3x8-12 + pompset
U]Rope pushdown: [/U] 3x8-12 + pompset
BB behind the back wrist curl: 4x8-12

Voeding, vrijdag 11-10-2013:
9:00 1L groene thee
11:00 30g whey + 90g brinta + 30g rozijnen + stuk pure chocolade + multivit + vit D + 2 glucosamine
12:30 225g rijst + 125g kipfilet + 90g spinazie + appel
15:00 225g rijst + 125g kipfilet + 90g spinazie + 2 glucosamine
15:30 6g BCAA/Glutamine/Leucine (B&F) + 4g beta-alanine
Post-workout: 30g dextro + 20g whey + banana + 300ml MP3 drink amino
18:30 250g zoete aardappel uit de oven + 225g witte bonen in tomatensaus + 125g kipfilet + 20g casseine + 1 glucosamine

~2810kcals, E/K/V = 195g (28%) / 380g (54%) / 55g (18%)

Ziet er weer goed uit man.

bizar trouwens... één oefening biceps, rest allemaal triceps. Ondanks er al gepressed is geweest

• #9.137
Staat bij ook vandaag op de planning! Hopelijk heb ik tijd vandaag :D

• #9.140
Terug
Naar boven