- Waardering
- 6.323
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Barbell, dus eerste rep altijd even cleanen vanaf de grond (is overigens geen olympische barbell)
De fik erin inderdaadDamn flinke sldl, al helemaal als je ze slow doet. Dat voel je wel zeker!

Ik doe mijn best!
Ben bang van wel...zaterdag zijn ze weer aan de beurt..Lekkere training dat word weer paar dagen moeilijk lopen!

Denk toch wel tot het eind van het jaar..maar ben niet zo plannerig wat dat betreft..voor ik het weet doe ik een totaal ander schemaLekker. Hoe lang blijf je voorlopig 10-12 reps squatten?
. Eigenlijk is het wel een idee om op de compounds even terug te zakken naar 6-8reps..
Dat gaan mijn benen zeker..
Jup..aan een high pulley! Voel alles goed branden ermee. Voer ze overigens wel langzaam uit, dus niet als een echt houthakker

Ben benieuwd wat je er van vond! Ik vind het een erg fijne oefening!Aan de high pulley? Intredasting... ik zou verwachten aan een low pulley. Mmm, ga ik vanavond ook eens proberen

Laat ik het zo zeggen...de enige dag gaat het er prima in...de andere dag met tegenzin!

More = moreWat een volume weer met die benen training marvin! Heftig

Jawel! Maar toch hou ik daarvan..mijn rustdagen voelen gewoon als shredd the fat dagen

Dat is wel gelukt! Heeft ook prima voedingswaarden!