Sandorrr
Huge Freak
- Waardering
- 890
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 66kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks maat!
Het was een verantwoorde durum..niet die van de Turk

Thanks man! Glucosamine ben ik pas net mee begonnen ivm pijntjes en dergelijke in gewrichten. Je schijnt pas na 3 maanden wat te merken, dus kan er nog niets zinnings over zeggen..toch een nette training!
glucosamine was toch voor je gewrichten?? Merk je hier iets van na loop van tijd?
Durum van Knorr?
Welke grip hanteer je voor je seated front raise?
Das balen Rob! Vind hem persoonlijk erg lekker!blijft toch een pittig volume wat je draait kerel
en die durum hebben we in België niet![]()

blijft toch een pittig volume wat je draait kerel
en die durum hebben we in België niet![]()

Knor durum = kip durum..het is feitelijk een doos met 6 mini wraps en twee kruidenmixen waar je zowat 3 euro voor betaald. Gelukkig zijn ze vaak in de 2 voor de prijs van 1 aanbiedingenDurum word je alleen maar dik van
---------- Post toegevoegd 17 October 2013 om 07:55 ----------
1800 kcal?
Je bent gek man haha

Ik doe vandaag met je mee man, lekker low carb & kcals![]()
Is mij niet helemaal gelukt...gisteren toch wat paprika chips lopen knagen..Ik ook, low kcal en low carb.Ik zal straks eens kijken voor de durum in de super, bedankt voor de tip.
Ik hoop dat het bij mij ook helpt! Want benen zijn in verhouding gewoon wat klein!Gaat hier ook goed zo te zien, mooi dat je weinig last van binge na je lange cut periode gehad hebt. Ik ben benieuwd wat al het extra volume en oefeningen voor je benen gaan doen op lange termijn. Mijn benen zijn ook een zwak punt van mij en sinds een aantal maanden doe ik ook wat meer assistance zoals leg curls en extensions die ik voorheen eigenlijk nooit deed. 'T is moeilijk om na een paar maanden te zeggen maar het lijkt mij wel te helpen.
Mwoah..misschien wel, maar uitvoering staat voorop..powershrugs kunnen wel met 40kg of zwaarder waarschijnlijk..
Die CG pull-ups doe ik voor het middelste deel van mijn traps...langzaam uitvoeren en goed knijpen boveninlekker man, cg pullups is dus nog iets van 35kg over ofzo?
helemaal kapot zeker aan 't eind?

)
)
)
Thanks man! Als mijn gf een keer mee is zal ik haar vragen mijn SLDL's te filmen.Zozo, das niet mis, heel de training eigenlijk, echt een nette squat ook.
Ben wel benieuwd hoe die SLDL eruit ziet XD

Dat komt wel goed! Geen idee wat ik te eten krijg, maar het zal vast smaakvol zijn [Link niet meer beschikbaar])Nice gefeliciteerd met je PR en veel pelzier vanavond, laat het smaken!

Thanks & welkom gozer! Benen deed ik eerst altijd less = more, maar dat zette geen zoden aan de dijk. Daarom ben ik nu weer even overgestapt naar more = more. Benen voelen nu al zwaar, dus dat wordt wat morgen en overmorgen.Toch ook maar ff hier checken dan!
Mooie training vandaag...! pff wel veel hahaha! gelijk gesloopt voor de rest vant weekend?
verder ben ik ervan overtuigd dat je ooit eens die DBB contest gaat winnen man.
je doet al een poosje mee. en elk jaar word je fysiek beter. hell ik vond jou eerlijk gezegd kwa definitie dit jaar het beste uitkomen. volgend jaar nog wat meer massa derop en je wint hem![]()