AndroidHealthClinic

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Ik vind het in ieder geval mooi om te zien wat je presteert. zoals jij zelf aangeeft zonder bepaalde middelen o.i.d.

Vooral lekker door blijven gaan :)

Datt squat.

Congrats man, zeer mooi hoor!

Bam, dikke squat kerel!

sterke squats! more=more true! werkt bij mij ook goed.

Als je zo door blijft gaan zal je zeker een kans hebben op de eerste plek!

Ga zo door :thumbup:

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.205
Ik vind het in ieder geval mooi om te zien wat je presteert. zoals jij zelf aangeeft zonder bepaalde middelen o.i.d.

Vooral lekker door blijven gaan :)
Thanks man!:D Log je zelf niet?

Datt squat.

Congrats man, zeer mooi hoor!
Merci Massive!
Dank:D
sterke squats! more=more true! werkt bij mij ook goed.

Als je zo door blijft gaan zal je zeker een kans hebben op de eerste plek!

Ga zo door :thumbup:
Laat ik het hopen zeg! Er moet echt meer massa op mijn benen! al is het al om dat ik het persoonlijk mooier vind om oversized benen te hebben dan een oversized upperbody..uiteindelijk draait het natuurlijk om verhoudingen.

Even nog een samenvatting van het etentje van gisteren..het bleek geen a la cart te zijn, maar buffet en dat is meestal bad news voor mij..kort samengevat komt het neer op (heb niet alles onthouden) 5 borden met:

Aardappel salade met gerookte kip
Rosbief
Stuk of 6 hotwings
2 kleine stukjes zalm
Stuk of 12 stukjes sate van de haas met pindasaus
Aantal stukken bief
Klein beetje aardappels en patat
Beetje rijst met sperzibonen
Stuk of 12 stukjes stokbrood met kruidenboter
En een bolletje vanille ijs met slagroom en beetje vruchtjes

Iets meer als de ingecalculeerde 1100kcals ben ik bang ;), maar die compenseer ik vandaag wel enigsinds weer weg:o

Weging en meting van vanmorgen:

Gewicht: 79.2kg
Taille: 72.5cm

Oversized benen is ook niet alles marvin maar begrijp je wel.

Vroege vogel op de zondagochtend :roflol:

Vandaag wordt dus extra cardio en zero carb and salt. :D

• #9.208
Oversized benen is ook niet alles marvin maar begrijp je wel.
Ik begrijp jou ook wel hoor Bart! Jou benen meten namelijk meer dan mijn taille! Maar in mijn zwembroek voel ik me gewoon af en toe zo'n :sd: waarvan iedereen zegt dat hij zijn benen niet traint. Ik doe echt mijn uiterste best..maar echt massa wil er niet op komen..

Vroege vogel op de zondagochtend :roflol:

Vandaag wordt dus extra cardio en zero carb and salt. :D
Altijd een vroege vogel..ik ben echt een ochtend mens! Was volgens mij om 6:00uur al wakker:o. Nu net klaar met het bereiden van mijn meals en zo inderdaad even een uurtje stevig doorwandelen.

Voeding low carb/low kcals..niet low salt vrees ik ;)

Voeding, zondag 20-10-2013:
8:30 2 koppen groene thee
9:45 8g BCAA + 250g caffeine
12:00 85g kipfilet + 30g whey + 2 visolie + vit D + 2 glucosamine
14:00 110g rosbief
16:00 100g kipfilet + 40g casseine + 2 glucosamine
17:30 ~250g Aardappels uit de oven + 200g kipgyros + doperwetten & wortelen + 150ml griekse yoghurt + aardbeien + glucosamine

~1830kcals, E/K/V = 195g (43%) / 75g (16%) / 85g (41%)

Hoezo maar 2 koppen groene thee :mad:

Die durum van knorr op de vorige pagina is inderdaad erg lekker en volgens mij relatief clean nog.
Gister ook lekker gegeten zie ik ;)

Mooie squat van 180 neergezet op dit bw. Ik vind het niet zo indrukwekkend als je oude pr maar toch nice ;)

• #9.211
Hoezo maar 2 koppen groene thee :mad:
Sorry! :rolleyes: Morgen weer een liter..ik beloof het.
Het zijn overigens wel grote mokken thee..stelt dat je een beetje gerust

Die durum van knorr op de vorige pagina is inderdaad erg lekker en volgens mij relatief clean nog.
Gister ook lekker gegeten zie ik ;)

Mooie squat van 180 neergezet op dit bw. Ik vind het niet zo indrukwekkend als je oude pr maar toch nice ;)
Die durum is zeker niet mis mee! Eet het ook regelmatig, maar gebruik meestal wel griekse yoghurt voor het sausje ipv gewone yoghurt...moar proteins!! Gisteren was inderdaad weer een flinke vreetorgie..maar dat had ik wel verdiend al zeg ik het zelf.

Wat de squat betreft was ik ook niet super tevreden..maar had al lang geen zware gewichten meer gepakt. Ondanks dat had ik stiekem gehoopt 1x200kg te kunnen pakken.

Griekse yoghurt, is dwt niet die erg volle yoghurt met veel vet?

Ziet er weer goed uit!

• #9.214
Griekse yoghurt, is dwt niet die erg volle yoghurt met veel vet?
Uiteraard de 0.0% vet variant van fage

Fage+Greek+Yogurt.jpg

fage-greek-yogurt.jpg

"Strafcardio" zit er ook alweer op! Uurtje snel wandelen met tussendoor een setje opdrukken en als klap op de vuurpijl 165 stappen walking lunges met bodyweight:D:D Burn quads, burn!:fire:

Nu maar hopen dat niemand me gezien heeft, want dat moet een idioot gezicht geweest zijn..:rolleyes:

Waarom haal je griekse yoghurt ipv magere kwark?
Is toch ook echt 2 à 3 x zo duur?

• #9.216
Waarom haal je griekse yoghurt ipv magere kwark?
Is toch ook echt 2 à 3 x zo duur?
Ik eet nagenoeg nooit melk producten..en als ik het dan toch doe dan kies ik voor wat ik lekker vind!:thumbs: Die griekse yoghurt met aardbeien en een beetje zoetstof smaakt IMO naar slagroom met aardbeien ;):meal:

Achja het eten ziet er heerlijk uit! En goed van je dat je het compenseert met andere dagen ;)

Wat was de overweging om geen (of weinig) zuivel te eten?

Ik eet nagenoeg nooit melk producten..en als ik het dan toch doe dan kies ik voor wat ik lekker vind!:thumbs: Die griekse yoghurt met aardbeien en een beetje zoetstof smaakt IMO naar slagroom met aardbeien ;):meal:

Oké, zal het ook eens keertje testen :)
Nooit gehad eerder vandaar dat ik het vroeg, klinkt goed in ieder geval! :D

Welke zoet stof koop jij?

Terug
Naar boven