Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks man!Ik vind het in ieder geval mooi om te zien wat je presteert. zoals jij zelf aangeeft zonder bepaalde middelen o.i.d.
Vooral lekker door blijven gaan![]()
Log je zelf niet?Merci Massive!
Dank

Laat ik het hopen zeg! Er moet echt meer massa op mijn benen! al is het al om dat ik het persoonlijk mooier vind om oversized benen te hebben dan een oversized upperbody..uiteindelijk draait het natuurlijk om verhoudingen.sterke squats! more=more true! werkt bij mij ook goed.
Als je zo door blijft gaan zal je zeker een kans hebben op de eerste plek!
Ga zo door![]()
, maar die compenseer ik vandaag wel enigsinds weer weg
Ik begrijp jou ook wel hoor Bart! Jou benen meten namelijk meer dan mijn taille! Maar in mijn zwembroek voel ik me gewoon af en toe zo'nOversized benen is ook niet alles marvin maar begrijp je wel.
waarvan iedereen zegt dat hij zijn benen niet traint. Ik doe echt mijn uiterste best..maar echt massa wil er niet op komen..Altijd een vroege vogel..ik ben echt een ochtend mens! Was volgens mij om 6:00uur al wakkerVroege vogel op de zondagochtend
Vandaag wordt dus extra cardio en zero carb and salt.![]()
. Nu net klaar met het bereiden van mijn meals en zo inderdaad even een uurtje stevig doorwandelen.
Sorry!
Morgen weer een liter..ik beloof het.Die durum is zeker niet mis mee! Eet het ook regelmatig, maar gebruik meestal wel griekse yoghurt voor het sausje ipv gewone yoghurt...moar proteins!! Gisteren was inderdaad weer een flinke vreetorgie..maar dat had ik wel verdiend al zeg ik het zelf.Die durum van knorr op de vorige pagina is inderdaad erg lekker en volgens mij relatief clean nog.
Gister ook lekker gegeten zie ik
Mooie squat van 180 neergezet op dit bw. Ik vind het niet zo indrukwekkend als je oude pr maar toch nice![]()
Uiteraard de 0.0% vet variant van fageGriekse yoghurt, is dwt niet die erg volle yoghurt met veel vet?
Thanks

Burn quads, burn!

Ik eet nagenoeg nooit melk producten..en als ik het dan toch doe dan kies ik voor wat ik lekker vind!Waarom haal je griekse yoghurt ipv magere kwark?
Is toch ook echt 2 à 3 x zo duur?

Ik eet nagenoeg nooit melk producten..en als ik het dan toch doe dan kies ik voor wat ik lekker vind!Die griekse yoghurt met aardbeien en een beetje zoetstof smaakt IMO naar slagroom met aardbeien
![]()