hendrie
Huge Freak
- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heerlijk zo'n dagen! En mooie laatste training man! Die pomp zul je wel gevoeld hebben![]()
Haha..achteraf veel spijt gehad van de snoep! Tijdens mijn training zwaar misselijk en maagzuur en na de post-workout meal klapte ik zowat uit elkaar.Jelly
Wel jammer dat je nu moet compenseren haha
Veel snoep trouwens![]()
Toen ik na de training en post workout meal onder de douche stond vroeg ik me af waarom ik niet iets lekkerders had gekozen als bijna 1200kcals aan snoep..al waren het maar twee extra big Mc's of wat pannenkoeken geweest...

)Nou..daar ga ik niet vanuit...vandaar vandaag een shredd your fat day..

Hoop dat ik dan niet weer zin in snoepjes heb. Had eigenlijk echt zin in van die belgische spekken met kokos en choco..maar de kraam stond er dit jaar niet. Heb ik uiteindelijk een een of andere gare zak winegum rommel zitten eten..wel balen, maar volgende keer in ieder geval wat minder snoep!Haha kan me voorstellen dat je er spijt van hebt haha, volgende keer beter inderdaad![]()

Dat was gisteren...vandaag is droevig

En extra laag in kcals, carbs en vetten! This gonna be a rough day!Gisteren de Mc donalds leeg geroofd en 400g snoep gesnaaid. Blijf liever een beetje in shape, dus vandaag wat lager..
Gisteren de Mc donalds leeg geroofd en 400g snoep gesnaaid. Blijf liever een beetje in shape, dus vandaag wat lager..
Bevat weinig kcal en werkt nog laxerend ook
Ben je gelijk van de Mac af wat je van tevoren dan eet 
Ik hou niet zo van pepermunt! Maar volgende keer ga ik wel wat zorgvuldiger mijn junk kiezenAls je de volgende keer toch weer zin krijgt in snoep, eet dan veel pepermuntBevat weinig kcal en werkt nog laxerend ook
Ben je gelijk van de Mac af wat je van tevoren dan eet
![]()

Soms is het gewoon nodig..
Haha..ik heb het overleeft!
Goed plan inderdaad! Er zijn vast wel een paar gasten omgeving Utrecht (McMetronome bijvoorbeeld)!moeten nog steeds keertje trainen marv! misschien met meerdere mensen rondom utrecht?

Jawel..

Het was inderdaad een beetje een binge aanval, maar ach..still got my absNice training, Goede bor´s
400 gram snoep, tja als je elke dag zo clean eet, kan ik het best begrijpen dan je in 1 keer een zak snoep naar binnen werkt.
eve 300gram suiker, en dan elke dag stevia gebruiken i.v,m suikers XD