Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha...had ik maar gesnoept...dan zag je het welSuperdude pica, haha!
Bij jou zie jenooit dat je gesnoept heb
![]()

Haha..thanks gozer!fuuu man. Zelfs post-binge aanval sta je scherper dan 90% van DBB
Succes met de killer workout vandaag!

Ik zal volgende week eens kijken of ik mijn rijst een beetje kan uppen op mijn trainingsdagen..nog steeds een shredded c*nt!
maar up je kcals is met 150 per dag man! GAINS maken! Jij kan je voeding toch redelijk strikt houden, je merkt 't snel genoeg als je te vet wordt.
Thanks gozer! Nu nog brute massa erop..

Ik zal volgende week eens kijken of ik mijn rijst een beetje kan uppen op mijn trainingsdagen..
Thanks gozer! Nu nog brute massa erop..![]()
Ik ben van nature zeker niet droog (was vroeger the fat kid tussen de ecto's), dus pas wel op met bulken. Zeker gezien het feit dat ik gewoon geen 10kg VVM meer verwacht te gainen binnen korte tijd..misschien binnen 10-15 jaar.Langzaam bulken en opbouwen, vetpercentage niet te hard laten oplopen & cardio doe je toch al voldoende.
Met jouw natuurlijke droogheid ga je volgens mij nooit vet staan, als je het verstandig aanpakt. =$
Jij.. een fat kid?Ik ben van nature zeker niet droog (was vroeger the fat kid tussen de ecto's), dus pas wel op met bulken. Zeker gezien het feit dat ik gewoon geen 10kg VVM meer verwacht te gainen binnen korte tijd..misschien binnen 10-15 jaar.
Ik heb voor mezelf een maximum aan mijn taille omtrek gesteld..wordt dat teveel zak ik weer in kcals. Ik bedoel wat heeft het voor zin om mijn kcals op te voeren als ik nagenoeg geen spiermassa gain en wel vetmassa? Cardio zal als het weer slechter wordt ook minder worden, maar het belangrijkst vind ik gewoon een all-year round goede shape![]()

Genetische aanleg. Moest het zo gemakkelijk zijn (trainen + overschot = spiermassa) zouden we allemaal erbij lopen als een Mister O.maar hoezo zou jij geen spiermassa gainen?
naar mijn weten is hard trainen + overschot aan kcals = toename spiermassa
afhankelijk van hoe groot je overschot is, zal er ook sprake zijn van toename in vetmassa, maar dit heb je zelf in de hand
zonde om niets met je volharding/stiptheid te doen man, als je je jezelf zo goed onder controle hebt is het juist de moeite waard om heel lean te bouwen
Ik train inderdaad al 7 jaar volhardend en heb al een hoop geprobeerd..zelf heb ik het idee dat zoals Massive hieronder ook al zegt dat ik genetisch een beetje op zijn eind begin te lopen..er valt nog wel wat te halen, maar dat kost jaren. Met een groot overschot bulken vind ik dan ook echt een no-go.maar hoezo zou jij geen spiermassa gainen?
naar mijn weten is hard trainen + overschot aan kcals = toename spiermassa
afhankelijk van hoe groot je overschot is, zal er ook sprake zijn van toename in vetmassa, maar dit heb je zelf in de hand
zonde om niets met je volharding/stiptheid te doen man, als je je jezelf zo goed onder controle hebt is het juist de moeite waard om heel lean te bouwen

Dat bedoel ik..liever slow progress dan vet-gains.Jij.. een fat kid?
Had ik nooit gedacht, jelly! Er is nog hoop voor mij!
En je hebt gelijk hoor. Maar met jouw kennis is het volgens mij nog wel mogelijk wat spiermassa er tegen aan te smijten. Maar beter je tijd ervoor nemen & kwaliteitsmassa dan inderdaad maar gewoon vet gainen.
Een klein overschot kan ik best proberen, maar voor mijn gevoel ligt mijn onderhoud ook niet al te hoog en als ik mijn 'cleane' kcals omhoog gooi heb ik in het weekend en over het algemeen minder speelruimte voor wat minder clean/junk voedselNee, daar hangt natuurlijk meer vanaf, dat snap ik ook wel.
Maar ik kan me niet voorstellen dat Marvin door middel van een klein kcal overschot geen spiermassa kan kweken.
Tevens, maximum taille omtrek.. it's just a number bro.

Ik meet mijn taille, weeg mezelf en kijk in de spiegel..neemt mijn taille toe, maar zie ik er wel bruut uit, dan vind ik dat natuurlijk primaDe omtrek van je taille kan toch ook meer worden als je spieren krijgt? Heb je hier wel rekening mee gehouden tijdens een maximum zetten of heb je alleen rekening gehouden met vet?

waarom je kcal niet wat omhoog gooien en je dan gewoon inhouden met je junk?
waarom je kcal niet wat omhoog gooien en je dan gewoon inhouden met je junk?

Ik meet mijn taille, weeg mezelf en kijk in de spiegel..neemt mijn taille toe, maar zie ik er wel bruut uit, dan vind ik dat natuurlijk prima![]()

Inhouden met junk?
mack plz, this is why we live for![]()
Ik denk dat dat ook wel een gevolg is..een tekort creeert meer trek in junk. Maar wil toch graag die speelruimte houden.waarom je kcal niet wat omhoog gooien en je dan gewoon inhouden met je junk?

Dat is een optie, maar buiten een leuk fysiek geniet ik ook graag van eten..zowel gezond eten als in de volksmond ongezond of gewoon veel te veel waar ik ook wel eens een handje van heb *all you can eat*
Ik heb geen zin om mijn abs helemaal te gaan verstoppen. Ga in december ook nog naar Thailand met mijn vriendin waar ik ook nog een beetje in mijn zwembroek wil shinenZolang je tevreden bent, is er niks mis. Maar ook ik ben van mening dat als jij beetje boven je onderhoud gaat eten (clean) dat jij toch meer resultaat kunt boeken. Die abs van jou zul je altijd zien en ach de maanden van de warme kleding komt eraan. Beetje hoger VP% kan dan geen kwaad![]()

True story..Inhouden met junk?
mack plz, this is why we live for![]()
Nee dat niet...al scheelt het niet veel! Vet is gewoon viesOkee haha dat is wel beter inderdaad, niet dat je helemaal geobsedeerd bent door vet of zo![]()

Ik hoop nog single digit, maar heb geen idee. Meet dat eigenlijk nooit. Het meeste vet zit bij mijn onderrug en onderkant buik. Benen, borst en armen zijn nog behoorlijk droog en vaak ook vasculair..