MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

merk je ondertussen al iets van die glucosamine?

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.322
I'm with you bro, hier ook benen op het menu. We zullen nog maar eens lekker diep gaan :eyebrow:
We gaan heel diep vandaag!:thumbs:

Jij ook alvast succes!

In principe niet. Uiterlijk 19:00uur mijn laatste meal als het toevallig zo uitkomt.

En bij uitzondering zoals gisteren wijk ik af van de intermittent fastening. Moet natuurlijk ook niet te spastisch met mijn eet-window omgaan..:rolleyes:

merk je ondertussen al iets van die glucosamine?
Nee, ik ga het nog mooier vertellen. Heb al een aantal weken echt last van mijn knieen.

Een constinue zeurend pijn in iedere denkbare positie..gebogen, gestrekt en staand.

Volgens mij zijn ze een beetje overbelast:rolleyes:, maar heb geen zin om naar de fysio te gaan. Ben wel begonnen met meerdere malen per dag mijn hamstrings en quadradriceps te rekken.

Zijn er nog meer mensen die hier ervaring mee hebben of tips?

In principe niet. Uiterlijk 19:00uur mijn laatste meal als het toevallig zo uitkomt.

En bij uitzondering zoals gisteren wijk ik af van de intermittent fastening. Moet natuurlijk ook niet te spastisch met mijn eet-window omgaan..:rolleyes:

Ik wist niet dat je IF deed! Hoe bevalt dat?

Naja, ga gewoon even langs de fysio. Altijd moeilijk beschrijven wat je precies hebt, en dan kan het ook nog eens verkeerd geïnterpreteerd worden.

Tijdje rust geven zou ook kunnen, maar das vaak ook niet echt een optie.

Huidige onderzoeken wijzen erop dat stretch geen zin heeft indien je de spierlengte wilt aanpassen of pijn reductie. Zou enkel doen indien je voelt dat er een verkorting of 'spasme' aanwezig is geweest om zo ontspanning te ontwikkelen.

• #9.326
Ik wist niet dat je IF deed! Hoe bevalt dat?
Prima eigenlijk. Af en toe aan het eind van mijn vast is het lastig ivm lage bloedsuiker. Verder vind ik het vaak juist een uitkomst omdat ik met hoge en lage dagen werk. Als er dan op een lage dag een stuk taart op mijn werk staat heb ik een goede reden deze af te slaan.

Verder hou ik van grote maaltijden en daar zorgt de lagere maaltijdfrequentie voor, dus ben vooralsnog tevreden!:thumbs:

Naja, ga gewoon even langs de fysio. Altijd moeilijk beschrijven wat je precies hebt, en dan kan het ook nog eens verkeerd geïnterpreteerd worden.

Tijdje rust geven zou ook kunnen, maar das vaak ook niet echt een optie.
Ik heb over een week weer een deload op de planning..misschien mijn benen een keer een weekje ontzien. Ook geen lichte training, want dan probeer ik vaak toch weer intensiteit te pakken..:rolleyes:

Huidige onderzoeken wijzen erop dat stretch geen zin heeft indien je de spierlengte wilt aanpassen of pijn reductie. Zou enkel doen indien je voelt dat er een verkorting of 'spasme' aanwezig is geweest om zo ontspanning te ontwikkelen.
Ok..bedankt voor je inzicht! Ik blijf rekken wel goed vinden om mezelf uberhaupt een beetje soepel en lenig te houden

---------- Toegevoegd om 18:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:10 ----------

Pff, het ging niet allemaal van harte! Ben geloof ik wel drie keer bijna doodgegaan, maar ben zeker trots op de onderstaande training! Intensiteit goed hoog gehouden, was binnen een uur klaar:thumbs:

Benen - onderrug – buik
Squat:
60kg: 12
100kg: 10 (warmup)
115kg: 12, 12, 11

Walking lunges:
72.5kg: 26stappen, 24stappen, 24 stappen (VPR!)

Single leg extention:
30kg: 15, 15 (prima MMC!)

SLDL:
60kg: 12 (warmup)
100kg: 12, 12, 12 (nipt! Verzwaren naar 105kg)

Standing legcurl:
30kg: 12, 10
16kg: 26 (:fire:)

Barbel calfraise:
100kg: 14, 12, 12 (2f. rep na rep bijna kramp:eek:)

Seated calfraise:
60kg: 14, 13 (2f.), 12 (2f.)
Dropset, 65kg-->50kg-->40kg: 6, 10, 8

Machine crunch (superset met side machine crunch):
36kg: 12
50kg: 12, 12

Side machine crunch:
36kg: 14, 12, 10 (pretty easy)

Jouw beentrainingen blijven me verbaze

sterke training, Desondanks de de bijna doods ervaringen :p!

''Ik heb over een week weer een deload op de planning..misschien mijn benen een keer een weekje ontzien. Ook geen lichte training, want dan probeer ik vaak toch weer intensiteit te pakken..''

Heb persies het zelfde, Atijld proberen meer tepakken bij een deload omdat je dan net gevoel hebt of je niks doet :P Misschien wel verstandig om 1 weekje rust te houden voor de benen, Kan je daarna weer vol op tegen aan!

Damn bro! Dat zijn echt mooie gewichten. Moest al beetje lachen toen ik las: Squat: 100kg (warm up) heftig man! :thumbup:

mooi fysiek heb jij man (no-homo)
keep going

Toch weer 5kg en een extra set erbij op squats sinds 9 okt, en lunges daarna ook nog zwaarder :thumbs:

En grote meals zou serieus mijn hoofdreden kunnen zijn om aan IF te beginnen :P

• #9.332
Jouw beentrainingen blijven me verbaze
Thanks Hendrie! Met mijn beenkracht is niet zoveel mis! De presses daarentegen..:rolleyes:
sterke training, Desondanks de de bijna doods ervaringen :p!

''Ik heb over een week weer een deload op de planning..misschien mijn benen een keer een weekje ontzien. Ook geen lichte training, want dan probeer ik vaak toch weer intensiteit te pakken..''

Heb persies het zelfde, Atijld proberen meer tepakken bij een deload omdat je dan net gevoel hebt of je niks doet :P Misschien wel verstandig om 1 weekje rust te houden voor de benen, Kan je daarna weer vol op tegen aan!
Ik denk dat ik er dan een UB deload week van maak met slechts drie trainingen..:D

Damn bro! Dat zijn echt mooie gewichten. Moest al beetje lachen toen ik las: Squat: 100kg (warm up) heftig man! :thumbup:
Haha..Het is meer wat Bob laatst deed met een extra zwaar gewicht. Even vast een beetje gewicht op je nek gehad hebben voordat je aan de echte sets begint. De stap van 60 naar 115kg is namelijk te groot naar mijn mening..

mooi fysiek heb jij man (no-homo)
keep going
Thanks & welkom hier:D
Toch weer 5kg en een extra set erbij op squats sinds 9 okt, en lunges daarna ook nog zwaarder :thumbs:

En grote meals zou serieus mijn hoofdreden kunnen zijn om aan IF te beginnen :P
Was ook zeker tevreden met de squats en lunges! Vooral de lunges gaan me erg goed af! Als is die zo bekijk moet ik eigenlijk op volume ook wel weer 140kg op reps kunnen squatten (72.5kg per been met lunges..)

Vandaag is het wat minder genieten met IF...rustdagje! Dus dat betekend low carb, low kcals, high fat...

en naar mijn werk fietsen:thumbs:

Voeding, donderdag 31-10-2013:
6:30 6g BCAA + 250mg caffeine
9:00 1L groene thee
11:00 30g whey + 55g notenmix + 2 visolie + vit D + 2 glucosamine
12:30 150g kipfilet + 75g spinazie
15:00 150g kipfilet + 75g spinazie + 55g notenmix + 2 glucosamine
16:00 6g BCAA
18:00 250g gebakken aardappels + 150g biefstuk + 225g broccoli + 30g casseine + 1 glucosamine

~2125kcals, E/K/V = 205g (38%) / 75g (14%) / 115g (48%)

Goeie training bro. Hoe maak je die spinazie? Is dat gewoon uit blik ofzo

• #9.334
Goeie training bro. Hoe maak je die spinazie? Is dat gewoon uit blik ofzo
Spinazie is van die diepvries spinazie in deelblokjes. Is ideaal met toevoegen aan mijn meals, gewoon wat bevroren deelblokjes erbij en deksel erop.

In mijn rijstmeals zorgt de spinazie er ook voor dat er niks droogs aan is en ik het met alle plezier op eet:thumbs:

die walking lunges zijn gewoon insane man :p

Ik zie dat je ook lekker hard bent gegaan op de workout, doet me goed!
Ik ga ook maar eens terug zo'n zak spinazie halen, echt gemakkelijk & smakelijk :meal:

• #9.337
die walking lunges zijn gewoon insane man :p
Thanks Rob! Daar hoor je me ook niet over klagen:D

Ik zie dat je ook lekker hard bent gegaan op de workout, doet me goed!
Ik ga ook maar eens terug zo'n zak spinazie halen, echt gemakkelijk & smakelijk :meal:
Spinazie is echt heerlijk inderdaad!

De planning voor vandaag! Vanavond naar Insidious 2, dus neem daar een kleine popcorn + cola light, en na de film even de nieuwe sate brazer testen bij KFC..yes it fit's my macro's!

C2 Schouders – armen:
Seated OH-press: 3x8-12+dropset
Alternate hammer grip shoulder press: 4x8-12
Face pull: 3x8-12+pompset

Barbel curl: 4x8-12
Seated dumbel Tricep ext.: 4x8-12
Reverse grip cable curl: 3x8-12 + pompset
Rope pushdown: 3x8-12 + pompset
BB behind the back wrist curl: 4x8-12

Voeding, vrijdag 31-10-2013:
9:00 1L groene thee
11:00 Half blik monster energy light
12:15 25g whey + 50g brinta + 50g havermout + 30g rozijnen + multivit + 2 glucosamine + 250g rijst + 125g kipfilet + 90g spinazie
12:30 Half blik monster energy light
15:00 250g rijst + 125g kipfilet + 90g spinazie + 2 glucosamine
15:30 3g beta-alanine + appel
Post-workout: 40g dextro + 30g whey
18:00 Avondeten (~500kcals) + 20g casseine + 1 glucosamine
21:00 Kleine popcorn:popcorn: (~320kcals: E/K/V 11g/61g/3g)
23:00 Sate brazer (KFC) IIFYM (~214kcals: E/K/V 14.5g/25.3g/6.4g)

~3000kcals, E/K/V = 210g (28%) / 405g (54%) / 60g (18%)

Pfffff die benen training nog bahbah...
Wat een ziekelijke lunges man!!!
Wellicht dat ik die ook maar toe ga voegen in een volgend schema :)

Planning van vandaag ziet er ook weer goed uit! :thumbs:
Veel succes alvast man!

lungens moeten als laatst, anders telt het niet :trollface:

lage dag is bij jou echt laag zeg ahahah

Die lunges zijn echt SICK.

Hoe voer jij die eigenlijk uit? Land je zacht op je knie of hou je enkele centimeters boven de grond? En welke snelheid?

Terug
Naar boven