- Waardering
- 972
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
We gaan heel diep vandaag!I'm with you bro, hier ook benen op het menu. We zullen nog maar eens lekker diep gaan![]()
In principe niet. Uiterlijk 19:00uur mijn laatste meal als het toevallig zo uitkomt.

Nee, ik ga het nog mooier vertellen. Heb al een aantal weken echt last van mijn knieen.
, maar heb geen zin om naar de fysio te gaan. Ben wel begonnen met meerdere malen per dag mijn hamstrings en quadradriceps te rekken.In principe niet. Uiterlijk 19:00uur mijn laatste meal als het toevallig zo uitkomt.
En bij uitzondering zoals gisteren wijk ik af van de intermittent fastening. Moet natuurlijk ook niet te spastisch met mijn eet-window omgaan..![]()
Prima eigenlijk. Af en toe aan het eind van mijn vast is het lastig ivm lage bloedsuiker. Verder vind ik het vaak juist een uitkomst omdat ik met hoge en lage dagen werk. Als er dan op een lage dag een stuk taart op mijn werk staat heb ik een goede reden deze af te slaan.
Ik heb over een week weer een deload op de planning..misschien mijn benen een keer een weekje ontzien. Ook geen lichte training, want dan probeer ik vaak toch weer intensiteit te pakken..Naja, ga gewoon even langs de fysio. Altijd moeilijk beschrijven wat je precies hebt, en dan kan het ook nog eens verkeerd geïnterpreteerd worden.
Tijdje rust geven zou ook kunnen, maar das vaak ook niet echt een optie.

Ok..bedankt voor je inzicht! Ik blijf rekken wel goed vinden om mezelf uberhaupt een beetje soepel en lenig te houdenHuidige onderzoeken wijzen erop dat stretch geen zin heeft indien je de spierlengte wilt aanpassen of pijn reductie. Zou enkel doen indien je voelt dat er een verkorting of 'spasme' aanwezig is geweest om zo ontspanning te ontwikkelen.
)
)
!
Misschien wel verstandig om 1 weekje rust te houden voor de benen, Kan je daarna weer vol op tegen aan!Thanks Hendrie! Met mijn beenkracht is niet zoveel mis! De presses daarentegen..

Ik denk dat ik er dan een UB deload week van maak met slechts drie trainingen..sterke training, Desondanks de de bijna doods ervaringen!
''Ik heb over een week weer een deload op de planning..misschien mijn benen een keer een weekje ontzien. Ook geen lichte training, want dan probeer ik vaak toch weer intensiteit te pakken..''
Heb persies het zelfde, Atijld proberen meer tepakken bij een deload omdat je dan net gevoel hebt of je niks doetMisschien wel verstandig om 1 weekje rust te houden voor de benen, Kan je daarna weer vol op tegen aan!

Haha..Het is meer wat Bob laatst deed met een extra zwaar gewicht. Even vast een beetje gewicht op je nek gehad hebben voordat je aan de echte sets begint. De stap van 60 naar 115kg is namelijk te groot naar mijn mening..Damn bro! Dat zijn echt mooie gewichten. Moest al beetje lachen toen ik las: Squat: 100kg (warm up) heftig man!![]()
Thanks & welkom hier

Was ook zeker tevreden met de squats en lunges! Vooral de lunges gaan me erg goed af! Als is die zo bekijk moet ik eigenlijk op volume ook wel weer 140kg op reps kunnen squatten (72.5kg per been met lunges..)Toch weer 5kg en een extra set erbij op squats sinds 9 okt, en lunges daarna ook nog zwaarder
En grote meals zou serieus mijn hoofdreden kunnen zijn om aan IF te beginnen![]()
Spinazie is van die diepvries spinazie in deelblokjes. Is ideaal met toevoegen aan mijn meals, gewoon wat bevroren deelblokjes erbij en deksel erop.Goeie training bro. Hoe maak je die spinazie? Is dat gewoon uit blik ofzo
Thanks Rob! Daar hoor je me ook niet over klagen

Spinazie is echt heerlijk inderdaad!Ik zie dat je ook lekker hard bent gegaan op de workout, doet me goed!
Ik ga ook maar eens terug zo'n zak spinazie halen, echt gemakkelijk & smakelijk![]()
(~320kcals: E/K/V 11g/61g/3g)