hendrie
Huge Freak
- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks..en tja..dat junken
Hij is er weer door! 220 euro kwijt voor APK, nieuwe einddemper en askeering (of zo iets)
Haha..ik denk niet dat ik ermee moet overdrijven, maar tot op zekere hoogte is het geen probleem

Alsjeblieft niet zeg! Ik probeer 2 van de 5 werkdagen te fietsen (bij droog en fatsoenlijk weer..)
Thanks Massive! Dat zullen we nodig hebben!In, ik doe weeral met je mee bro: benen!
Succes ermee.
Thanks, heb mijn best gedaan! maar, man, man wat gingen de squats moeizaam!Succes ermee bro! Ik ga zometeen ook de "wheels" aanpakken![]()

Lood-zwaar!Damn, myo reps op Squats. Moet ook lekker zwaar zijn!

Daar was ik nu juist niet tevreden over..of althans..ze gingen niet van harte!
Daar doen we het voor natuurlijk!Squats zul je wel voelen van de week kerel lekker bezig
Het is volgens mij een rust-pause principe, maar dan met het gewicht van ~10RM en de myo sets niet tot failureWat is dat myo, kheb 't een keer gegoogled, maar echt een definitie kon ik niet vinden.
Het was voor mij gisteren de enige manier om die 140kg er toch uit te kunnen duwen..hoge volumes wilde namelijk echt niet lukken!Myo reps op de squat, ben jij wel lekker?
Hoezo dodelijk hehehehe

Thanks man!

Beter had ik wat meer carbs gegeten, maar had een nogal vettig pasta sausje maandag, dus heb beperkt met de carbs..Streke training! Ff 6x140kg squaten... mad strong dat na low carb day!
Thanks, heb mijn best gedaan! maar, man, man wat gingen de squats moeizaam!
Het zal vast mijn lowcarb dag in combinatie met mijn ploettocht op de fiets gisteren zijn geweest. Enfin..hier de training!
Benen - onderrug – buik
Squat:
60kg: 12, 12
90kg: 12 warmup
115kg: 12 voelde loodzwaar, 10 pfff
140kg: 6, 3+3+3+3 myo-sets
SLDL:
60kg: 12 warmup
100kg: 12
105kg: 12 nipt, 10
Single leg extention:
30kg: 15, 13, 12