Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hier de training van vanmorgen en voeding voor vandaag!
Was erg druk in de gym! Dus heb af en toe het 1 en ander omgegooid! Wilde de dropset voor borst starten met 40kg, maar faalde helaas jammerlijk deze in positie te krijgen!
Vanavond lekker patat eten..zal me proberen in te houden, want vreet me gewoonlijk echt scheel aan snacks en patat..
Dat had me inderdaad wel geholpen, want het was puur de eerste rep die niet lukte. Had ook al een tijd de 40's al niet gepakt, dus het zal ook een mind-set zijn geweest.
Wrist curl is inderdaad ziek pompen en branden! Die BOR's zijn op 70kg nog wel netjes, maar zwaarder wordt het wel wat gooien met leg/hipdrive. Het belangrijkst blijft IMO toch het gevoel!
Dat is dan wel weer zo Hendrie! Soms loont het gewoon om wat lichter gewicht te pakken en echt goed te focussen!
Om me weer kapot te schamen dit! Er zit bij mij geen rem op als ik eenmaal begin aan slecht voedsel en laat me ook erg snel overhalen als het gaat om: “Ach Marvin, neem nog een stukje taart”
Wel erg genoten van de taart en broodjes kroket! Shitty micro’s vandaag natuurlijk en zo’n 1000kcals te hoog voor een rustdag (+ veel teveel carbs).
Ik ga me er verder niet druk om maken, want heb vanochtend toch al 45 minuten cardio gedaan en moet morgen noodgedwongen naar mijn werk fietsen, want mijn auto wordt gereparreerd..
Het wordt een barre tocht morgen, maar gelukkig ben ik loaded met carbs!
Know that feel man. Ik heb ongeveer hetzelfde.
Eens ik van m'n schema afwijk/een ongeplande junk maaltijd kan ik ook wel helemaal losgaan =$
Beetje strafcardio inlassen en eventueel komende dagen wat compenseren & dan zie je er niets meer van
Know that feel man. Ik heb ongeveer hetzelfde.
Eens ik van m'n schema afwijk/een ongeplande junk maaltijd kan ik ook wel helemaal losgaan =$
Beetje strafcardio inlassen en eventueel komende dagen wat compenseren & dan zie je er niets meer van
Even kort samengevat:
Op zondag ochtend snij ik ~1.5-2kg kipfilet in blokjes en kruid deze met kipkruiden en gooi daar ~6-7 eetlepels olijfolie overheen. Schuif dit in de oven bij 175°C voor 20-30minuten (wel af en toe om scheppen..)
Ondertussen kook ik de gewenste hoeveelheid rijst.
Als de rijst klaar is weeg ik deze af in mijn maaltijd bakjes. Vaak als ik daar mee klaar ben is ook mijn kip klaar en weeg ik deze erbij in mijn bakjes. Vaak voeg ik dan per bakje ook nog een klein beetje olie uit de ovenschaal toe (voor de vetten, maar ook zeker voor de smaak (kipkruiden)).
Als laatst pak ik de diepvriesspinazie uit de vriezer en stop ik in ieder bakje circa 90g deelblokjes.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Doe de deksels erop en de meals voor maandag t/m woensdag gaan de koelkast in en de rest in de vriezer.
Op de dag zelf zet ik het even in de magnetron, maar als ik weet dat ik geen magnetron voorhanden heb zorg ik dat mijn meal ruim van te voren uit de koelkast is en eet ik deze lauw op.
Vandaag even een rustdagje gepland, omdat ik mijn auto vandaag niet heb (APK) en naar mijn werk moest fietsen..of zeg maar gerust ploeteren! Gelukkig droog overgekomen, maar man man wat een wind!
40 minuten gedaan over 13km en het zweet stond op mijn rug! Als de wind niet teveel draait heb ik vanmiddag hopelijk wat stukken wind mee!