AndroidHealthClinic

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.341
Pfffff die benen training nog bahbah...
Wat een ziekelijke lunges man!!!
Wellicht dat ik die ook maar toe ga voegen in een volgend schema :)

Planning van vandaag ziet er ook weer goed uit! :thumbs:
Veel succes alvast man!
Thanks Tim! Die walking lunges zijn echt een aanrader!:thumbs:
lungens moeten als laatst, anders telt het niet :trollface:

lage dag is bij jou echt laag zeg ahahah
Als ik ervoor zou kiezen lunges echt aan het eind van mijn training te doen sla ik ze over denk ik:rolleyes:

Die lunges zijn echt SICK.

Hoe voer jij die eigenlijk uit? Land je zacht op je knie of hou je enkele centimeters boven de grond? En welke snelheid?
Thanks Bob! Snelheid varieert, maar ik stap vrij rustig op en neer. Knie raakt af en toe de grond, maar ook sommige stappen net niet

Goed vooruitzicht geniet ervan en fijn weekend

Heb jij nooit last van mensen die random een oefening voor je gaan doen, als je lunges aan het doen bent?

soms moet ik door heel dol hof lopen om lunges tekunnen doen :(

Spinazie is van die diepvries spinazie in deelblokjes. Is ideaal met toevoegen aan mijn meals, gewoon wat bevroren deelblokjes erbij en deksel erop.

In mijn rijstmeals zorgt de spinazie er ook voor dat er niks droogs aan is en ik het met alle plezier op eet:thumbs:

Bedoel je nou dat je die spinazie niet eerst klaarmaakt?

wss gewoon in een bakje, magnetron en dan klaar

• #9.346
Goed vooruitzicht geniet ervan en fijn weekend
Thanks maat! Wordt dit weekend weer een beetje (te) veel genieten denk

vanavond patat + snacks en morgen een feestje..

Heb jij nooit last van mensen die random een oefening voor je gaan doen, als je lunges aan het doen bent?

soms moet ik door heel dol hof lopen om lunges tekunnen doen :(
Idem bij mijn gym + dat ik maar 7-8 stappen kan zetten en daarna weer om moet draaien..:rolleyes:
Bedoel je nou dat je die spinazie niet eerst klaarmaakt?
Nope..kant en klare diepvriesblokjes.. vrij van al die goede vitamines en mineralen:trollface:

wss gewoon in een bakje, magnetron en dan klaar
Dat dus..;)

De training van gisteren nog even!

C2 Schouders – armen:
MP:
30kg: 12
50kg: 10 (warmup)
57.5kg: 12 (2pp), 12 (4pp), 10 (4pp)
Dropset, 57.5kg-->47.5kg-->37.5kg-->27.5kg: 4, 6, 6, 10

Alternate hammer grip shoulder press:
9kg: 12 (warmup)
14kg: 12, 12 (nipt), 12 (2f.), 10

Face pull:
36kg: 12, 13 (1f.), 13 (2f.)
27kg: 26

Barbel curl:
20kg: 12
30kg: 12, 12 (slow controlled reps), 12 (2f.), 10

Seated dumbel Tricep ext.:
30kg: 12 (warmup)
36kg: 13, 11 (nipt), 10, 9 (pff, zwaar!)

Reverse grip cable curl:
41kg: 14, 13 (2f.), 10 (MMC kan beter!)
27kg: 24

Rope pushdown:
32kg: 12, 10
27kg: 15 (3f.)
23kg: 22

BB behind the back wrist curl:
45kg: 15, 12, 12, 12

Wauw mooie training man! lekkere MP trouwens!

Fijn weekend alvast! :D

Nice kerel goeie workout

• #9.349
Wauw mooie training man! lekkere MP trouwens!

Fijn weekend alvast! :D

Thanks mannen!

Hier de training van vanmorgen en voeding voor vandaag!:thumbs:

Was erg druk in de gym! Dus heb af en toe het 1 en ander omgegooid!:D Wilde de dropset voor borst starten met 40kg, maar faalde helaas jammerlijk deze in positie te krijgen!:mad:

Vanavond lekker patat eten..zal me proberen in te houden, want vreet me gewoonlijk echt scheel aan snacks en patat..:rolleyes:

A1 Borst – rug
Incline dumbel press (45°):
16kg: 12
22kg: 12 (warmup)
32kg: 12, 12, 12 (MMC kon beter!)
Dropset, 38kg-->34kg-->28kg: 6, 6, 10

Incline fly’s (60°):
10kg: 12 (warmup)
22kg: 10 (zucht!), 10+2press, 8+2press (MMC = super!)

BOR:
60kg: 13 (warmup)
70kg: 13 (1f.), 12 (2f.)
85kg: 8, 8 (2f. Beuk-werk!)

Reverse grip pulldown:
73kg: 12, 12 (2f), 10 (2f.)

Standing cable fly’s (high pull):
32kg: 15, 15 (4f.), 12 (pff!)

CG cable row:
118kg: 15 (slow controlled reps!), 15 (3f.), 9+4 (rest-pause)

Barbell shrugs:
60kg: 12 (warmup)
80kg: 12, 14 (3 powershrugs)
Dropset, 90kg-->80kg-->70kg-->50kg: 8, 6, 5, 14

Seated dumbel shrugs:
18kg: 18, 15, 12

superset met:

Seated lateral raise (bewust focus richting traps):
4kg: 15, 15, 15

Alles lekker pumped na de training! Ik ben tevreden! Voedsel is overigens zo lekker na een fasted training:eek::meal:

Voeding, zaterdag 02-11-2013:
7:30 5g BCAA
9:15 10g Rush + 2g beta-alanine
Post-workout: 40g dextro+ 30g whey
12:00 35g brinta + 75g havermout + 40g rozijnen + 30g whey + multivit + 2 glucosamine
14:00 140g runderburger + 2 glucosamine
16:00 2 rijstwafels met honing + 40g casseine
18:00 Patat (~2 porties) + mexicano + kroket + saus + 1 glucosamine

~3170kcals, E/K/V = 180g (23%) / 330g (32%) / 120g (25%)

Lekker man, goeie train gezet. Voortaan ff iemand om hulp vragen bij 't in positie brengen van die db's?

Ik ga vanaaf ook aan de patat man, maar dan met kibbeling, ****ing lekker!

Die wrist curl zal je wel een mooie pump gegeven hebben!
Iedereen is zo verdorie sterk met de BOR, moet ik dringend ook omhoog krijgen :D

• #9.352
Lekker man, goeie train gezet. Voortaan ff iemand om hulp vragen bij 't in positie brengen van die db's?

Ik ga vanaaf ook aan de patat man, maar dan met kibbeling, ****ing lekker!
Dat had me inderdaad wel geholpen, want het was puur de eerste rep die niet lukte. Had ook al een tijd de 40's al niet gepakt, dus het zal ook een mind-set zijn geweest.

Geniet van de friet en kibbeling vanavond:meal:

Die wrist curl zal je wel een mooie pump gegeven hebben!
Iedereen is zo verdorie sterk met de BOR, moet ik dringend ook omhoog krijgen :D
Wrist curl is inderdaad ziek pompen en branden! Die BOR's zijn op 70kg nog wel netjes, maar zwaarder wordt het wel wat gooien met leg/hipdrive. Het belangrijkst blijft IMO toch het gevoel!:thumbs:

Die 40gers zijn net boomstammen ik heb ze ook paar x gepresst ma vond de mmc helemaal niet fijn als ik met 36gers doe voelt het fijner aan!

• #9.354
Die 40gers zijn net boomstammen ik heb ze ook paar x gepresst ma vond de mmc helemaal niet fijn als ik met 36gers doe voelt het fijner aan!
Dat is dan wel weer zo Hendrie! Soms loont het gewoon om wat lichter gewicht te pakken en echt goed te focussen!

Om me weer kapot te schamen dit! Er zit bij mij geen rem op als ik eenmaal begin aan slecht voedsel en laat me ook erg snel overhalen als het gaat om: “Ach Marvin, neem nog een stukje taart”

Wel erg genoten van de taart en broodjes kroket! Shitty micro’s vandaag natuurlijk en zo’n 1000kcals te hoog voor een rustdag (+ veel teveel carbs).

Ik ga me er verder niet druk om maken, want heb vanochtend toch al 45 minuten cardio gedaan en moet morgen noodgedwongen naar mijn werk fietsen, want mijn auto wordt gereparreerd..

Het wordt een barre tocht morgen, maar gelukkig ben ik loaded met carbs!

Weer:
http://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Oudewater/4058518#ui-tabs-11

(Windkracht 6 met regen..:mad:)

Voeding, zondag 03-11-2013:
9:00 8g BCAA + 250mg caffeine
Cardio: 45 minuten afwisselend snelwandelen + hardlopem
10:00 1 kop groene thee
12:00 100g kipfilet + 20g whey + 10g casseine + 20g notenmix + 2 visolie, vit D & 2 glucosamine
13:30 20g whey + 10g casseine + glucosamine
14:00-18:00 Feest van oma: 2 stukken kwarktaart + half kasteeltje (taart) + 2 bitterballen + 2 broodjes kroket + 4 mini-krentenbollen
18:45 140g runderburger + 2 glucosamine

~3085kcals, E/K/V = 180g (23%) / 300g (39%) / 130g (38%)

Vanaf morgen de touwtjes weer strak en back-on-track!

Overigens zijn mijn abs nog steeds zichtbaar..dus heb niet te klagen. Buiten dat mijn maag nu een klein beetje in opstand is..

Know that feel man. Ik heb ongeveer hetzelfde.
Eens ik van m'n schema afwijk/een ongeplande junk maaltijd kan ik ook wel helemaal losgaan =$
Beetje strafcardio inlassen en eventueel komende dagen wat compenseren & dan zie je er niets meer van ;)

Know that feel, bro's!

Crying_icecream_eating.gif

Ahja.. moet kunnen af en toe, toch?

Uuh nog een x? Echt spinazie blokjes gewoon zacht laten worden bij de rijst? Dan probeer ik het ook van de week :p ga ik daarmee rijst lkkr vineen? :p

• #9.358
Know that feel man. Ik heb ongeveer hetzelfde.
Eens ik van m'n schema afwijk/een ongeplande junk maaltijd kan ik ook wel helemaal losgaan =$
Beetje strafcardio inlassen en eventueel komende dagen wat compenseren & dan zie je er niets meer van ;)
Ach ja..het effect is verbazingwekkend...zie onder.. ;)

Tuurlijk..het kan wel erg vaak bij mij de laatste tijd, maar ook dat...moet kunnen:rolleyes:

Uuh nog een x? Echt spinazie blokjes gewoon zacht laten worden bij de rijst? Dan probeer ik het ook van de week :p ga ik daarmee rijst lkkr vineen? :p
Even kort samengevat:
Op zondag ochtend snij ik ~1.5-2kg kipfilet in blokjes en kruid deze met kipkruiden en gooi daar ~6-7 eetlepels olijfolie overheen. Schuif dit in de oven bij 175°C voor 20-30minuten (wel af en toe om scheppen..)

Ondertussen kook ik de gewenste hoeveelheid rijst.

Als de rijst klaar is weeg ik deze af in mijn maaltijd bakjes. Vaak als ik daar mee klaar ben is ook mijn kip klaar en weeg ik deze erbij in mijn bakjes. Vaak voeg ik dan per bakje ook nog een klein beetje olie uit de ovenschaal toe (voor de vetten, maar ook zeker voor de smaak (kipkruiden)).

Als laatst pak ik de diepvriesspinazie uit de vriezer en stop ik in ieder bakje circa 90g deelblokjes.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Doe de deksels erop en de meals voor maandag t/m woensdag gaan de koelkast in en de rest in de vriezer.

Op de dag zelf zet ik het even in de magnetron, maar als ik weet dat ik geen magnetron voorhanden heb zorg ik dat mijn meal ruim van te voren uit de koelkast is en eet ik deze lauw op.

-------------------------------------------------------------------------------------------:D

Het bewijs weer neergelegd dat het lichaam geen machine of fabriek is..

Had me namelijk zaterdag gewogen en even mijn taille gemeten, dus dacht vanochtend herhaal dat even ivm het junkweekend..

Gewicht zaterdag: 78.9kg
Taille zaterdag: 72.5cm

Gewicht maandag: 77.7
Taille maandag: 71.0 *wait whut?!*

Vandaag even een rustdagje gepland, omdat ik mijn auto vandaag niet heb (APK) en naar mijn werk moest fietsen..of zeg maar gerust ploeteren! Gelukkig droog overgekomen, maar man man wat een wind!

40 minuten gedaan over 13km en het zweet stond op mijn rug! Als de wind niet teveel draait heb ik vanmiddag hopelijk wat stukken wind mee!:D:D

Voeding, maandag 04-11-2013:
6:30 6g BCAA + 250mg caffeine
9:00 1L groene thee
11:00 30g whey + 60g notenmix + 2 glucosamine + vit D + 2 visolie
12:15 150g kipfilet + 50g spinazie
15:00 150g kipfilet + 50g spinazie + 2 glucosamine
16:00 250mg caffeine
18:00 60g spaghetti met tomaten-mascarponesaus (60g mascarpone + gezeefde tomaat) en 125g kalkoenfilet + 35g casseine + 1 glucosamine

~1955kcals, E/K/V = 185g (38%) / 80g (16%) / 100g (46%)

Keurige trainingen weer man! En lekker gejunkd :D

Hopelijk komt je auto goed door de APK bro

Terug
Naar boven