- Waardering
- 960
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed plan! Mooie isolatie oefening ookAls je dumbell row wilt doen en de dumbells zijn niet zwaar genoeg kan je iets proberen.
Op incline bank gaan liggen op je buik en dan met 2 armen tegelijk dumbell row.
0,0 momentum
Zijn lichte dumbells geen probleem![]()
Mwoah..was niet heel speciaal

Ehm..wat zal ik zeggen...er stond naast mij iemand in de smith met 50kg deads te doen..WTF is die shitsterke deads marvin, snapte ze in die sport school wat je aan het doen was?XD

Merci...die van vanmorgen is nog veel gekker!
)
)
)Ik kwam zowat de trap niet meer op en alles voelt op...heerlijk!Lekkere training zo te zien, alles kapot gegaan ook?![]()

Thanks man!
Ik kan nooit uitslapen, dus bijna altijd zelfde verhaalyeahh dat zijn trainingen kerel! Wat niet uitslapen kan doen.... haha
Maar was een lekkere training
Duitse biefstuk is gehakte biefstuk, soort tartaar..(maar dan minder droog)
Thanks! Was even nodig!

Klopt Mack..rustdagen zijn tussen 1800-2200 en trainingsdagen tussen 2600-3200 met soms een uitschier naar 4000kcals. Op die manier zit ik om en nabij onderhoud, blijf ik in shape en presteer ik goed genoeg in de gymRustig aan is anorexia schema zie ik?
My god bro haha

Rustig aan is anorexia schema zie ik?
My god bro haha

Duitse biefstuk is gehakte biefstuk, soort tartaar..(maar dan minder droog)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zo is het maar netWhatever flows your boat, zo gaat het hier ook wel soms aan toe =$
---------- Toegevoegd om 11:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:46 ----------
En jij zegt ons altijd dat een bodybuilder altijd abs moet hebben![]()

Hmm..ik blijf er bij dat ik gewoon een realistisch doel heb, waarbij onnodig bulken en overschotten aan kcals nonsens zijn en zorgen voor vetgains..Skater heeft ook wel abs op 12%
Meer kracht, meer kilo's, daarna rustig cutten en meer Vvm.
Tenminste, dat is altijd de bedoeling![]()

Mwoah..duitse biefstuk valt wel mee volgens mijn rekensheet:Daar heb ik zin in!!
Probleem zijn de vetten die altijd relatief hoog zijn in die tartaartjes. In de cut is dat wel lastig want dan kan ik over de rest van de dag bijna niks meer eten qua vetten. Of valt dat bij duitse tartaartjes mee?

Je gaat toch geen steak vermalenGewoon zelf maken? Heb hier net zelf een steak vermalen & maak ik straks iets heerlijks van![]()
of het moet hele inferieure kwaliteit zijn..
Verder geil ik ook op aders en vasculariteit...bij mezelf![]()
Nee..je bent een bodybuilder!