MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
Wat een domper! Superpump doet niet veel voor mij heb ik het idee! Komt waarschijnlijk omdat ik het niet op lege maag inneem! Maar goed potten leegmaken = 1 maand.. en dan weer even een tijdje zonder dit soort shizzle en dan in maart oid aan de crack…Marvin goes crack:fire:

Ook wel belangrijk te vermelden dat dit nu niet echt mijn lekkerste training is! Ik heb niks met incline bp (voelt niet goed) en ook CGBP voor tricep lijkt niet echt mijn oefening! Vandaag is verder een rustdag! En m’n vriendin had een verrassing voor vanavond (ben erg benieuwd!!), maar zo eerst om 9:00uur SAP-training voor de rest van de dag! Dus sorry dat ik jullie log’s niet heb gelezen!

Gister: Borst + triceps
Incline bp: 5x80kg, 4x5x70kg (k*toefening)
Dumbbellpress: 5x36kg, 5x40kg, 2x5x38kg, 5x36kg
Fly’s: 8x22kg, 2x6x22kg (strict)
Incline chest machine: 3setjes pompuh!!:sd:

CGBP: 10x40kg, 4x60kg:mad:, 2x6x50kg (k*toefening)
Seated db tricep extention: 8x36kg, 6x40kg, 4x40kg3x36kg
Pressdown (pompuh JeWeEt): 12x27kg (normal), 10x27kg (reverse), 10x32kg (normal), 10x27kg (reverse)

+ 18minuten crosstrainer a 220kcal.

Voeding woensdag 25-11-2009:
7:00 50 brinta + 40g whey + 30rozijnen, visolie en multivit + 1scoop superpump (voor de energie)
8:45 50g basmati rijst + 200g tilapia (gemarineerd) en 125g sperzibonen en wortels4
~11:00 4 boterhammen (2 kipfilet (60g), 1 filet (25g), 1 kalkoenfilet (30g))
~12:30 50g basmati rijst + 170g gemarineerde kipfilet + 125g sperzibonen en wortels + appel
~15:00 4 boterhammen (2 kipfilet (60g), 1 filet (25g), 1 rosbief (35g))+ appel
~18:00 Avondeten
18:00-23:00 ???
23:00 225ml magere kwark + zoetstof + visolie

Alleen een onderkant chest is k*t. Er moet een biertjes kunnen worden neergezet op die bovenkant tiet in de zomer. Dus gewoon blijven inclinen...:D

Lekker bezig gozer.

Alleen een onderkant chest is k*t. Er moet een biertjes kunnen worden neergezet op die bovenkant tiet in de zomer. Dus gewoon blijven inclinen...:D

Lekker bezig gozer.
Het is niet dat ik incline k*t vind, maar prefereer db press boven incline bp..Ik doe ook nooit decline..wil nu puur focussen op de bovenkant, maar durf de platte oefeningen niet los te laten. Helaas hebben we niet al teveel mogelijkheden bij ons..door gebrek aan cables en smith rek...dus na presses en fly's zijn de borst oefeningen helaas een beetje op:( terwijl ik crossover een lekkere afmaker vind en incline smith-press een gruwelijke isolater!:D

balen van je superpump man, crack deed het wel bij jou toch?
ik ga vanavond een halve sample testen, kijken of het wat wordt!
maar ik merk het verschil echt op een lege maag of niet, misschien toch een paar keer proberen op lege maag

Ooooo crack-broeder :heart:
Lekkere training.

Toch wel nice training niet? Op hoeveel kcals zit je nu?

thnx to your local crack dealer ben je van plan te gaan gebruiken.
pas op, ik hoorde wel dat het illegaal is net als creatine btw.

:P

geen smithrek. vaag, de meeste sportscholen hebben alleen een smith..
zeiken bij de baas heeft zeker geen zin?

balen van je superpump man, crack deed het wel bij jou toch?
ik ga vanavond een halve sample testen, kijken of het wat wordt!
maar ik merk het verschil echt op een lege maag of niet, misschien toch een paar keer proberen op lege maag
Crack deed het wel goed inderdaad! zelfs op niet lege maag!:eek: (maar hoorde laatst dat een sample crack drie doseringen bevat...= 3 scoops)

Ooooo crack-broeder :heart:
Lekkere training.
Thanks Dude!:D

Toch wel nice training niet? Op hoeveel kcals zit je nu?
rond de 3500 a 4000..ga niet elke dag rekenen, maar zit ongeveer iedere dag gelijk

thnx to your local crack dealer ben je van plan te gaan gebruiken.
pas op, ik hoorde wel dat het illegaal is net als creatine btw.
Klopt illegal as hell, maar heb al een dealer gevonden..:rolleyes::p
:P

geen smithrek. vaag, de meeste sportscholen hebben alleen een smith..
zeiken bij de baas heeft zeker geen zin?
Ik zou een moord doen voor een smith (ok, deze gaat gequote worden voor lelijkste opmerking op dbb:rolleyes:)

Na gister verast te zijn met een avondje relaxen bij Ciske de Rat de muscical:D:D is het vandaag weer tijd voor schouders en traps! Heb een kleine wijziging gedaan in het geplande schema..heb namelijk seated side raises toegevoegd!:D..Laat thuis gister en weer iets te vroeg op helaas, dus korte nacht gehad! Maar hoop dat superpump dan vandaag wat goed gaat maken met mij vandaag:fire:

Oja op superpump naar een 6 uur lang durende lezing is een top idee!:D Eindelijk niet in slaap gevallen!:D

Do: Schouders + traps + buik
Seated db schoulderpress: 5x6
Upright row: 5x6
Rear lateral raise: 3x6-8
Seated side raise: 3x6-8

Behind the back barbell shrugs: 4x6
Machine shrugs: 3x10

Voeding donderdag 26-11-2009:
7:00 50 brinta + 35g whey + 30rozijnen, visolie en multivit
9:00 4 boterhammen (2 kipfilet (60g), 1 filet (25g), 1 pindakaas(20g))
11:00 50g basmati rijst + 200g tilapia (gemarineerd) en 125g sperzibonen en wortels
12:30 4 boterhammen (2 kipfilet (60g), 1 filet (25g), 1 pindakaas (20g))+ appel
15:00 50g basmati rijst + 170g gemarineerde kipfilet + 125g sperzibonen en wortels + appel
17:30 Avondeten
18:00 Superpump
18:30–20:00 Size on
20:30 40g whey + banaan + 20g notenmix
~22:30 225ml magere kwark + zoetstof + visolie

Goed bezig; houdt idd de incline bench er maar in. Bovenkant borst maakt veel indruk.:) Goede gewichten.

Nice dumbbellpresses gisteren! Bij jou kan ik geloven dat je fly's strikt zijn uitgevoerd, is in sommige logjes toch anders :D Succes met je schoudertraining vandaag. Goede voeding weeral ;)

Goed bezig; houdt idd de incline bench er maar in. Bovenkant borst maakt veel indruk.:) Goede gewichten.
Thanks Dumba!

Nice dumbbellpresses gisteren! Bij jou kan ik geloven dat je fly's strikt zijn uitgevoerd, is in sommige logjes toch anders :D Succes met je schoudertraining vandaag. Goede voeding weeral ;)
Ook bedankt...ik kan ook fly's met 30kg, maar daar is vooralsnog weinig strict aan, maar dat komt wel:fire:

ik vond de crack toch wat tegenvallen (halve sample dus 1.5scoop is misschien ook wat weinig)
had er wel iets meer energie door maar dat was het dan ook wel.
binnekort is een heel zakje proberen, en daarna no Xplode
normaal ben ik niet zo van de pre-workout omdat ik vind dat je voor veel minder geld beter andere dingen koopt, maar nu heb ik enkele samples liggen.

No-xplode is imo toch de beste shizzle, al moet ik zeggen dat ik Crack nog geen eerlijke kans gegeven heb.

Ik vind incline benchen met stang ook minder man, ik ga te snel vanuit m'n schouders drukken. Maar als je hem goed doet dan is het wel een super-oefening voor die bovenkant borst. En je bovenkant borst kan nooit dik genoeg zijn. Keep pumpin dus.
Maar 70kg is zo slecht nog niet hoor, zeker als je een bench hebt die vrij schuin staat.

Succes met schouders!

Succes met de schouders!
ik ga zo meteen ook weer een keer dbpress proberen voor de schoudertjes, las het net in je log en is weer een tijd geleden met losse dumbbelltjes!

ik vond de crack toch wat tegenvallen (halve sample dus 1.5scoop is misschien ook wat weinig)
had er wel iets meer energie door maar dat was het dan ook wel.
binnekort is een heel zakje proberen, en daarna no Xplode
normaal ben ik niet zo van de pre-workout omdat ik vind dat je voor veel minder geld beter andere dingen koopt, maar nu heb ik enkele samples liggen.
Wel handig die samples inderdaad, maar soms heb je er meer nodig om het juiste effect te merken en das nu het jammere! Weinig shops geven je zo 3 of 4 samples..:(

No-xplode is imo toch de beste shizzle, al moet ik zeggen dat ik Crack nog geen eerlijke kans gegeven heb.

Ik vind incline benchen met stang ook minder man, ik ga te snel vanuit m'n schouders drukken. Maar als je hem goed doet dan is het wel een super-oefening voor die bovenkant borst. En je bovenkant borst kan nooit dik genoeg zijn. Keep pumpin dus.
Maar 70kg is zo slecht nog niet hoor, zeker als je een bench hebt die vrij schuin staat.

Succes met schouders!
No-xplode deed voor mij ook weinig! Je bent ook een lucky bastard he Loo..****ing altijd blokjes hebben, goed gevormde chest en kogel delts en dan ook nog sterk...

Loo ik haat je!:mad::mad::p

j/k;)

Succes met de schouders!
ik ga zo meteen ook weer een keer dbpress proberen voor de schoudertjes, las het net in je log en is weer een tijd geleden met losse dumbbelltjes!
Jij ook suc6 Timmert!!:D

jo dank u!
ik ga weer op een half zakje crack, toch nog maar een kans geven. ik heb ook nog 2 gesloten dus als het niks is pak ik de volgende keer een hele denk ik.

Nou dat viel alles mee ondanks de korte nacht!:D:fire:

Do: Schouders + traps + buik
Seated db schoulderpress: 15x10kg, 7x34kg, 2x6x36kg, 6x34kg, 6x32kg
Upright row (schouderbreedte): 2x6x47.5kg, 2x6x42.5kg, 8x37.5kg
Rear lateral raise: 2x8x12kg, 8x10kg
Seated side raise: 2x8x12kg (laatste twee cheated), 8x10kg (laatste 2 cheated)

Behind the back barbell shrugs: 12x60kg, 3x6x80kg (dikke reet zit in de weg!)

Machine crunch: 3 sets pompen en sqeezen :sd: style!
Side machine crunch: 2 sets idem
Incline side twist (op een incline bankje twisten met een db voor oblique): 4x10kg, 6x9kg, 8x7kg

15 minuten crosstrainer (-220kcals)

Machine shrugs (misbruik maken van OH-press machine): 10x70kg, 2x10x100kg

ik dacht al hoe kan je fatsoenlijk back-shrugs doen, bij mij zit me kont ook altijd in de weg.
lekkere DB-shoulder press!

goed je schouders naar achteren met de back-shrugs dan lukt het wel!
sterke dbpress trouwens!

Terug
Naar boven