- Waardering
- 4.424
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
WElkom hier!

Pfoe, was het maar zo'n feest! lijkt me heerlijk om zoveel te eten!Die 2x 200gr rijst, is dat gekookt of ongekookt? Ongekookt zou het bijna een kilo gekookte rijst zijn..![]()

Inderdaad!
Dodelijk zwaar...
Yeah..

Makkelijk gaat het niet, maar de caffeine pept me altijd flink op! Ik bekijk altijd voordat ik ga fietsen hoe laat het is en als ik aankom ook..dan kan ik uiteraard precies uitrekenen hoe hard ik heb gefietstMoedig van je man. Haal je echt zulke snelheden?
yes srs, tegen de wind in ben ik al blij dat ik niet stilval![]()
. Langzaam fietsen is me eigenlijk nog nooit gelukt!
Je moet toch wat om je bodyfat onder controle te houdenDamn, lowcarb en ook nog cardio op nuchtere maag, respect!![]()

Tja..hou op over die weersvoorspellingen! Ik ga met mijn collega's tijdens de lunch altijd even de stad in. Checkte van te voren het weer op www.weeronline.nl voor het weer hier (in Gouda) en het zou droog zijn tot 13:55uur...resultaat: Compleet zeiknat geregend!Nice cardio dan man! Gelukkig dat het droog was. Tegenwoordig kun je heel lastig de weersvoorspellingen vertrouwen haha

Dit, succes met je mentale gevecht om niet zwaar te gaan trainen

Zo is het maar net!
Het is inderdaad erg lastig niet op 1 of andere manier toch wat intensiteit te pakken..Dit, succes met je mentale gevecht om niet zwaar te gaan trainen
Heb er zelf altijd zo'n moeite mee om niet zwaarder te gaan
Bereid je maar vast voor..om de zoveel tijd moet je er echt aan geloven

Hahaha..thanks manSterke training hoor!! Wat een kracht!!
![]()
wat moet dat moet

Klopt..volgende week eerst weer naar 80% in plaats van deze 50-60% en de week erna weer lekker verder waar ik gebleven was.Deload, moet ik ook nog eens doen denk ik, maar dat zuigt. :S Nog even Marvin, en dan mag je weer zwaar liften!
Tja..hou op over die weersvoorspellingen! Ik ga met mijn collega's tijdens de lunch altijd even de stad in. Checkte van te voren het weer op www.weeronline.nl voor het weer hier (in Gouda) en het zou droog zijn tot 13:55uur...resultaat: Compleet zeiknat geregend!
Hopelijk met de terugweg vanmiddag meer geluk en anders spring ik thuis eerst onder de douche om daar een half uur lang als een apatisch voorzichuitstarende zombie onder te gaan staan![]()

Nu je het over cardio hebt...dat heb ik ook nog 20 minuutjes gedaan op de crosstrainer omdat ik een training van 40minuten wel erg kort vondwe noemen het ook wel cardiopak je 50% en na je laatste setje ben je pas opgewarmd
![]()
Het is niet de eerste keer dat weeronline er volledig naast zit..

omdat ik een training van 40minuten wel erg kort vond
Voeding, donderdag 13-11-2013:
7:30 250mg caffeine
9:00 1L groene thee
11:00 30g whey + 50g notenmix + visolie + vit D + 2 glucosamine
12:15 150g kipfilet + 50g spinazie
15:00 150g kipfilet + 50g spinazie + 20g whey + 2 glucosamine
18:00 250g gebakken aardappels + 200g panga filet + 200g groene groente + 30g casseine + 1 glucosamine
~1785kcals, E/K/V = 190g (42%) / 65g (15%) / 85g (43%)