- Waardering
- 4.424
Nee..je bent een bodybuilder!
..en een narcist van de bovenste plank..join the club..![]()
![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee..je bent een bodybuilder!
..en een narcist van de bovenste plank..join the club..![]()
![]()

)

Vond ik ook!
Je hebt ook wel een punt hoor Mack! Echter ben ik een beetje eenHaha ik bedoel ook geen dirty bulk skater
Kcal 100/150 omhoog gooien per 2 week.
Kijken wat dat doet.
Zo doe ik het ook met cutten.
Lekker rustig aan, heb alle tijd (pleister moet nu mega veel cardio doen)
Eind van het jaar zal ik op 7% staan en dan 2 januari weer omhoog gooien en lean gainen tot max 12%
die graag een beetje loopt te shinen in het zwembad en met oog op mijn trip Thailand vanaf 12 december ben ik niet van plan nu mijn kcals omhoog te gooien. Dit ook met oog op Sinterklaas en mijn tot nu toe beheersbare pepernoten en strooigoed verslaving. Het is nu even onderhouden en af en toe een geplande junk met behoud van mijn shape om zelfs nog even 3 weken lichtjes te cutten (zonder echte cardio).

Haha ik bedoel ook geen dirty bulk skater
Kcal 100/150 omhoog gooien per 2 week.
Kijken wat dat doet.
Zo doe ik het ook met cutten.
Lekker rustig aan, heb alle tijd (pleister moet nu mega veel cardio doen)
Eind van het jaar zal ik op 7% staan en dan 2 januari weer omhoog gooien en lean gainen tot max 12%

Geen idee of het bro-science is, maar ik heb geen zin om mijn vetpercentage onnodig op te laten lopen..12% is ook zeker een mooi vp om naar tegaan, Maar is het ook niet zo hoe hoger je vp is is Volgens mij boven de 14/15% hoe sneller je vp stijgt omdat je lichaam nieuwe vet cellen aanmaakt? Of is dit bro sience?
Peppernoten en brokken speculaas zijn echt heerlijk, afblijven is niet zo moeilijk maar als je eenmaal begint...![]()

Hmm, begin nu toch wel benieuwd te worden hoeveel proteine de hond van mijn ouders bevatIk vermaal alles in mijn vleesmolen wat ik hier tegenkom.
Kip, steak, huisdier.

)Niet bepaald nee...maar beter iets dan nietsOok niet echt een training om naar uit te kijken xd. Naja, lekker een weekje rustig aan dan maar.

Inderdaad..geen zweetdruppel gaat er vloeien vanmiddag!
Mwoah..moeilijk te zeggen, maar het is gewoon af en toe nodig omdat ik anders nooit rustpak.blehh, inderdaad saaie training op die manier.
Merk je wel veel profijt van de deloads?
Thanks!Deloaden is saai, maar vaak wel heel verstandig. 'have fun'![]()

Ik pak 50-60% van mijn normale gewicht. Meestal pak ik de week erna gewoon weer 100%, maar misschien verstandig te doen wat jij nu voorstelt! Volgende week 80%Join the club...actief herstel is beter dan rust week.
Jij pakt 50%? Van je max ongv? Week daarna op 80 % daarna weer op max?