AndroidHealthClinic

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Nee..je bent een bodybuilder!:thumbs:

..en een narcist van de bovenste plank..
join the club..:rolleyes:
mirror.jpg

:roflol:

Wat een bazentraining! :D

Haha ik bedoel ook geen dirty bulk skater ;)

Kcal 100/150 omhoog gooien per 2 week.

Kijken wat dat doet.

Zo doe ik het ook met cutten.
Lekker rustig aan, heb alle tijd (pleister moet nu mega veel cardio doen:p)
Eind van het jaar zal ik op 7% staan en dan 2 januari weer omhoog gooien en lean gainen tot max 12%

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.424
:D:D
Vond ik ook!:thumb:

Kijken wat dat doet.

Eind van het jaar zal ik op 7% staan en dan 2 januari weer omhoog gooien en lean gainen tot max 12%
Je hebt ook wel een punt hoor Mack! Echter ben ik een beetje een :sd: die graag een beetje loopt te shinen in het zwembad en met oog op mijn trip Thailand vanaf 12 december ben ik niet van plan nu mijn kcals omhoog te gooien. Dit ook met oog op Sinterklaas en mijn tot nu toe beheersbare pepernoten en strooigoed verslaving. Het is nu even onderhouden en af en toe een geplande junk met behoud van mijn shape om zelfs nog even 3 weken lichtjes te cutten (zonder echte cardio).

Als ik terug kom in januari ga ik afhankelijk van mijn shape mijn dieet langzaam aan weer reverse dieten en mischien zelfs zoals jij adviseert lichtjes bulken..:D

12% is ook zeker een mooi vp om naar tegaan, Maar is het ook niet zo hoe hoger je vp is is Volgens mij boven de 14/15% hoe sneller je vp stijgt omdat je lichaam nieuwe vet cellen aanmaakt? Of is dit bro sience?

Peppernoten en brokken speculaas zijn echt heerlijk, afblijven is niet zo moeilijk maar als je eenmaal begint... :(

Ik vermaal alles in mijn vleesmolen wat ik hier tegenkom.
Kip, steak, huisdier.

Kijken wat dat doet.

i see what you did there:D

• #9.428
12% is ook zeker een mooi vp om naar tegaan, Maar is het ook niet zo hoe hoger je vp is is Volgens mij boven de 14/15% hoe sneller je vp stijgt omdat je lichaam nieuwe vet cellen aanmaakt? Of is dit bro sience?

Peppernoten en brokken speculaas zijn echt heerlijk, afblijven is niet zo moeilijk maar als je eenmaal begint... :(
Geen idee of het bro-science is, maar ik heb geen zin om mijn vetpercentage onnodig op te laten lopen..:rolleyes:

Tja en wat de pepernoten en strooigoed betreft
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

...not!..

Ik vermaal alles in mijn vleesmolen wat ik hier tegenkom.
Kip, steak, huisdier.
Hmm, begin nu toch wel benieuwd te worden hoeveel proteine de hond van mijn ouders bevat:rolleyes:

:p

Nou, de pret begint weer vanaf vandaag! Een weekje deloaden...1 voordeel: Ik post niet de planning voor vandaag, maar gewoon de hele training (met mijn voorspellende gaven...:rolleyes:)

DELOAD, C1 Schouders – armen:
Dumbel shoulder press:
10kg: 12 (warmup)
16kg: 12, 12, 10, 10

Bent over lateral raise:
6kg: 12, 12, 10

Lateral raise:
5kg: 12, 12, 10

Frontraise:
6kg: 12, 12, 10

EZ-bar tricep extention:
19.5kg: 12, 12, 10, 10

Dumbel curl:
8kg: 12, 12, 10, 10

Pushdown:
21kg: 12, 12, 10

Preacher curl:
19.5kg: 12, 12, 10

Voeding, maandag 11-11-2013:
9:00 1L groene thee
11:00 105g havermout + 35g rozijnen + 30g whey + appel + multivit + 2 glucosamine
12:15 200g rijst + 125g kipfilet + 90g spinazie
15:00 200g rijst + 125g kipfilet + 90g spinazie + 2 glucosamine
Post-workout: 40g dextro + 30g whey + banaan
19:00 Avondeten (~750kcals) + 20g casseine + 1 glucosamine

~2770kcals, E/K/V = 200g (29%) / 345g (50%) / 65g (21%)

Ook niet echt een training om naar uit te kijken xd. Naja, lekker een weekje rustig aan dan maar.

• #9.430
blehh, inderdaad saaie training op die manier.
Merk je wel veel profijt van de deloads?

• #9.433
is trainen zonder te zweten ja :D
Inderdaad..geen zweetdruppel gaat er vloeien vanmiddag!
blehh, inderdaad saaie training op die manier.
Merk je wel veel profijt van de deloads?
Mwoah..moeilijk te zeggen, maar het is gewoon af en toe nodig omdat ik anders nooit rustpak.

Verder heb ik nog steeds een beetje last van mijn onderrug en heb ik voor mijn gevoel ontstoken knieen door de zware belasting. Het is een beetje zelfdiagnostiek, maar mijn knieen zeuren zowat de hele dag. (what to do?)

Ben daarom sinds kort ook maar begonnen met buiten mijn hamstrings ook mijn kuiten en quads te rekken en strekken om de boel in ieder geval soepel te houden..

Deloaden is saai, maar vaak wel heel verstandig. 'have fun' :rolleyes:

Join the club... :( actief herstel is beter dan rust week.

Jij pakt 50%? Van je max ongv? Week daarna op 80 % daarna weer op max?

• #9.436
Ik kan hier natuurlijk niet achterblijven

best_animated_images_car_jump_in.gif

Die 2x 200gr rijst, is dat gekookt of ongekookt? Ongekookt zou het bijna een kilo gekookte rijst zijn..:x

Saaie boel hier :p

Terug
Naar boven