MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.461
Geeft zo'n onvoldaan gevoel hè, 40 minuten.
Low carb man, ziet er wel lekker uit. Spinazie <3__<3
Even extra low vandaag met uitzicht op de ultraslappe workout morgen en mijn refeed op zondag.. :rolleyes:

Ben echt gek op spinazie!

Als ik deload zorg ik wel voor een mega pomp in de spieren, veel reps en flink tempo.
Ik probeer wel flink door te gaan met korte rust-pauzes, maar probeer wel enigsinds weg te blijven van een zware pomp. Vind namelijk dat de intensiteit anders alsnog hoog is en dat is niet de bedoeling binnen mijn deload

Vraagje, die spinazie zijn toch van die blokjes?
Die doe je gewoon bij je eten als je alles hebt afgewogen en verdeeld? Is dit ook zo op te eten zonder magnetron, of is de spinazie nog niet ontdooid door de hitte van de rijst als je alles meteen verdeeld.

• #9.463
Vraagje, die spinazie zijn toch van die blokjes?
Die doe je gewoon bij je eten als je alles hebt afgewogen en verdeeld? Is dit ook zo op te eten zonder magnetron, of is de spinazie nog niet ontdooid door de hitte van de rijst als je alles meteen verdeeld.
Spinazie zijn deelblokjes inderdaad. Ik weeg ze altijd direct af nadat ik de rijst en kip warm in de bakjes heb gestopt. De meals van maandag tot en met woensdag verdwijnen dan in de koelkast en de rest in de vriezer.
S'ochtends haal ik dan mijn meals uit de koelkast en bewaar deze de hele dag gewoon in mijn tas. Voordat ik de meals op eet schud ik deze dan goed door elkaar zodat de spinazie goed verdeeld zit en zet ik het in de magnetron.

Echter heb ik soms een meeting of geen magnetron voorhande en eet ik de boel gewoon koud op wat ook prima te doen is!:thumbs::meal:

De meals welk in de vriezer staan verplaats ik de avond van te voren naar de koelkast, maar dat zal denk te laat zijn als je geen magnetron voor handen hebt (alles nog half bevroren ondanks dat ik ze op mijn werk niet in de koelkast plaats). Misschien is het dan aan te raden een dag van te voren de meals naar de koelkast te verplaatsen..

of geen spinazie te eten

vieze groenten allemaal

• #9.465
of geen spinazie te eten

vieze groenten allemaal
Ik ben ook niet zo een onwijze fan van groenvoer, maar het is wel goed als maagvulling en voor de micro-nutrienten. Verder heeft het ook wat te doen met het zuur-basen evenwicht in het lichaam:

http://www.die-eet.info/voeding-informatie/zuur-base-evenwicht.html (geen idee of het een betrouwbare bron is, maar de uitleg is simpel)

Omdat ik vanmiddag weer een enerverende deload training op het programma heb staan en even een week niet squat, deadlifts etc in verband met mijn zeurende knieen ben ik maar naar mijn werk gefietst:D

Een beetje tegenstrijdig..
Ach ja..:rolleyes:

Deload, Kuiten, buik & cardio
Barbel calfraise:
60kg: 12, 12, 10

Seated calfraise:
35kg: 12, 12, 10

Machine crunch:
32kg: 15, 12, 12

Side machine crunch:
23kg: 15, 12, 12

Cardio:
20 minuten crosstrainer

Rekken + strekken:
Quads, hams, kuiten, tibiales etc..

Voeding, vrijdag 15-11-2013:
6:00 6g BCAA + 250mg caffeine
9:00 1L groene thee
11:00 110g havermout + 35g rozijnen + 30g whey + multivit + 2 glucosamine
12:15 200g rijst + 125g kipfilet + 90g spinazie
15:00 200g rijst + 125g kipfilet + 90g spinazie + appel + 2 glucosamine
15:30 5g BCAA
Post-workout: 10g dextro + 50g whey + banaan
19:00 Tagliatelle (50g ongekookt) met spinazie, kalkoenreepjes en knoflookcroutons (730kcals) + 20g casseine + 1 glucosamine

~2760kcals, E/K/V = 210g (31%) / 320g (46%) / 70g (23%)

De meals welk in de vriezer staan verplaats ik de avond van te voren naar de koelkast, maar dat zal denk te laat zijn als je geen magnetron voor handen hebt (alles nog half bevroren ondanks dat ik ze op mijn werk niet in de koelkast plaats). Misschien is het dan aan te raden een dag van te voren de meals naar de koelkast te verplaatsen..

Ik verplaats het altijd de avond van te voren van de vriezer naar de koelkast. Volgende dag is het gewoon ontdooit.
Ligt er natuurlijk wel aan wat er in je bakjes zit haha.

anyway, je training.
Kan er niet veel over zeggen natuurlijk:p
Succes met het deloaden;)

Je fiets er wel wat af kerel! Volgende week weer heavy weights?

• #9.468
Ik verplaats het altijd de avond van te voren van de vriezer naar de koelkast. Volgende dag is het gewoon ontdooit.
Ligt er natuurlijk wel aan wat er in je bakjes zit haha.

anyway, je training.
Kan er niet veel over zeggen natuurlijk:p
Succes met het deloaden;)
Mijn rijst is dan soms nog bevroren, maar heb gelukkig een magnetron op mijn werk:thumb:

Tja, dat deloaden is eigenlijk geen zak aan! Maar beter iets dan niets

Je fiets er wel wat af kerel! Volgende week weer heavy weights?
Volgende week weer opbouwen naar 80% van normaal..de week erna weer naar 100..

Maandag weer knallen gozer?

Pics?

Kijk daarom is deload nauw belangerijk, i.v.m je knieën kunnen die weer herstellen. Ken genoeg mensen hier op het form die minstens 10 weken overloaden.

Waar is zon deload week goed voor als ik vragen mag ? Om te herstellen ofzo?

• #9.474
Jup..of althans, van 60 naar 80% qua gewichten!:D

Waarvan...?
Kijk daarom is deload nauw belangerijk, i.v.m je knieën kunnen die weer herstellen. Ken genoeg mensen hier op het form die minstens 10 weken overloaden.
Tja, maar denk dat deze week niet voldoende is voor mijn knieen. Ik kijk het nog even aan, maar dan moet er denk een fysio aan te pas gaan komen..
Yeah..hardcore!
Waar is zon deload week goed voor als ik vragen mag ? Om te herstellen ofzo?
Naar mijn mening om te herstellen en er voor te zorgen dat je lijf niet compleet vol begint te zitten met pijntjes her en der.
Het echt wetenschappelijke erachter laat ik even buiten beschouwing ;)

Vandaag mijn laatste 60% deload training en vanmiddag even Sinterklaasinkopen doen met mijn chick:D

FINAL DELOAD C2, Schouders – armen:
MP:
34.5kg: 12, 12, 10, 8

Alternate hammer grip shoulder press:
8kg: 12, 12, 10, 8

Face pull:
18kg: 15, 12, 12

Barbel curl:
20kg: 12, 10, 10, 8

Seated dumbel Tricep ext.:
20kg: 12, 12, 10, 8
Reverse grip cable curl:
23kg: 12, 12, 10

Rope pushdown:
14-18kg: 12, 12, 10

BB behind the back wrist curl:
25kg: 12, 12, 10, 10

Voeding, zaterdag 16-11-2013:
Pre-workout: 10g BCAA
Post-workout: 20g dextro + 30g whey + banaan
10:30 100g havermout + 30g rozijnen + 30g whey + multivit + vit B + 2 glucosamine
12:30 100g kipfilet
15:00 Mogelijk een Broodje of iets dergelijks (~500kcals)
18:00 Ovenschotel met aardappels (~300g), bloemkool (~200g), rundergehakt (~200g) en kaas (~50g) (~1050kcals) + 20g casseine + 1 glucosamine

~2665kcals, E/K/V = 215g (32%) / 245g (37%) / 95g (31%)

Proper....

Pas op dat je niet te zwaR lift he?

:trollface:

Lekker dat je deload week er op zit! Genieten van het weekend

Yay, deload voorbij. Let the gains begin!

• #9.480
Terug
Naar boven