Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.482
Je road to 90kg and beyond titel is misleidend! :mad:

Wanneer ga je naar Thailand?
Ik ga 12 december t/m 29 december naar Thailand. Rondreizen met mijn vriendin. We gaan voornamelijk Bangkok en het zuiden (phuket/ko tao) bezoeken.

De titel van mijn log is niet misleidend, maar het gaat gewoon nog een tijdje duren, haha:D:D
Toen ik deze log startte dacht ik dat dat wel haalbaar was en heb het ook wel gehaald. Op mijn zwaarst woog ik 94kg en was ik flink buff..echter had ik naar mijn mening ook een te hoog vetpercentage en ben ik toen gaan cutten. Eerst naar 85-86kg en mijn laatste cut naar 76kg. Nu jojo ik een beetje rond een schrale 78-79kg, maar vind het wel even prima.

Het klinkt misschien idioot, maar zie het liefst gewoon het hele jaar mijn abs..

Thailand wil ik ook een keer graag heen met mijn vriendin! Je moet sowieso wat foto's posten die je daar gaat maken bro

• #9.484
Thailand wil ik ook een keer graag heen met mijn vriendin! Je moet sowieso wat foto's posten die je daar gaat maken bro
Uiteraard post ik achteraf wat foto's!

Ik ben tegen die tijd wel benieuwd naar Flex cup foto's want die moet ik net missen!

Uiteraard post ik achteraf wat foto's!

Ik ben tegen die tijd wel benieuwd naar Flex cup foto's want die moet ik net missen!

Flex Cup is toch belangrijker dan Thailand!? Ik neem aan dat je thuis blijft puur alleen vanwege het feit dat je mij wilt zien op het podium:D

• #9.486
Klinkt goed dat rondtrekken in thailand! Mooie vooruitzichten kerel

• #9.488
Klinkt goed dat rondtrekken in thailand! Mooie vooruitzichten kerel
Zeker, zeker!

Vandaag zoals al aangekondigd refeed/carbload! Ik vond dat ik deze eerst moet verdienen, dus heb een maat ge-appt en gevraagd of we samen konden trainen! Borst & triceps aangepakt! Heb ivm mijn afgelopen deload niet alles voluit gepakt, maar de pomp was meesterlijk!

Erg mooie gym ook!

Extra, pre reefed workout. Chest, triceps & squats
Dumbel pullover ss pushups:
26kg: 12 ss bw: 20
34kg: 12 ss bw: 10
40kg: 12, 12, 12 ss bw: 10, 10

Incline chest press (plateloaded/gewicht per kant):
15kg: 15
25kg: 15
30kg: 12, 12

Vertical chest ss single arm vertical chest:
64kg: 12 ss 24kg: 10
77kg: 12 ss 18kg: 10
82kg: 12, 10 ss 24kg: 10, 10

Machine dips:
64kg: 12
77kg: 12
82kg: 10, 8 (Wat een lekker apparaat!)

Incline tricep extention ss swissball dips:
27.5kg: 10, 8 ss bw: 7, 6 (Those dips might sound gay..but are heavy as ****!)
25kg: 10 ss bw: 6

Pushdown:
3 straight sets afwisselende grepen en een dubbele set 'tricep 21'en', maar dan met 5 reps per spierdeel (Duidelijk?:trollface:)

Squats:
40kg: 12
60kg: 12
90kg: 8
110kg: 8
140kg: 6
80kg: 12 (Er moest gewoon even gesquat worden..)

En dan nu...FOOOD-RAGE!!:eating::eating::eating:

Refeed, zondag 17-11-2013:
8:00 1 kop groene thee
10:00 1 kop groene thee
10:30 10g BCAA
10:45 12g Rush + 3g beta-alanine
13:00 Banaan
13:30 110g havermout + 50g rozijnen + 30g whey+ multivit + vit D + 2 glucosamine + 5 plakken ontbijtkoek (appel kanneel)
15:00 aantal pannenkoeken (250g)* + stroop, appel, poedersuiker
17:00 300g zoete aardappel uit de oven + punt paprika + paar plakken ontbijtkoek (appel kanneel) 1 glucosamine
19:30 aantal pannenkoeken (250g)* + stroop, appel, poedersuiker

~4000kcals*, E/K/V = 165g (17%) / 700g (70%) / 60g (14%)

* Zou zomaar iets meer kunnen worden..:rolleyes::eating:

Laatst bewerkt:
Wel weining oefeningen voor borst bro? En pullovers is ook niet echt een borstoefening imo of pak jij deze altijd bij borst?

• #9.490
Wel weining oefeningen voor borst bro? En pullovers is ook niet echt een borstoefening imo of pak jij deze altijd bij borst?
Nope..vind het persoonlijk ook niet echt een borst oefening, maar ben volledig mijn maat gevolgd met trainen zonder in discussie te gaan ;)

Dat is een stevige refeed! Zo staat er mij binnen 10 dagen ook eentje te wachten. :D

• #9.492
Haha lekkere training hoor bro! Altijd lekker om even iets anders te doen :D

Mooie training en een dikke refeed!

• #9.497
Haha lekkere training hoor bro! Altijd lekker om even iets anders te doen :D
Klopt! Heb gezien het feit dat ik komende week op 80% train ook niet alles gegeven op alle oefeningen!:o

Haha..wat zijn 'wij bodybuilders' toch voorspelbaar:D
Mooie training en een dikke refeed!
Echt genieten die refeed!:meal:
Absoluut. :D Ben zelfs al letterlijk de dagen aan het aftellen tot dan. :D
Haha, erg herkenbaar! Ga dan vooral niet naar de super als je honger hebt! Dan is echt alles lekker!:o:eating:

De pancake foto's op je FB zijn awesome, geniet ervan! :thumbs:

• #9.499
De pancake foto's op je FB zijn awesome, geniet ervan! :thumbs:
Hier ook maar even posten dan!

Het was enigsinds bakken en gelijk opeten achter het fornuis, haha. De andere helft is voor zo meteen :eating:

1455080_585273904879595_230315362_n.jpg

Hmm ziet er lekker uit =) krijggg er weer trek van ahaha

Terug
Naar boven