Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

dacht het al :S, Maar omdat je er vroeg bij bent hersteld dit wel binnen een paar maanden. Je hebt genoeg andere problemen die jaren aanhouden :( Maar blijft natuurlijk kloten liever geen blessure en elke leg day knallen!

Heb er soms ook last van, nu valt het opzich wel mee maar had een tijdje dat echt goed voelde , Rustig aan doen en stretches was bij mij toch het genen wat hielp

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.702
Met een foamroller deegroller pvc pijp.
Ik er laats zelf 2 gemaakt met een pvc pijp en een yogamat.
Thanks gozer! Moet je daar dan gewoon op gaan liggen en mee rollen??

dacht het al :S, Maar omdat je er vroeg bij bent hersteld dit wel binnen een paar maanden. Je hebt genoeg andere problemen die jaren aanhouden :( Maar blijft natuurlijk kloten liever geen blessure en elke leg day knallen!

Heb er soms ook last van, nu valt het opzich wel mee maar had een tijdje dat echt goed voelde , Rustig aan doen en stretches was bij mij toch het genen wat hielp
Hij zei inderdaad dat ik er op tijd bij was en dat hij mits ik rustiger aan ging trainen en mijn stretches deed dat het redelijk snel over zou gaan!

Pfoe, kan merken dat ik gisteren bij mijn avondeten ook nagenoeg geen carbs op heb en dat ik nadien nog even leuk cardio ben gaan doen!:eek: De 40 minuten snelwandelen en het voorgaande hebben er voor gezorgd dat ik me vanmorgen zo slap voel als een vaatdoek!

Even volhouden nog...11:00 is breakfast time:eating::eating:

A1 Borst – rug:
Incline dumbel press (45°): 4x8-12
BOR:3x8-12+dropset
Incline fly’s (60°): 3x8-12
Reverse grip pulldown: 3x8-12
Standing cable fly’s (high pull): 3x12-15
CG cable row: 3x12-15

Barbell shrugs: 3x8-12+dropset

Voeding, vrijdag 29-11-2013:
9:00 1L groene thee
11:00 30g whey + 110g havermout + 25g rozijnen + kiwi + multivit + vit D + 2 glucosamine
12:15 200g rijst + 125g kipfilet + 90g spinazie
15:00 200g rijst + 125g kipfilet + 90g spinazie + 2 glucosamine
15:30 3g beta-alanine + kiwi + 60mg geranimine + 110mg caffeine (sample)
Post-workout: 20g dextro + 40g whey + banaan
18:30 225g gebakken aardappel + 200g broccoli + 150g kipshoarma + 150ml optimel yoghurt griekse style kers + 1 glucosamine

~2625kcals, E/K/V = 190g (29%) / 325g (50%) / 65g (21%)

Zo slap als een tientje!
Ken dat gevoel :p

Succes met trainen en eten vandaag, mister spinazie.
Wel weer wat meer kcals dan gisteren!

Geniet van je voeding en kcals!!
Ben benieuwd hoe diep je nog kan gaan deze cut!
Foto's van laatst waren hard echt zieke definitie/cuts

Vind wel leuk om te zien dat door de jaren je aanpak/ambities echt zijn veranderd!
Waar je aan begin nog ~90kg wilde wegen en nu gewoon ziek ripped bent ;)

Al idee wat je qua ambities/doelen wilt na je vakantie in thailand?

• #9.705
Zo slap als een tientje!
Ken dat gevoel :p

Succes met trainen en eten vandaag, mister spinazie.
Wel weer wat meer kcals dan gisteren!
Komt wel goed! wat is eten toch lekker!!
Geniet van je voeding en kcals!!
Ben benieuwd hoe diep je nog kan gaan deze cut!
Foto's van laatst waren hard echt zieke definitie/cuts

Vind wel leuk om te zien dat door de jaren je aanpak/ambities echt zijn veranderd!
Waar je aan begin nog ~90kg wilde wegen en nu gewoon ziek ripped bent ;)

Al idee wat je qua ambities/doelen wilt na je vakantie in thailand?
Met de jaren zijn mijn doelen met name realistischer geworden. Waar eerst zoals bij de meeste hier op het forum de focus lag op puur zwaarder worden hecht ik nu toch meer waarden aan een estetisch fysiek en droogheid.

Verder heb ik gewoon het idee dat er voir mij met mijn genen pakket gewoon niet heel veel meer te halen valt. Volgens mij mag ik van geluk spreken als ik er in 15jaar nog 5tot7kg kwaliteitsmassa erop mag plakken.

Tot thailand zal ik op mijn rustdagen zakken tot 1800 en zal ik behoorlijk low carb gaan op die dagen. Ook zal ik waarschijnlijk volgende week donderdag nog iets verder zakken naar 1600a1700 met uitzicht op de dag erna, Sinterklaas (gourmetten en onbeperkt strooigoed..zie het als een hele goeie refeed. Uiteraard word er hier en daar wat gecompenseerd). Wat betreft mijn trainingsdagen ben ik een beetje aan het dubben..zakken naar 2500 of 2600 houden...

---------- Toegevoegd om 11:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:27 ----------

Wat betreft na Thailand weet ik nog niet! Beetje afhankelijk van de shape waarin ik terug keer..maar waarschijnlijk recompen met op trainingsdagen 2800-3200 en rustdagen tussen 2000-2200.

• #9.707
Komt het op neer ja.
Eigenlijk moet je op zoek naar de pijnlijke plekken en daar rollen.

http://www.youtube.com/watch?v=bte6rg995ZI
Thanks gozer! Morgenochtend eens bekijken nu weinig tijd, dus alleen even snel mijn training loggen!

Dumbelpresses en rows niet super sterk, maar connectie en pomp was prima! Ben tevreden:D

A1 Borst – rug:
Incline dumbel press (45°):
14kg: 12
28kg: 10 (warmup)
36kg: 10, 8 (niet naar wens!)
Kleine dropset: 34kg-->30kg: 12, 5

BOR:
50kg: 12 (warmup)
70kg: 12, 12 12 (2f.)
85kg: 5+4+3+3 (rest-pause!)

Incline fly’s (60°):
12kg: 12
22kg: 12 (niet van harte!), 10+2press, 9+1press

Reverse grip pulldown:
82kg: 13, 12, 10 (Rammen en beuken!:thumbs:)

Standing cable fly’s (high pull):
18kg: 15 (warmup)
36kg: 13, 11 (2f.), 10 (2f.)
23kg: 22 (snoeiharde pomp!:fire:)

CG cable row:
118kg: 15 (13 slow reps 2 forced), 15 (wat sneller uitgevoerd), 4+3+3 (rest-pause)

Barbell shrugs:
70kg: 14, 12, 12 (2f.)
Dropset: 90kg-->80kg-->70kg: 6, 5, 7

Arnold Schwarzenegger style, die deed altijd borst/rug!

• #9.709
Met de jaren zijn mijn doelen met name realistischer geworden. Waar eerst zoals bij de meeste hier op het forum de focus lag op puur zwaarder worden hecht ik nu toch meer waarden aan een estetisch fysiek en droogheid.

Verder heb ik gewoon het idee dat er voir mij met mijn genen pakket gewoon niet heel veel meer te halen valt. Volgens mij mag ik van geluk spreken als ik er in 15jaar nog 5tot7kg kwaliteitsmassa erop mag plakken.

Pfff, als jij nog 5-7kg droge massa weet te pakken ben je echt ontzettend buff volgens mij!

Nice train back,chest

Geen dank, en rest pauze op bor??
Kan je dan nog goeie form behouden?

Wel nette training :thumbs:

• #9.716
Pfff, als jij nog 5-7kg droge massa weet te pakken ben je echt ontzettend buff volgens mij!
Dat zou dan toch mooi zijn IMO!

Pfoeh, ik kan dat niet aan. Eigenlijk wel, maar ik krijg er niet zoveel voldoening van als ik ze splits =$
Snap niet helemaal wat je bedoelt, maar ben het er mee eens..:rolleyes:

Thanks maat!:D
Geen dank, en rest pauze op bor??
Kan je dan nog goeie form behouden?

Wel nette training :thumbs:
Ik denk dat steeds bij iedere rust-pause set 1 repje echt lelijk was..de rest nog een zeer acceptabele vorm..:D
Al een idee welk schema je uit wil proberen? UB/LB bijv?
Nope echt nog geen idee, maar met mijn momenteel overbelaste knieeen geen UB/LB eerder push/pull/legs of gewoon een split
Wat zijn je doelen?

Kracht of vooral massa ?
Doel is bij mij alrijd massa. Kracht geef ik helemaal niks om...het is een noodzakelijk iets wat mee komt als je af en toe de gewichten verhoogd ;). Maar was wel aan het denken aan schema's met bijvoorbeeld de compounds op 5x5 of bijvoorbeeld 5x3..

Ideeen zijn altijd welkom!

Vandaag voor het eerst benen in p*ssy mode trainen en een poging doen tot decline squats om het excentrische deel van mijn squat en dus ook mijn pezen te sterken en trainen.

Zijn er nog meer oefeningen waarmee je dit kunt doen?

Heb je ergens last van met beentraining dan?

Ik ben fysio in opleiding en volgens mijn stagebegeleiders barst ik van de oefeningen voor blessure herstel :p

Presswerk idd wat minder gewicht dan dat we gewend zijn van je, toch weer een mooie training neergezet kerel.

• #9.719
Heb je ergens last van met beentraining dan?

Ik ben fysio in opleiding en volgens mijn stagebegeleiders barst ik van de oefeningen voor blessure herstel :p
Nee, tijdens het trainen nagenoeg geen last. Maar verder zowat wel de hele dag..beetje drukkende en zeurende pijn. Mijn fysio vertelde me dat het zeker met mijn vakantie Thailand ertussen toch wel eind januari over moet zijn. ik ga niks forceren..beetje de boel onderhouden..

Maar oefeningen zijn welkom..

Mijn benen gainen de laatste jaren overigens toch al niks...dus echt veel zal het niet uitmaken ;)

Presswerk idd wat minder gewicht dan dat we gewend zijn van je, toch weer een mooie training neergezet kerel.
Geen idee hoe het kwam, maar die 36's wilde echt niet omhoog!

De enige verklaring is dat ik de setjes met 36's moest doen op de incline bench en het opgooien wat zwaarder ging + dat je moet opletten dat je het rek niet raakt..daarna kwam er een bankje vrij en ben ik daar verder gegaan.

Vanmorgen benen (rehab), kuiten en buik getraind! Afgesloten met wat rekken en strekken..

B1-LEGS (rehab), CALFS & ABS:
Decline single leg squats:
bw: 12, 12, 12, 10 (Met mijn rechterbeen behoorlijk zoekend naar balans)

Squat (50-60%):
60kg: 15
70kg: 15, 15, 15 (waarom zweten als het niet nodig is..)

SLDL (50-60%):
60kg: 15, 15, 15, 15 (easy peasy)

Seated legcurl (p*ssy weight):
23kg: 12, 12, 12

Leg extention (focus excentrisch):
36kg: 12, 12, 12 (Tja, echt uitschakelen kun je het concentrische deel niet..)

Hip abduction (het gebruik van p*ssy weights lokt p*ssy oefeningen uit):
50kg: 15
64kg: 15, 15

Barbel calfraise:
105kg: 12, 12, 12, 12 (2f), 10

Seated calfraise:
60kg: 12, 12 (2f.), 12 (3f.)
Dropset: 80kg-->60kg-->50kg: 9, 8, 14 (Dropset 10-15 minuten na de straight sets pas gestart, omdat ik op werd gehouden door een stel middelbare leeftijd vrouwen welk vonden dat ik wel erg was afgevallen en vroegen zich af hoe ik dat gedaan had..:rolleyes::o)

Rope crunch:
43kg: 15
50kg: 15
59kg: 12, 12 (2f.)

Woodchoppers:
23kg: 12, 12, 12

Rekken & Strekken:
Hams: 20s, 20s, 15s.
Quads: 30s, 30s, 30s.
Kuiten: 20s, 20s.

Voeding zaterdag 30-11-2013::eating:
8:00 8g BCAA
9:30 8g BCAA + 3g beta-alanine + 250mg caffeine
11:30 Banaan + 30g dextro + 8g BCAA
12:00 115g havermout + 35g whey + 35g rozijnen + 200ml perzik/ananassap + multivit & vit D
14:00 Good noodles sate + 100g gerookte kip
16:00 300ml soyamelk light + 20g whey + 20g casseine
18:00 Rijst met rode bonen en sticky kip met gember (665kcals) + 20g casseine
20:00 ~100g popcorn (IIFYM)

~2900kcals, E/K/V: 210g (29%) / 390g (54%) / 55g (17%)

Goede training man! Lekker hoor!

Je zou idd eens een 5x5 schema kunnen proberen, maar als je toch ook veel massa wilt pakken kun je daar dan ook gewoon assistance oefeningen bij pakken, om zo toch iets meer op massa te concentreren.

Mijn idee is altijd geweest: als je meer kracht bezit kun je ook sneller groeien aangezien je na een periode van krachtopbouw met zwaardere gewichten kunt defineren.

En nu lekker weekend vieren ;)

Terug
Naar boven