Skatermarvin
Superior Athlete
Elite Member
15 jaar lid
Stimjunk
Oliebol
10.000 likes
10.000 berichten
10 media-items
- Waardering
- 33.490
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 50%
Ik was zowieso van plan wel wat assistance toe te voegen..of eigenlijk bestaan mijn trainingen voor een groot deel ook uit asistance. Dat van die kracht zal deels waar zijn, maar ook dat is net als VVM aanzetten niet oneindig. Op een gegeven moment houdt het sterker worden ook wel op...hoewel hier op dbb soms het idee leeft dat kracht gainen oneindig is..Goede training man! Lekker hoor!
Je zou idd eens een 5x5 schema kunnen proberen, maar als je toch ook veel massa wilt pakken kun je daar dan ook gewoon assistance oefeningen bij pakken, om zo toch iets meer op massa te concentreren.
Mijn idee is altijd geweest: als je meer kracht bezit kun je ook sneller groeien aangezien je na een periode van krachtopbouw met zwaardere gewichten kunt defineren.
En nu lekker weekend vieren![]()

december wordt al helemaal een ramp...
En je wordt tegenwoordig gewoon raar aangekeken als je taart af slaat..wordt er gelijk gevraagd of je aan het 'lijnen' bent..

nee dat weet ik. is ook meer bedoeld om andere redenen. L-Theanine <- werkt rustgevend en kalmerend. en groene thee bevat veel anti-oxidanten, ook altijd fijn