Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.721
Goede training man! Lekker hoor!

Je zou idd eens een 5x5 schema kunnen proberen, maar als je toch ook veel massa wilt pakken kun je daar dan ook gewoon assistance oefeningen bij pakken, om zo toch iets meer op massa te concentreren.

Mijn idee is altijd geweest: als je meer kracht bezit kun je ook sneller groeien aangezien je na een periode van krachtopbouw met zwaardere gewichten kunt defineren.

En nu lekker weekend vieren ;)
Ik was zowieso van plan wel wat assistance toe te voegen..of eigenlijk bestaan mijn trainingen voor een groot deel ook uit asistance. Dat van die kracht zal deels waar zijn, maar ook dat is net als VVM aanzetten niet oneindig. Op een gegeven moment houdt het sterker worden ook wel op...hoewel hier op dbb soms het idee leeft dat kracht gainen oneindig is..

Ik was zowieso van plan wel wat assistance toe te voegen..of eigenlijk bestaan mijn trainingen voor een groot deel ook uit asistance. Dat van die kracht zal deels waar zijn, maar ook dat is net als VVM aanzetten niet oneindig. Op een gegeven moment houdt het sterker worden ook wel op...hoewel hier op dbb soms het idee leeft dat kracht gainen oneindig is..

mind = blown

kracht gainen is niet oneindig??!! :eek:

;)

ik snap hem! :)

Ben benieuwd wat je ervan maakt!

• #9.725
mind = blown

kracht gainen is niet oneindig??!! :eek:

;)
true story

Dreams are shattered

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Sorry bro
ik snap hem! :)

Ben benieuwd wat je ervan maakt!
Ik ook...

Vandaag maak ik er in ieder geval een potje van..de planning was 2000kcals en <100g carbs..

De dag begon goed met 2 koppen groene thee en 2x8g bcaa, maar daarna gingen we naar de oma van mijn vriendin en kreeg ik honger en omdat we er lang waren wat chips en stukken kookworst geknaagd..niet superveel, maar toch.

Daarna 2x100g kip met 2x30g whey..ook prima! :) Aangrvuld met een stuk pure chocolade letter..

Als avondeten 2 grote wraps met kip en 1 italiaanse bol en 2 bolletjes met beenham en beenham saus...afgesloten met 20g casdeine...

Geen zin om eraan te rekenen, maar dit fit niet in mijn macro's :o

Morgen weer back on track..

Gewoon morgen weer op schema , maakt veder niet uit dan toch :) Je kan niet met alles rekeninghouden eh ;)

je wild niet weten wat ik allemaal heb gegeten afgelopen tijd.... :S

• #9.728
Tja waar zou ik beginnen.. dan hier weer een verjaardag, vandaag weer slagroom taart gekregen... Ik vind niet moeilijk om het niet op te eten soms word zo aangeboden dat ze je bijna dwingen het op eten :P december wordt al helemaal een ramp...

Met jouw shape mag je wel eens 'uit de bocht' gaan hoor man.
Je hebt er dan ook geen probleem mee om eens wat extra cardio te doen of wat minder te eten. All good.

Fack it dat mag wel eens voor een keertje hihi

• #9.732
Tja waar zou ik beginnen.. dan hier weer een verjaardag, vandaag weer slagroom taart gekregen... Ik vind niet moeilijk om het niet op te eten soms word zo aangeboden dat ze je bijna dwingen het op eten :P december wordt al helemaal een ramp...
Haha...herkenbaar van die taart! Soms wordt je gewoon gedwongen taart te eten:mad: En je wordt tegenwoordig gewoon raar aangekeken als je taart af slaat..wordt er gelijk gevraagd of je aan het 'lijnen' bent..:o

Met jouw shape mag je wel eens 'uit de bocht' gaan hoor man.
Je hebt er dan ook geen probleem mee om eens wat extra cardio te doen of wat minder te eten. All good.
Dat is dan wel weer waar..doe vandaag en morgen gewoon iets rustiger aan en als het morgen droog is fiets ik naar mijn werk..:D:D

Fack it dat mag wel eens voor een keertje hihi
Zo is het maar net pleister...IIFYM's ;)

De planning voor vandaag!:D

C1 Schouders – armen:
Dumbel shoulder press: 4x8-12
Bent over lateral raise: 3x8-12
Lateral raise: 3x8-12
(Seated) frontraise: 3x8-12

EZ-bar tricep extention: 4x8-12
Dumbel curl: 4x8-12
CGBP: 3x8-12
Preacher curl: 2x8-12 + pompset
Pushdown: 2x8-12 + pompset

Voeding, maandag 02-12-2013:
9:00 1L groene thee
11:00 30g whey + 100g havermout + 25g rozijnen + multivit + vit D + 2 glucosamine
12:15 200g rijst + 125g kipfilet + 90g spinazie
15:00 200g rijst + 125g kipfilet + 90g spinazie + 2 glucosamine
15:30 3g beta-alanine + kiwi
Post-workout: 40g dextro + 30g whey + banaan
18:00 75g pasta (ongekookt) + 130ml pastasaus + 120g kipfilet + 200g roerbakgroente + 20g casseine + 1 glucosamine

~2615kcals, E/K/V = 190g (29%) / 345g (53%) / 50g (18%)

word je die thee nooit zat?

Thee? Echte mannen drinken bier & whiskey!

18.00 laatste meal, heb jij niet verschrikkelijk honger Marvin? (dunno of deze vraag al eerder is gesteld, vast wel)

Ik wissel af...gewoon groen, citroen en cranberry..:rolleyes:

Ben sinds kort ook begonnen met veel groene thee te drinken. vind het best lekker eigenlijk.
Gewoon savonds in een pot met 2 zakjes.. de hele nacht laten intrekken, en de volgende dag mee naar je werk :)

• #9.737
Thee? Echte mannen drinken bier & whiskey!

18.00 laatste meal, heb jij niet verschrikkelijk honger Marvin? (dunno of deze vraag al eerder is gesteld, vast wel)
Ben zo mannelijk dat ik er mee wegkom groene thee te drinken..

Tuurlijk heb ik weleens honger, maar is zeker te overleven hoor. ;). Maar heb altijd zin om te eten, dus dat moet ik maar niet als maatstaf gaan hanteren..
Ben sinds kort ook begonnen met veel groene thee te drinken. vind het best lekker eigenlijk.
Gewoon savonds in een pot met 2 zakjes.. de hele nacht laten intrekken, en de volgende dag mee naar je werk :)
Dat klinkt ook goed. Is het koud ook lekker?

ga je dat vet niet van kwijtraken hoor :trollface:

Ben zo mannelijk dat ik er mee wegkom groene thee te drinken..

Tuurlijk heb ik weleens honger, maar is zeker te overleven hoor. ;). Maar heb altijd zin om te eten, dus dat moet ik maar niet als maatstaf gaan hanteren..

Dat klinkt ook goed. Is het koud ook lekker?

Ja is zeker goed te drinken. maarja ik ben niet zo moeilijk wat dat betreft :P

ga je dat vet niet van kwijtraken hoor :trollface:

Wahaha :roflol: nee dat weet ik. is ook meer bedoeld om andere redenen. L-Theanine <- werkt rustgevend en kalmerend. en groene thee bevat veel anti-oxidanten, ook altijd fijn :)

nee en sowieso niet met de groene thee van de supermarkt.. voor zover dat groene thee is.
ik haal hem bij de tuinen.

Terug
Naar boven