MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Meeten!? Goed plan:)

Regel wat DBB members, een goeie gym en een goed allyoucaneat sushi restaurant, dan heb ik ook wel interesse:cool:. Waarschijnlijk ook nog genoeg andere

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.782
Meeten!? Goed plan:)

Regel wat DBB members, een goeie gym en een goed allyoucaneat sushi restaurant, dan heb ik ook wel interesse:cool:. Waarschijnlijk ook nog genoeg andere
Gezellig dat je er bij wilt zijn! Zal na mijn vakantie eens kijken of er wat leuks te regelen valt!:thumbs:

meeten klint wel cowl, misschien een optie...
Je training ziet er leker uit, je voeding trouwens ook.
Tepelbram zegt ook wel wat interessants, de ene zweert bij MMC waar een ander het bullshit vind.

Doe je trouwens geen soort van jm press?
Zelf nooit gedaan, maar lijkt erop en een stuk zwaarder denk ik.

Edit:

http://theofficebodybuildingworkout...zed-Resistance-and-the-Mind-Muscle-Connection

Zegt nog niet veel naar mijn mening.
De traindende groep 28% meer kracht.
De "alleen spierdenkende groep" 23%.
In 2 weken tijd.
Feit dat de trainende groep in 2 weken 28% sterker is laat zien dat het beginners zijn.
Wat ik geleerd heb, is dat je de eerste weken van krachttraining nagenoeg alleen maar intra musculaire coordinatie traint, waardoor je dus nagenoeg geen massa aanzet.
Dus dat de denkende groep, met inbeelden kracht te produceren meer kracht krijgen, lijkt mij te wijden aan de intramusculaire coordinatie.
Maar desalniettemin is de uitkomst grappig/interessant

Laatst bewerkt:
  • #9.786
meeten klint wel cowl, misschien een optie...
Je training ziet er leker uit, je voeding trouwens ook.
Tepelbram zegt ook wel wat interessants, de ene zweert bij MMC waar een ander het bullshit vind.
Meeten is zowieso chill! Gezelligheid en lekker dagje weg met gelijkgestemden..kennis uitwisselen, samen trainen en vreten:eating:

Dat laatste heb je wel een punt! Had ik het met Bob K ook over toen ik samen met hem trainde...ik focus namelijk een stuk meer op MMC..dan hij deed. Wat goed is of fout ligt waarschijnlijk in het midden ;)

Doe je trouwens geen soort van jm press?
Zelf nooit gedaan, maar lijkt erop en een stuk zwaarder denk ik.

Edit:

http://theofficebodybuildingworkout...zed-Resistance-and-the-Mind-Muscle-Connection

Zegt nog niet veel naar mijn mening.
De traindende groep 28% meer kracht.
De "alleen spierdenkende groep" 23%.
In 2 weken tijd.
Feit dat de trainende groep in 2 weken 28% sterker is laat zien dat het beginners zijn.
Wat ik geleerd heb, is dat je de eerste weken van krachttraining nagenoeg alleen maar intra musculaire coordinatie traint, waardoor je dus nagenoeg geen massa aanzet.
Dus dat de denkende groep, met inbeelden kracht te produceren meer kracht krijgen, lijkt mij te wijden aan de intramusculaire coordinatie.
Maar desalniettemin is de uitkomst grappig/interessant
Ik denk dat ik maar thuis blijf dan vanmiddag en ga denken aan mijn training:rolleyes:

Thanks voor dat stukje:D

Leerzaam logje dit, volg het al een tijdje maar nooit een berichtje achter gelaten geloof ik :)
Ben zelf niet ervaren genoeg om me te mengen in de discussie over MMC :o
Ik lees mee in ieder geval!

Meeten is zowieso chill! Gezelligheid en lekker dagje weg met gelijkgestemden..kennis uitwisselen, samen trainen en vreten:eating:

Dat laatste heb je wel een punt! Had ik het met Bob K ook over toen ik samen met hem trainde...ik focus namelijk een stuk meer op MMC..dan hij deed. Wat goed is of fout ligt waarschijnlijk in het midden ;)

Ik denk dat ik maar thuis blijf dan vanmiddag en ga denken aan mijn training:rolleyes:

Thanks voor dat stukje:D

Np ik probeer er zelf ook wat wijzer van te worden.

Maar het is sowieso niet dat het een beter is.
Kort door de bocht, kai green (huge mofo) vs ronnie coleman (huge mofo)
De een traint met veel focus op mmc en heel strict, terwijl de ander als sen idioot t bar deadlift doet.
Nog steeds in voor een mooi uitgevoerde emg studie oid.l

Leuk om te lezen allemaal! leerzaam :)

Vind ik ook een interessant onderwerp, MMC.

De een traint met veel focus op mmc en heel strict, terwijl de ander als sen idioot t bar deadlift doet.

Kai Greene is echt niet zo geworden door een beetje 14kg dumbbells te curlen en aan zijn spieren te denken.

Trouwens er staan ook genoeg videos van hem online waar hij zware gewichten gebruikt (Squats vanaf 5:23)
http://www.youtube.com/watch?v=54RsFiZaJ4w&feature=youtu.be&t=5m23s

Verder toont deze emg studie van t-nation ook aan dat er met zwaarder gewicht meer spiervezels worden aan gesproken.

http://www.t-nation.com/free_online..._the_muscles_best_chest_and_triceps_exercises

Er is altijd wel een plaats voor wat meer herhalingen met wat lichter gewicht, even als max gewicht op 1-3 reps maar om het nou altijd te gaan doen.

Kai Greene is echt niet zo geworden door een beetje 14kg dumbbells te curlen en aan zijn spieren te denken.

Trouwens er staan ook genoeg videos van hem online waar hij zware gewichten gebruikt (Squats vanaf 5:23)

Verder toont deze emg studie van t-nation ook aan dat er met zwaarder gewicht meer spiervezels worden aan gesproken.

http://www.t-nation.com/free_online..._the_muscles_best_chest_and_triceps_exercises

Er is altijd wel een plaats voor wat meer herhalingen met wat lichter gewicht, even als max gewicht op 1-3 reps maar om het nou altijd te gaan doen.

Niemand spreekt hier ook over "lichte gewichten", of toch zeker ik niet. :o
Het gaat 'm om het maximum gewicht dat je 8 tot 12 herhalingen gecontroleerd kunt verplaatsen, zonder de spanning op de aangepakte spier(en) te verliezen.

Meeten...... meat and feed.... nice

Ben ik ook met je eens en suggereer ik ook niet.

Trouwens mooi stuk van t nation bedankt :p

• #9.795
Leerzaam logje dit, volg het al een tijdje maar nooit een berichtje achter gelaten geloof ik :)
Ben zelf niet ervaren genoeg om me te mengen in de discussie over MMC :o
Ik lees mee in ieder geval!
Gezellig dat je meeleest en welkom hier...:D

Het zal me niks verbazen als Ronnie buiten de camera's ook een beetje biceps staat te curlen met relatief laag gewicht..:trollface:

Lees goed...relatief laag ;)
Leuk om te lezen allemaal! leerzaam :)
Zo is het maar net!:D
Vind ik ook een interessant onderwerp, MMC.
:thumbs:

True that hoor! Ik periodiseer het zelf gewoon. Het ene trainingsschema let ik bij alles heel erg op MMC, en weer een ander schema wil ik gewoon veel gewicht verplaatsten (natuurlijk met behoud van vorm).

Vind het leuk om zo nu en dan wat anders te proberen..

Niemand spreekt hier ook over "lichte gewichten", of toch zeker ik niet. :o
Het gaat 'm om het maximum gewicht dat je 8 tot 12 herhalingen gecontroleerd kunt verplaatsen, zonder de spanning op de aangepakte spier(en) te verliezen.
We moeten natuurlijk ook niet overdrijven met lichte gewichten..maar vind sommige oefeningen voor bodybuilding gerelateerd trainen nu eenmaal beter met iets lichter gewicht en super gecontroleerde vorm..

Meeten...... meat and feed.... nice
Zo is het maar net Bart! Lijkt me gezellig als jij er ook bij bent...

De training van vanmiddag!:D

A2 Borst – rug:
Reverse grip row:
60kg: 12 (warmup)
80kg: 12, 12, 12 (2f.), 12 (4f.)

Dumbel press:
14kg: 12
28kg: 12 (warmup)
36kg: 12, 12 (nipt), 10.5 (ja...een halve rep:rolleyes:), 8 (pfff!)

Single arm (cable) row:
36kg: 14, 12, 12

Incline fly’s:
12kg: 12 (warmup)
22kg: 13, 12, 9+3press

Lat pulldown:
59kg: 15 (front), 15 (nipt/back), 13 (2f/front)

Standing cable fly’s (low pull):
18kg: 15, 15 (strict)
23kg: 15 (2f.), 15 (lelijk*)

CG-pullup:
bw-43kg: 12 (controlled reps), 12 (nipt), 9+3 (rest-pause)

Dumbell shrugs:
30kg: 12, 12, 12 (2f.), 6+4 (rest-pause)

* Lelijk:
zo lelijk..
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nice training weer bro! Haha die hond, heel fotogeniek!

Wel een redelijke training toch Marvin ;)

Ik ben vanmiddag helemaal opgegaan in die link van Vitus van gister op de site van M.A.S.S. en ik ga mij onder andere (is een klein onderdeel) ook meer focussen op MMC...

So I got your back on that topic :)

• #9.798
Nice training weer bro! Haha die hond, heel fotogeniek!
Ja toch...:o
Wel een redelijke training toch Marvin ;)

Ik ben vanmiddag helemaal opgegaan in die link van Vitus van gister op de site van M.A.S.S. en ik ga mij onder andere (is een klein onderdeel) ook meer focussen op MMC...

So I got your back on that topic :)
Ben benieuwd gozer...welke link is dat precies?

Vandaag een rustdagje! Als de weer ellende een beetje meevalt pak ik vanavond even een half uurtje a 40 minuten cardio...en anders niet ;)

Voeding, donderdag 05-12-2013:
7:00 8g BCAA + 250mg caffeine
9:00 1L groene thee
11:00 30g whey + 50g notenmix + 2 visolie + vit D + 2 glucosamine
12:30 150g kipfilet + 90g spinazie
15:00 150g kipfilet + 90g spinazie + 2 glucosamine
17:00 8g BCAA
18:00 Turkse durum + 30g casseine + 100g aarbeien (proteine fluff) + 1 glucosamine

~1830kcals, E/K/V = 205g (44%) / 90g (20%) / 75g (36%)

Laatst bewerkt:
Ja toch...:o
Ben benieuwd gozer...welke link is dat precies?

Vandaag een rustdagje! Als de weer ellende een beetje meevalt pak ik vanavond even een half uurtje a 40 minuten cardio...en anders niet ;)

Voeding, donderdag 05-12-2013:
7:00 8g BCAA + 250mg caffeine
9:00 1L groene thee
11:00 30g whey + 50g notenmix + 2 visolie + vit D + 2 glucosamine
12:30 150g kipfilet + 90g spinazie
15:00 150g kipfilet + 90g spinazie + 2 glucosamine
17:00 8g BCAA
18:00 Turkse durum + 30g casseine + 100g aarbeien (proteine fluff) + 1 glucosamine

~1830kcals, E/K/V = 205g (44%) / 90g (20%) / 75g (36%)

;)

http://muscleandsportsscience.com/the-5-principles-of-skeletal-muscle-hypertrophy/

Artikel van BigCat.

En hoe krijg jij trouwens 1 liter groene thee binnen man...? Ooit es een kopje geprobeerd met wat citroensap erdoor (om nog beetje deftig van smaak te maken). **** wat is dat ranzig! :kots:

koud, dan zit er bijna geen smaak aan man

Terug
Naar boven