hendrie
Huge Freak
- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bedankt voor het artikel! 1L groene thee is echt easy voor mij..geef me 10minuten en het is op
http://muscleandsportsscience.com/the-5-principles-of-skeletal-muscle-hypertrophy/
Artikel van BigCat.
En hoe krijg jij trouwens 1 liter groene thee binnen man...? Ooit es een kopje geprobeerd met wat citroensap erdoor (om nog beetje deftig van smaak te maken). **** wat is dat ranzig!![]()

Dat kan ook nog..maar geen ervaring mee
40's zal ik binnenkort maar weer eens pakken..eerst weer even met de 38's stoeien..
Ben ik ook..maar cardio heb ik overgeslagen. Morgen wordt overigens een ordinaire vreetdag..Jezus man, 1830 calorieën + cardio. Ik zou bijna denken dat je alweer aan het cutten bent!

Ga volgende week donderdag naar Thailand..dus even lichtjes cutten. Verder heb ik zoals al aangekondigd een zooitje vreetdagen in het verschiet, daar ik morgen en maandag Sinterklaas vier..
. Morgen daarover meer 
Jezus man, 1830 calorieën + cardio. Ik zou bijna denken dat je alweer aan het cutten bent!

Sterke fly,s marvin, en is er al een meet data bekend? Ga ik eens ff kijken of ik erbij kan zijn

Thanks Frank..goed opgeletZiet er weer solide uit je voeding!
Dat is hij ook voor Thailand :superdude:
Geef hem trouwens groot gelijk
Is voor Thailand inderdaad!Meet zal na mijn vakantie worden. Hoop op januari of februariSterke fly,s marvin, en is er al een meet data bekend? Ga ik eens ff kijken of ik erbij kan zijn
Dit dusIs nog niks bekend. Marvin zou wat proberen te regelen na zijn vakantie dus dat duurt nog wel even voordat de meet daadwerkelijk komt![]()

Thanks gozer, dat is natuurlijk altijd goed om te horen!Damm nice training gast!
Erg dikke flyes, leuk om te lezen dat je wisselt tussen wat lichtere gewichten voor een beter MMC en zware gewicht.
Ik leer, onbewust, een hoop van je. Top!
Ik leer eigenlijk ook regelmatig wat bij hier op DBB..altijd leuke discussies in mijn en andere logs wat dan soms je inzicht weer een beetje doet wijzigen
Even gewogen vanmorgen en moest constateren dat ik nog minder weeg als met de DBB foto contest: 75.6kg met een taille van 70.5cm.

)Thanks Frank..goed opgeletIs voor Thailand inderdaad!
Meet zal na mijn vakantie worden. Hoop op januari of februari
Dit dus
Thanks gozer, dat is natuurlijk altijd goed om te horen!Ik leer eigenlijk ook regelmatig wat bij hier op DBB..altijd leuke discussies in mijn en andere logs wat dan soms je inzicht weer een beetje doet wijzigen
Hmm, na zo'n dag van gister daalt mijn gewicht wel erg hardEven gewogen vanmorgen en moest constateren dat ik nog minder weeg als met de DBB foto contest: 75.6kg met een taille van 70.5cm.
Maar goed, dat heb ik bewust gedaan, want zoals ik gisteren al aankondigde gaat vandaag een vieze vreetdag worden! Genieten geblazen!
Vanmiddag eerst even benen rehab en kuiten en buik even pakken en dan door naar mijn schoonouders voor een heerlijke gourmet, pakjesavond en lekker aan de pepernoten/schuimpjes en andere ellende
Ik log qua voeding daarom alleen wat ik voor die tijd eet...zal morgen proberen een indicatie te geven van wat er daadwerkelijk in mijn maag is verdwenen
B1-LEGS (rehab), CALFS & ABS:
Decline single leg squats: 4 sets
Squat (50-60%):3x15
SLDL (50-60%):3x15
Seated/standing legcurl (p*ssy weight):3x12-15
Leg extention (focus excentrisch):3x12-15
Hip abduction:3x12-15
Barbel calfraise:4x8-12
Seated calfraise:3x8-12+dropset
Ab-work:2 a 3 oefeningen
Rekken & Strekken:
Voeding vrijdag 06-12-2013::
9:30 2 koppen groene thee + 250mg caffeine
11:00 6g BCAA
12:00 6g BCAA
13:00 75g havermout + 35g whey + 20g rozijnen + 125g kipfilet + 90g spinazie + multivit & vit D
Pre-workout: 4g beta-alanine + 8g BCAA
Post-workout: 20g dextro + 30g whey
17:30-19:30 Gourmetten (biefstuk, kip, hamburger, brood, kruidenboter, mini-panncakes etc etc.)
20:00 Pepernoten, (chocolade)kruidnoten, schuimpjes en anders strooi- en vreetgoed (IIFYM)
Excliesief de laatste twee 'meals': ~900kcals, E/K/V: 105g (47%) / 85g (37%) / 15g (16%)

Heb er eigenlijk niet heel veel problemen mee, maar veel lager als 1800kcals zal ik niet gaan denk. Ook niet als ik een keer wil cutten naar 4%..mocht ik dat eens besluiten. Dan ga ik waarschijnlijk schrappen op trainingsdagen, waar ik nu nog ongeveer op onderhoud eet.Lekker bezig hoor! En wat kan jij laag in cals gaan. ik zou bijna afsterven haha.
Maarja als je het kunt hebben why not?
Zie je btw nog niet groen van al die spinazie?![]()

Flink wat oefeningen, maar intensiteit is laag helaas! Probeer wel even flink mijn kuiten en buik aan te pakken voor een enigsinds voldaan gevoel..Gaat een flinke training worden, ziet goed uit verder!
Succes met eten tonight![]()
Pfoe...ik verheug me er letterlijk al twee weken op! Heb nog nagenoeg geen sinterklaas meuk gegeten, dus vanavond wordt het 'All I can eat'Flinke training, succes!
En veel plezier vanavond, can't wait!![]()

)totaal niet eigenlijkMooi volume legs kerel, benen zullen wel op ontploffen hebben gestaan
. Die lage saaie gewichten doen me eigenlijk bijna niets..hopelijk zijn mijn knieen snel weer hersteld!Jow, heb een overbelaste knie-pees, dus moet even rustig aan doen en veel rekken. Pijn wordt al minder gelukkig, dus hopelijk kan ik na Thailand mijn benen weer normaal trainenGaat lekker, weer aan het deloaden?
Aangezien je squats op 50/60% zijn. Waarom neem je BCAA's?
Almost thailand, lekker!
BCAA's neem ik meestal op dagen dat ik lager ga in kcals of om mijn vast door te komen.
Het was schouder en armen dag, maar had geen zin om me aan mijn schema te houden, dus het is een free-style training geworden!
Was niet te stoppen en ben na 1 uur en 50 minuten toch maar naar huis gegaan!
(IIFYM to the max..)
)
)