AndroidHealthClinic

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Op na die 40gers op de borst kerel!

Jezus man, 1830 calorieën + cardio. Ik zou bijna denken dat je alweer aan het cutten bent!

Waarom zo idioot laag in kcals? :|

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.804
;)

http://muscleandsportsscience.com/the-5-principles-of-skeletal-muscle-hypertrophy/

Artikel van BigCat.

En hoe krijg jij trouwens 1 liter groene thee binnen man...? Ooit es een kopje geprobeerd met wat citroensap erdoor (om nog beetje deftig van smaak te maken). **** wat is dat ranzig! :kots:
bedankt voor het artikel! 1L groene thee is echt easy voor mij..geef me 10minuten en het is op :zuip:

koud, dan zit er bijna geen smaak aan man
Dat kan ook nog..maar geen ervaring mee
Op na die 40gers op de borst kerel!
40's zal ik binnenkort maar weer eens pakken..eerst weer even met de 38's stoeien..
Jezus man, 1830 calorieën + cardio. Ik zou bijna denken dat je alweer aan het cutten bent!
Ben ik ook..maar cardio heb ik overgeslagen. Morgen wordt overigens een ordinaire vreetdag..

'Dank u Sinterklaasje':eating:
Waarom zo idioot laag in kcals? :|
Ga volgende week donderdag naar Thailand..dus even lichtjes cutten. Verder heb ik zoals al aangekondigd een zooitje vreetdagen in het verschiet, daar ik morgen en maandag Sinterklaas vier..:rolleyes:. Morgen daarover meer :rolleyes:

Sterke fly,s marvin, en is er al een meet data bekend? Ga ik eens ff kijken of ik erbij kan zijn

Damm nice training gast!
Erg dikke flyes, leuk om te lezen dat je wisselt tussen wat lichtere gewichten voor een beter MMC en zware gewicht.
Ik leer, onbewust, een hoop van je. Top!

• #9.809
Ziet er weer solide uit je voeding!

Dat is hij ook voor Thailand :superdude:

Geef hem trouwens groot gelijk :o
Thanks Frank..goed opgelet ;) Is voor Thailand inderdaad!
Sterke fly,s marvin, en is er al een meet data bekend? Ga ik eens ff kijken of ik erbij kan zijn
Meet zal na mijn vakantie worden. Hoop op januari of februari

Is nog niks bekend. Marvin zou wat proberen te regelen na zijn vakantie dus dat duurt nog wel even voordat de meet daadwerkelijk komt :p
Dit dus ;):D

Damm nice training gast!
Erg dikke flyes, leuk om te lezen dat je wisselt tussen wat lichtere gewichten voor een beter MMC en zware gewicht.
Ik leer, onbewust, een hoop van je. Top!
Thanks gozer, dat is natuurlijk altijd goed om te horen!:D Ik leer eigenlijk ook regelmatig wat bij hier op DBB..altijd leuke discussies in mijn en andere logs wat dan soms je inzicht weer een beetje doet wijzigen:D

Hmm, na zo'n dag van gister daalt mijn gewicht wel erg hard:eek!: Even gewogen vanmorgen en moest constateren dat ik nog minder weeg als met de DBB foto contest: 75.6kg met een taille van 70.5cm.

Maar goed, dat heb ik bewust gedaan, want zoals ik gisteren al aankondigde gaat vandaag een vieze vreetdag worden! Genieten geblazen!

Vanmiddag eerst even benen rehab en kuiten en buik even pakken en dan door naar mijn schoonouders voor een heerlijke gourmet, pakjesavond en lekker aan de pepernoten/schuimpjes en andere ellende:eating:

Ik log qua voeding daarom alleen wat ik voor die tijd eet...zal morgen proberen een indicatie te geven van wat er daadwerkelijk in mijn maag is verdwenen ;)

B1-LEGS (rehab), CALFS & ABS:
Decline single leg squats: 4 sets
Squat (50-60%):3x15
SLDL (50-60%):3x15
Seated/standing legcurl (p*ssy weight):3x12-15
Leg extention (focus excentrisch):3x12-15
Hip abduction:3x12-15

Barbel calfraise:4x8-12
Seated calfraise:3x8-12+dropset

Ab-work:2 a 3 oefeningen
Rekken & Strekken:

Voeding vrijdag 06-12-2013::
9:30 2 koppen groene thee + 250mg caffeine
11:00 6g BCAA
12:00 6g BCAA
13:00 75g havermout + 35g whey + 20g rozijnen + 125g kipfilet + 90g spinazie + multivit & vit D
Pre-workout: 4g beta-alanine + 8g BCAA
Post-workout: 20g dextro + 30g whey
17:30-19:30 Gourmetten (biefstuk, kip, hamburger, brood, kruidenboter, mini-panncakes etc etc.)
20:00 Pepernoten, (chocolade)kruidnoten, schuimpjes en anders strooi- en vreetgoed (IIFYM:rolleyes:)

Excliesief de laatste twee 'meals': ~900kcals, E/K/V: 105g (47%) / 85g (37%) / 15g (16%)

Lekker bezig hoor! En wat kan jij laag in cals gaan. ik zou bijna afsterven haha.
Maarja als je het kunt hebben why not?

Zie je btw nog niet groen van al die spinazie? :p

Thanks Frank..goed opgelet ;) Is voor Thailand inderdaad!
Meet zal na mijn vakantie worden. Hoop op januari of februari

Dit dus ;):D

Thanks gozer, dat is natuurlijk altijd goed om te horen!:D Ik leer eigenlijk ook regelmatig wat bij hier op DBB..altijd leuke discussies in mijn en andere logs wat dan soms je inzicht weer een beetje doet wijzigen:D

Hmm, na zo'n dag van gister daalt mijn gewicht wel erg hard:eek!: Even gewogen vanmorgen en moest constateren dat ik nog minder weeg als met de DBB foto contest: 75.6kg met een taille van 70.5cm.

Maar goed, dat heb ik bewust gedaan, want zoals ik gisteren al aankondigde gaat vandaag een vieze vreetdag worden! Genieten geblazen!

Vanmiddag eerst even benen rehab en kuiten en buik even pakken en dan door naar mijn schoonouders voor een heerlijke gourmet, pakjesavond en lekker aan de pepernoten/schuimpjes en andere ellende:eating:

Ik log qua voeding daarom alleen wat ik voor die tijd eet...zal morgen proberen een indicatie te geven van wat er daadwerkelijk in mijn maag is verdwenen ;)

Decline single leg squats: 4 sets
Squat (50-60%):3x15
SLDL (50-60%):3x15
Seated/standing legcurl (p*ssy weight):3x12-15
Leg extention (focus excentrisch):3x12-15
Hip abduction:3x12-15

Barbel calfraise:4x8-12
Seated calfraise:3x8-12+dropset

Rekken & Strekken:

13:00 75g havermout + 35g whey + 20g rozijnen + 125g kipfilet + 90g spinazie + multivit & vit D
17:30-19:30 Gourmetten (biefstuk, kip, hamburger, brood, kruidenboter, mini-panncakes etc etc.)
20:00 Pepernoten, (chocolade)kruidnoten, schuimpjes en anders strooi- en vreetgoed (IIFYM:rolleyes:)

Excliesief de laatste twee 'meals': ~900kcals, E/K/V: 105g (47%) / 85g (37%) / 15g (16%)

Gaat een flinke training worden, ziet goed uit verder!

Succes met eten tonight:)

Flinke training, succes!
En veel plezier vanavond, can't wait! :meal:

• #9.813
Lekker bezig hoor! En wat kan jij laag in cals gaan. ik zou bijna afsterven haha.
Maarja als je het kunt hebben why not?

Zie je btw nog niet groen van al die spinazie? :p
Heb er eigenlijk niet heel veel problemen mee, maar veel lager als 1800kcals zal ik niet gaan denk. Ook niet als ik een keer wil cutten naar 4%..mocht ik dat eens besluiten. Dan ga ik waarschijnlijk schrappen op trainingsdagen, waar ik nu nog ongeveer op onderhoud eet.

Spinazie is een van mijn fovoriete groenten en ze maken normaal gesproken mijn rijstmeals wat 'vochtiger' wat er voor zorgt dat ze heerlijk weg te eten zijn:meal:

Gaat een flinke training worden, ziet goed uit verder!

Succes met eten tonight:)
Flink wat oefeningen, maar intensiteit is laag helaas! Probeer wel even flink mijn kuiten en buik aan te pakken voor een enigsinds voldaan gevoel..
Flinke training, succes!
En veel plezier vanavond, can't wait! :meal:
Pfoe...ik verheug me er letterlijk al twee weken op! Heb nog nagenoeg geen sinterklaas meuk gegeten, dus vanavond wordt het 'All I can eat' :eating::eating:

• #9.814
Hier nog even de update van gisteren! Weet niet meer precies wat ik allemaal heb gegeten en het is me even teveel om aan te rekenen...wat ik wel weet is dat ik kotsmisselijk was en dat op een gegeven moment zelfs een glas water bijna teveel was.

Ik heb normaal gesproken altijd honger of lekkere trek..maar ook dat was gisteren even verleden tijd! Gelukkig is mijn eetlust nu alweer terug en verheug ik me nu al op mijn post workout meal!

Decline single leg squats:
Bw: 12, 12, 10, 10

Squat (50-60%):
70kg: 15, 15, 15, 15

SLDL (50-60%):
60kg: 15, 15, 15, 15

standing legcurl (p*ssy weight):
16kg: 12, 12, 12

Leg extention (focus excentrisch):
36kg: 12, 12, 12

Hip abduction:
64kg: 15, 15, 15

Barbel calfraise:
105kg: 12, 12, 11, 10

Seated calfraise:
60kg: 12, 12, 1
Dropset: 80kg-70kg-60kg: 6, 7, 7

Rekken & Strekken:

17:30-19:30 Gourmetten (10 stukjes biefstuk,8 stukjes kip, 10 hamburgertjes, 5 stukjes varkenshaas, 5 stukjes varkenfilet, beetje gyros, 2 kleine gehakt cordon blues, 1stokbrood met pindasaus en kruidenboter & 8 mini-panncakes etc etc.)
20:00-22:00 5 taai-taai poppen, 6-8 handen (chocolade)kruidnoten, schuimpjes en anders strooi- en vreetgoed (IIFYM:rolleyes:)

~??kcals, E/K/V: ??

Mooi volume legs kerel, benen zullen wel op ontploffen hebben gestaan

• #9.816
Gaat lekker, weer aan het deloaden?
Aangezien je squats op 50/60% zijn. Waarom neem je BCAA's?
Almost thailand, lekker!

• #9.818
Gaat lekker, weer aan het deloaden?
Aangezien je squats op 50/60% zijn. Waarom neem je BCAA's?
Almost thailand, lekker!
Jow, heb een overbelaste knie-pees, dus moet even rustig aan doen en veel rekken. Pijn wordt al minder gelukkig, dus hopelijk kan ik na Thailand mijn benen weer normaal trainen :D BCAA's neem ik meestal op dagen dat ik lager ga in kcals of om mijn vast door te komen.

De BCAA poeder die ik heb is daarbij ook nog eens heerlijk, dus drink het stiekem ook wel een beetje voor mijn lol :D

Vanochtend zo goed als fasted getraind, maar mijn glycogeen was loaded! Wilde even flink beuken, dus heb 3 scoops pre-workout genomen...:rolleyes: Het was schouder en armen dag, maar had geen zin om me aan mijn schema te houden, dus het is een free-style training geworden!:D Was niet te stoppen en ben na 1 uur en 50 minuten toch maar naar huis gegaan!:rolleyes:

Verder is mijn voeding vandaag ook om te huilen want ik en mijn gf hebben van mijn lieve schoonmams buiten overgebleven kipfilet ook nog 450g strooigoed mee gekregen...prima post-workout voedsel..:rolleyes: (IIFYM to the max..)

Delts & Arms:
Hang clean & (push)press:
20kg: 12
40kg: 8
60kg: 3 (warmup)
70kg: 3
75kg: 2 (cleanen rep 3 was kansloos)
70kg: 3, 3, 3+2PP (heerlijke beuk oefening!)

Dumbel shoulder press:
18kg: 14 (warmup)
26kg: 12, 10 (beetje overhouden voor dropset)
Dropset: 30kg-->24kg-->20kg: 6, 6, 6 (wait whut?!)

Bent over lateral raise:
12kg: 15, 14 (2f.), 12 (nipt)

Side raise:
9kg: 13, 12 (2f.), 12 (paar beuk reps..)
5kg: 20 (BURNNN:fire:)

Light weight dumbel shrugs:
22kg: 15, 15, 15

CGBP:
50kg: 12
57.5kg: 12, 10 (2f.), 10 (3f.)

Dumbel curl:
14kg: 14, 12, 10 (nipt)
Dropset: 18kg-->14kg-->10kg: 4, 7, 10

Dumbel tricep extention (seated):
30kg: 12
36kg: 12, 10 (nipt)

Reverse grip cable curl:
41kg: 14
50kg: 7
27kg: 18

Pushddown:
43kg: 12
50kg: 8
32kg: 23

Behind the back barbel wrist curl:
40kg: 15, 14, 12 (Dat dere forearm pump..)

Voeding zaterdag 08-12-2013:
9:00 1 kop groene thee
10:00 20g rush + 3g beta-alanine
12:30 200ml verse fruitsap
13:15 120g havermout + 50g rozijnen + 40g whey + multivit & vit D
13:30-14:00 225g strooigoed (IIFYM's:eating:)
15:30 125g kipfilet + 90g spinazie
18:00 300g kipfilet + 200g chinese roerbakgroente + 30g casseine

~2875kcals, E/K/V: 190g (27%) / 320g (44%) / 95g (29%)

Heerlijk zo'n beuk training!! Lekkere gewichten gebruikt en lekker veel volume!

En dat snaai goed gaat nergens over man xD

Mooie zaterdag training toch! Hoppa

Terug
Naar boven