Sandorrr
Huge Freak
- Waardering
- 890
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 66kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
thanks man! Op zijn tijd is dat gesnaai en gevreet even nodigHeerlijk zo'n beuk training!! Lekkere gewichten gebruikt en lekker veel volume!
En dat snaai goed gaat nergens over man xD

Thanks Bart'
Dat is een stuk gezonder, hahaSorry voor mijn onoplettendheid
Gelukkig bracht Sinterklaas hier enkel wat mandarijntjes & een puzzel om te maken =$
...heel lekker, maar niet handig wetende dat ik donderdag op vakantie ga en dat ik maandag nog Sinterklaas bij mijn ouders ga vieren...Bah, bah, bah! Gisteren is weer uit gelopen op een bescheiden vreetfestijn! Even bij mijn ouders geweest en daar begonnen met een reusachtige chocolate chip cookie en daarna nog wat popcorn...heel lekker, maar niet handig wetende dat ik donderdag op vakantie ga en dat ik maandag nog Sinterklaas bij mijn ouders ga vieren...
Zometeen eerst maar eens een flink stuk lopen! Straf-cardio..

Ik wilde graag vies shredded weg..liefst een procentje of 6
Je staat al droog genoeg man, je kan het wel hebben. En na Thailand (clean) bulken, toch!??
Ik ben mezelf ook aan 't straffen
met 'n halve liter groene thee en 40' ochtendcardio, straks.

Geen idee eigenlijkHaha baas
Goeie dicipline man.
Hoeveel % sta je nu?

Ik wilde graag vies shredded weg..liefst een procentje of 6
Ik moet na Thailand even kijken wat ik ga doen, misschien een hele lichte clean recomp bulk (wekelijks ~10% boven onderhoud).
Mijn strafcardio zit er op! Extra groot rondje gemaakt zodat ik even bij mijn nieuw te bouwen huis kon kijken hoever ze waren. Verder ook af en toe maximale sprintjes tussendoor gepakt, beetje HIIT achtig. Vind het namelijk wel een lekker gevoel om even een stukje keihard te rennen tussendoor![]()
Jawel hoor, droog genoeg om donderdag 12:00uur smiddags te vertrekkenNaar je gevoel wel droog genoeg voor Thailand? Wanneer vertrek je precies?
Jawel hoor, droog genoeg om donderdag 12:00uur smiddags te vertrekken![]()

Of ik neem 6 scheppen pre-workout en ga lopendMocht je niet droog genoeg zijn dan neem je even een vliegtuigje later?![]()

Jawel hoor, droog genoeg om donderdag 12:00uur smiddags te vertrekken![]()

Komt wel goed!
Thanks Dave!
We zullen zienNog even een paar dagen knallen en dan lekker genieten kun je daarna eindelijk is gaan bouwen![]()
Pff, hou op zeg...hier en daar is veranderd in 3 junk dagen en daar komt morgen nog bij, maar dat valt hopelijk mee en zal proberen wat meer nee te zeggen..wat junk hier en daar... is goed voor jou! GROW baby!

FOOD RAGE!! 
Klopt Mack...maar mijn rustdagen tijdens de cut zijn altijd 1800-1900kcals met maximaal 100g carbs..

Daar heb je 100% gelijk in gozer...vaak denk ik laat ik van te voren maar een beetje compenseren en minder eten.Denk ook wel dat die food rage zo flink is omdat je daarvoor gewoon weinig gegeten hebt. Merk het bij mezelf ook, als ik een dagje minder eet en dan bijvoorbeeld 's avonds patat ofzo, dan ga ik mezelf gewoon helemaal te buiten. Heb ik die dag echter stevig gegeten, dan is die vreetpartij 's avonds gewoon veel en veel minder.

Je hebt ook wel gelijk hoor. Zit met name tussen mijn orgen en moet eerlijk toegeven dat ik gisteren na mijn training flink vol wasAlsof die paar honderd kcal extra ineens zo heel veel uitmaken in een dag. Misschien juist beter om eens wat boven onderhoud te zitten en door de suikers zijn je spieren ook meteen voller,