XXL Nutrition

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Sorry voor mijn onoplettendheid :(
Gelukkig bracht Sinterklaas hier enkel wat mandarijntjes & een puzzel om te maken =$

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.822
Heerlijk zo'n beuk training!! Lekkere gewichten gebruikt en lekker veel volume!

En dat snaai goed gaat nergens over man xD
thanks man! Op zijn tijd is dat gesnaai en gevreet even nodig ;)

Mooie zaterdag training toch! Hoppa
Thanks Bart'

Sorry voor mijn onoplettendheid :(
Gelukkig bracht Sinterklaas hier enkel wat mandarijntjes & een puzzel om te maken =$
Dat is een stuk gezonder, haha

• Like
Waarderingen: FTIO
  • #9.823
Bah, bah, bah! Gisteren is weer uit gelopen op een bescheiden vreetfestijn! Even bij mijn ouders geweest en daar begonnen met een reusachtige chocolate chip cookie en daarna nog wat popcorn:popcorn:...heel lekker, maar niet handig wetende dat ik donderdag op vakantie ga en dat ik maandag nog Sinterklaas bij mijn ouders ga vieren...

Zometeen eerst maar eens een flink stuk lopen! Straf-cardio..

Bah, bah, bah! Gisteren is weer uit gelopen op een bescheiden vreetfestijn! Even bij mijn ouders geweest en daar begonnen met een reusachtige chocolate chip cookie en daarna nog wat popcorn:popcorn:...heel lekker, maar niet handig wetende dat ik donderdag op vakantie ga en dat ik maandag nog Sinterklaas bij mijn ouders ga vieren...

Zometeen eerst maar eens een flink stuk lopen! Straf-cardio..

:hahaha:
Je staat al droog genoeg man, je kan het wel hebben. En na Thailand (clean) bulken, toch!??

Ik ben mezelf ook aan 't straffen :(
met 'n halve liter groene thee en 40' ochtendcardio, straks.

• #9.825
:hahaha:
Je staat al droog genoeg man, je kan het wel hebben. En na Thailand (clean) bulken, toch!??

Ik ben mezelf ook aan 't straffen :(
met 'n halve liter groene thee en 40' ochtendcardio, straks.
Ik wilde graag vies shredded weg..liefst een procentje of 6:o

Ik moet na Thailand even kijken wat ik ga doen, misschien een hele lichte clean recomp bulk (wekelijks ~10% boven onderhoud).

Mijn strafcardio zit er op! Extra groot rondje gemaakt zodat ik even bij mijn nieuw te bouwen huis kon kijken hoever ze waren. Verder ook af en toe maximale sprintjes tussendoor gepakt, beetje HIIT achtig. Vind het namelijk wel een lekker gevoel om even een stukje keihard te rennen tussendoor:D

Haha baas :p
Goeie dicipline man.
Hoeveel % sta je nu?

Ik wilde graag vies shredded weg..liefst een procentje of 6:o

Ik moet na Thailand even kijken wat ik ga doen, misschien een hele lichte clean recomp bulk (wekelijks ~10% boven onderhoud).

Mijn strafcardio zit er op! Extra groot rondje gemaakt zodat ik even bij mijn nieuw te bouwen huis kon kijken hoever ze waren. Verder ook af en toe maximale sprintjes tussendoor gepakt, beetje HIIT achtig. Vind het namelijk wel een lekker gevoel om even een stukje keihard te rennen tussendoor:D

Naar je gevoel wel droog genoeg voor Thailand? Wanneer vertrek je precies?

• #9.829
  • #9.831
Nog even een paar dagen knallen en dan lekker genieten kun je daarna eindelijk is gaan bouwen:):)

wat junk hier en daar... is goed voor jou! GROW baby!

• #9.836
Komt wel goed!

Thanks Dave!

Nog even een paar dagen knallen en dan lekker genieten kun je daarna eindelijk is gaan bouwen:):)
We zullen zien:thumbs:

wat junk hier en daar... is goed voor jou! GROW baby!
Pff, hou op zeg...hier en daar is veranderd in 3 junk dagen en daar komt morgen nog bij, maar dat valt hopelijk mee en zal proberen wat meer nee te zeggen..

Ik schaam me bijna om dit te posten, maar laten we wel eerlijk blijven in mijn log...vandaag was het kraamfeest van mijn zus en had me voorgenomen te beperken tot 1 stukje taart...tja, waar ging het mis..

De dag in ieder geval goed begonnen met een uurtje cardio en ik denk dat ik er straks nog even een uurtje aan plak..:rolleyes:

Vreten, zondag 08-12-2013:
8:00 2 koppen groene thee
9:00 8g BCAA + 250mg caffeine
10:30 6g BCAA
11:00 1 kop groene thee
12:30 35g whey + 120g kipfilet + multivit + vit D + 250mg caffeine
IIFYM's..:o
14:00-15:30 Kraamfeest van mijn zus: twee stukjes marsepein slagroomtaart, 6 slagroomsoesjes en 3 kleine scones :eating: FOOD RAGE!! :eating:
17:00 110g kipfilet + 8g BCAA
18:30 120g bevroren fruit + 40g casseine (proteine fluff)

~2300kcals, E/K/V = 170g (29%) / 155g (27%) / 115g (44%)

..die troep fit totaal niet in de macro's voor een rustdag..

Nog steeds maar 2300 kcal :roflol:

Kan wel taartje bij :D

Denk ook wel dat die food rage zo flink is omdat je daarvoor gewoon weinig gegeten hebt. Merk het bij mezelf ook, als ik een dagje minder eet en dan bijvoorbeeld 's avonds patat ofzo, dan ga ik mezelf gewoon helemaal te buiten. Heb ik die dag echter stevig gegeten, dan is die vreetpartij 's avonds gewoon veel en veel minder.

Alsof die paar honderd kcal extra ineens zo heel veel uitmaken in een dag. Misschien juist beter om eens wat boven onderhoud te zitten en door de suikers zijn je spieren ook meteen voller,

• #9.840
Nog steeds maar 2300 kcal :roflol:

Kan wel taartje bij :D
Klopt Mack...maar mijn rustdagen tijdens de cut zijn altijd 1800-1900kcals met maximaal 100g carbs..:rolleyes:

Denk ook wel dat die food rage zo flink is omdat je daarvoor gewoon weinig gegeten hebt. Merk het bij mezelf ook, als ik een dagje minder eet en dan bijvoorbeeld 's avonds patat ofzo, dan ga ik mezelf gewoon helemaal te buiten. Heb ik die dag echter stevig gegeten, dan is die vreetpartij 's avonds gewoon veel en veel minder.
Daar heb je 100% gelijk in gozer...vaak denk ik laat ik van te voren maar een beetje compenseren en minder eten.

Dit resulteerd eigenlijk altijd precies in wat jij zegt..dat je juist dan jezelf flink te buiten gaat..Misschien had ik toch meer moeten nemen bij mijn eerste meal...hoewel dat ook had kunnen resulteren in een hoger dagtotaal, want het was nu niet zo dat ik na de taart en soesjes vol zat.

Kreeg gewoon zware carb-cravings na het eerste stuk taart..:rolleyes:

Alsof die paar honderd kcal extra ineens zo heel veel uitmaken in een dag. Misschien juist beter om eens wat boven onderhoud te zitten en door de suikers zijn je spieren ook meteen voller,
Je hebt ook wel gelijk hoor. Zit met name tussen mijn orgen en moet eerlijk toegeven dat ik gisteren na mijn training flink vol was ;)

Terug
Naar boven