Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha, je hebt niet gezien hoe ik mijn vrijdag t/m zondag heb doorgebracht..blijf het toch knap vinden dat je het zo lang blijft vol houden op zoon laag kcal, zonder al teveel te junken....
in Thailand 4500kcal per dag eten, XD
Stond in teken van niet clean eten en zwakte
.

Haha, je hebt niet gezien hoe ik mijn vrijdag t/m zondag heb doorgebracht..Stond in teken van niet clean eten en zwakte
.
Maar vandaag pakken we het weer op, hoewel ik mijn avondmaal niet geheel weet. Eet namelijk bij mijn ouders ivm een verlate sinterklaasviering, maar wordt waarschijnlijk gebakken aardappels met een goed stuk varkenshaas en wat groenvoer..
Qua training staat vandaag rug en borst op het programma, maar omdat ik bijna op vakantie ga heb ik besloten lekker een freestyle training te doen..maar ik ga wel knallen tot mijn rug en borst klappen!
Geen trainingsplanning dus..
A-Chest&Back:
Oefeningen, sets, reps etc nog onbekend
Voeding, maandag 09-12-2013:
7:30 blikje energy drink light
9:00 1L groene thee
11:00 30g whey + 80g havermout + 20g rozijnen + multivit + vit D + 2 glucosamine
12:15 200g rijst + 125g kipfilet + 90g spinazie
15:00 200g rijst + 125g kipfilet + 90g spinazie + 2 glucosamine
15:30 3g beta-alanine + 5g BCAA + 110mg caffeine + x mg DMAA
Post-workout: 20g dextro + 35g whey + appel
18:00 Gebakken aardappels + varkenshaas en groenvoer + evt. toetje
~2800kcals, E/K/V = 215g (31%) / 300g (43%) / 80g (27%) (Macro's zijn inclusief ~150g ijs)

Ik ga er zeker van genieten! Heb nu al zin in de training van vanmiddag!Awesome, geniet van de voeding en training vandaag! Freestyle trainingen zijn altijd tof!
Zo is het maar net!Laat de dropsets en myo reps maar rijkelijk vloeien vandaag!

Enigsinds wel, maar niet helemaal. Het is namelijk nog wel eens druk op maandag. Zit in ieder geval te denken aan een myo set op de incline bench en T-barsVoeding is nooit een probleem bij jou, altijd tip top in orde, vind ik nog steeds knap!
Ach je zegt wel dat de oefeningen/sets/reps niet bekend zijn maar wedden dat je in je hoofd toch al wat aan het bedenken bent hoe je het gaat aanpakken![]()

Die light weight dumbel shrugs waren inderdaad met langer TUT, en heb nog steeds spierpijnHaha de dropset van je dumbell shoulder press, sta er zelf ook altijd van te kijken dat ik er gewoon nog drie keer hetzelfde eruit pers.
Had je een wat langere TUT bij je dumbell shrugs?
Gaaf dat je nog niks van plan bent qua trainingen en dat je maar ziet wat er gaat gebeuren.
Voeding ziet er weer goed uit, veel succes![]()
We zien wel wat er vanmiddag allemaal gebeurt in de gym!Zucht, zat mijn werkdag er maar op! heb zo ontzettend zin om te trainen!!
Wordt zeker genieten vanmiddag! mijn vorige schema van kelei van bodybuilding.com bestond alleen maar uit myo sets. Dus weet wel ongeveer welk gewicht ik moet pakken en hoelang de rust periodes moeten zijn..Geniet ervan man, freestyle workouts zijn inderdaad lekker fun.
En de myo sets zijn zeker een aanrader. Heb je dit al vaker gedaan? Want in het begin is het nogal even zoeken welk net werkt voor je, qua rustperdio etc.

Zucht, zat mijn werkdag er maar op! heb zo ontzettend zin om te trainen!!
Wordt zeker genieten vanmiddag! mijn vorige schema van kelei van bodybuilding.com bestond alleen maar uit myo sets. Dus weet wel ongeveer welk gewicht ik moet pakken en hoelang de rust periodes moeten zijn..![]()
Maximaal 30sec rust tussen de myo's. Beetje afhankelijk van de oefening kan dat een stuk korter..Woeps, you are the pro. Neem jij ook gewoon 10x diep adem of nog iets anders?
Maximaal 30sec rust tussen de myo's. Beetje afhankelijk van de oefening kan dat een stuk korter..

)
)
)