- Waardering
- 6.327
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks man!
Die T-bar was ik ook wel over te spreken!Ik vind die T-bars en Incline BP anders ook niet mis hoor! De t*ring..

Thanks Tim..
Pff..niet echt gelukt! Maar het toetje viel enigsinds mee. Dus die paar taai taai poppen en kruidnoten maakt dan ook niet uit...Sterk Marvin klasse hou je je een beetje in vanavond?
Thanks en welkom

Tja...het kon niet eerder..Sinterklaas nu nog XD bijna kerst. Sterke training kerel!!
Thanks Frank!

Zo is het maar net!
Mijn voorkeur gaat toch naar borst-pomp!chest + back pumps zijn het lekkerste wat er is (op een dikke quad + ham + calve pomp na)![]()
...Desondanks ga ik morgen wel op de fiets naar mijn werk en maak ik er een echte low kcals en low carb dag van!![]()

Haha..ach het is meer dat ik mezelf ontzettend mind-**** als ik het niet doe
Maar heb even the magic show aangezet vanmorgen om 6:30...caffeine pil en amino's erin en beuken maar
Zo is het maar net Jesper!Lekkere training bro! Heerlijk gevoel bij een mega chest pump![]()
Is IMO een erg fijne combi!Ik ga deze week ook een borst/rug training doen. Kijken wat voor pomp ik krijg, waarschijnlijk heftig haha
En het geeft mij ruimte mijn zwakke spiergroepen wat beter aan te pakken (biceps/triceps)..

)

Komt helemaal goed!Straks lekker een UB training flink knallen en dan een tijdje chillen heerlijk ! Veel plezier daaro

Yes..aankomende donderdag 12 december vertrek ik volgens de planning richting Bangkok!Ga je nu donderdag al? Veel plezier alvast man en geniet ervan!

Dit dus..
Ik ga bijna 3 weken naar pataya
Ben 30 december weer terug
Bedankt voor de tip. Heb last van overbelaste kniepezen, dus moest excentrisch mijn benen trainen...Heb je last (gehad) van een jumpers knee Marvin?
Ik doe deze namelijk altijd met mijn patiënten die last hebben van een jumpers knee
Alleen is deze hoek te klein. De optimale hoek is 25 graden decline. Dit lijkt meer op 10 graden en is minder effectief.
Bedankt voor de tip. Heb last van overbelaste kniepezen, dus moest excentrisch mijn benen trainen...

Helaas geen iphone..maar ga eens kijken hoeveel verschil het maat als ik de hoek iets wijzig.Als je een iPhone hebt kan je met een app het aantal graden bepalen waarop je decline staat. Zo heb ik het in de praktijk ook afgemeten. Ik laat die step up op een verstelbare safety bar hangen in een power cage. De safety bar hoogte heb ik mee gespeeld, tot dat ik ongeveer op de 25 graden zat![]()
Klopt..dat beetje bij betalen is geen probleem...net als een backpack met 100kg rond sjouwenVeel plezier.
Je neemt natuurlijk wel 2x40 veratelbare db's mee dat vliegtuig in.