AndroidHealthClinic

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Lekkere training en veel plezier vanavond ;)!

Toch weer lekkere training kerel! :D

Knallen!

chest + back pumps zijn het lekkerste wat er is (op een dikke quad + ham + calve pomp na) :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.864
Haha nicee man.
Zieke gewichten voor je cable row :o
Thanks man!
Ik vind die T-bars en Incline BP anders ook niet mis hoor! De t*ring..
Die T-bar was ik ook wel over te spreken!:D
Lekkere training man en goede gewichten!! :thumbs:
Thanks Tim..
Sterk Marvin klasse hou je je een beetje in vanavond?
Pff..niet echt gelukt! Maar het toetje viel enigsinds mee. Dus die paar taai taai poppen en kruidnoten maakt dan ook niet uit...
Ziek fysiek al man! Ik ga je volgen! :thumb:
Thanks en welkom:D
Sinterklaas nu nog XD bijna kerst. Sterke training kerel!!
Tja...het kon niet eerder..
Lekkere training en veel plezier vanavond ;)!
Thanks Frank!:D
Toch weer lekkere training kerel! :D

Knallen!
Zo is het maar net!
chest + back pumps zijn het lekkerste wat er is (op een dikke quad + ham + calve pomp na) :D
Mijn voorkeur gaat toch naar borst-pomp!

Zoals ik net ook al op Hendrie reageerde heb ik me niet helemaal in kunnen houden, maar het toetje viel erg mee gelukkig en had hard getraind, dus een taai taai popje en wat kruidnoten hier en daar kan vast geen kwaad ;)...

Desondanks ga ik morgen wel op de fiets naar mijn werk en maak ik er een echte low kcals en low carb dag van!:thumbs:

Lekkere training bro! Heerlijk gevoel bij een mega chest pump :D

Haha dik je freestyle training!
Misschien dat ik zelf ooit een keer een freestyle week erdoor heen gooi.
Dam sick T-bar rows!

• #9.868
Ik ga deze week ook een borst/rug training doen:D. Kijken wat voor pomp ik krijg, waarschijnlijk heftig haha

• #9.870
Ik ga deze week ook een borst/rug training doen:D. Kijken wat voor pomp ik krijg, waarschijnlijk heftig haha
Is IMO een erg fijne combi!:D En het geeft mij ruimte mijn zwakke spiergroepen wat beter aan te pakken (biceps/triceps)..

Het was niet mijn planning te trainen vandaag (enkel ‘cardio’), maar met mijn vertrek naar thailand donderdag in het verschiet zal ik deze rustdag gebruiken voor wat benen-rehab werk, kuiten en buik. Dit zodat ik morgen lekker een laatste UB training kan doen voor ik vertrek:D:D

Benen rehab, kuiten & buik:
Decline squats: 3 sets per been
Squats (50-60%): 3x15
SLDL (50-60%): 3x15
Leg extention (focus excentrisch): 2x8-12

Barbell calfraise: 5x8-12
Seated calfraise: 4x8-12 + dropset

Ab-work

Voeding, dinsdag “Shredd some fat day” (10-12-2013):
6:30 8g BCAA + 250mg caffeine
9:00 1L groene thee
11:00 30g whey + 50g notenmix + visolie + multivit + vit D + 2 glucosamine
12:00 150g kipfilet + 75g spinazie + half blik monster energy light
15:00 150g kipfilet + 75g spinazie + 2 glucosamine + half blik monster energy light
16:00 4g BCAA
17:00 200g kipfilet + 75g puntpaprika + halve komkommer
19:00 Post-workout: 200g kipfilet + 75g puntpaprika + halve komkommer
+ 20g casseine + 100g bevroren aardbeiden (proteinefluff:heart:)

~1800kcals, E/K/V = 225g (50%) / 35g (8%) / 85g (42%)

Ja..ik geniet van dit soort dagen..low carb, low kcals

:D:o

Straks lekker een UB training flink knallen en dan een tijdje chillen heerlijk ! Veel plezier daaro

Ga je nu donderdag al? Veel plezier alvast man en geniet ervan!

decline squats?

what? how?

Hoelang is je coïtusvakantie man?

:trollface:

• #9.875
Straks lekker een UB training flink knallen en dan een tijdje chillen heerlijk ! Veel plezier daaro
Komt helemaal goed!:D

Ga je nu donderdag al? Veel plezier alvast man en geniet ervan!
Yes..aankomende donderdag 12 december vertrek ik volgens de planning richting Bangkok!:D
Dit dus..

http://www.youtube.com/watch?v=aBqRrxxKois

Hoelang is je coïtusvakantie man?
:trollface:
Ik ga bijna 3 weken naar pataya:rolleyes: Ben 30 december weer terug:D

Heb je last (gehad) van een jumpers knee Marvin?

Ik doe deze namelijk altijd met mijn patiënten die last hebben van een jumpers knee ;)

Alleen is deze hoek te klein. De optimale hoek is 25 graden decline. Dit lijkt meer op 10 graden en is minder effectief.

• #9.877
Heb je last (gehad) van een jumpers knee Marvin?

Ik doe deze namelijk altijd met mijn patiënten die last hebben van een jumpers knee ;)

Alleen is deze hoek te klein. De optimale hoek is 25 graden decline. Dit lijkt meer op 10 graden en is minder effectief.
Bedankt voor de tip. Heb last van overbelaste kniepezen, dus moest excentrisch mijn benen trainen...

Bedankt voor de tip. Heb last van overbelaste kniepezen, dus moest excentrisch mijn benen trainen...

Als je een iPhone hebt kan je met een app het aantal graden bepalen waarop je decline staat. Zo heb ik het in de praktijk ook afgemeten. Ik laat die step up op een verstelbare safety bar hangen in een power cage. De safety bar hoogte heb ik mee gespeeld, tot dat ik ongeveer op de 25 graden zat ;)

20130524_125249.jpg

Laatst bewerkt:
Veel plezier.
Je neemt natuurlijk wel 2x40 veratelbare db's mee dat vliegtuig in.

• #9.880
Als je een iPhone hebt kan je met een app het aantal graden bepalen waarop je decline staat. Zo heb ik het in de praktijk ook afgemeten. Ik laat die step up op een verstelbare safety bar hangen in een power cage. De safety bar hoogte heb ik mee gespeeld, tot dat ik ongeveer op de 25 graden zat ;)
Helaas geen iphone..maar ga eens kijken hoeveel verschil het maat als ik de hoek iets wijzig.

Ik heb alleen last van beide knieen..dus hoe dan ook train je de overbelaste knie dan toch ook concentrisch?

Veel plezier.
Je neemt natuurlijk wel 2x40 veratelbare db's mee dat vliegtuig in.
Klopt..dat beetje bij betalen is geen probleem...net als een backpack met 100kg rond sjouwen:trollface:

Kom je wel goed buff terug..

Of met een driedubbele hernia..

Terug
Naar boven