- Waardering
- 6.327
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb ik afgekeken bij een bodybuilder die ik ken en eigenlijk toch voor de smaak. Denk dat de suikers uit rozijnen iets sneller worden opgenomen dan de carbs uit havermout..maar pin me hier niet op vast.Klinkt goed, waarom eten er zoveel mensen rozijnen btw, want zoveel smaak zit er toch niet aan?
Alvast heel veel plezier in Thailand, maar dat zal wel lukken!
Ja ben jaloers...

)! Alles goed vol voordat ik het vliegtuig in stap!
)
)
)
thanks man! mijn armen zijn eigenlijk nagenoeg het k*tst van mijn fysiek, maar kwamen hier wel goed uit..rug dan weer wat minder terwijl dat juist een van mijn sterkste punten is..Vind je aardig droog staan! Jelly op armen
Veel plezier in Thailand man! Kijk uit voor de shemales
En thuis nog even oud&nieuw meepakken denk![]()

Thanks gozer! vond het zelf ook een lekkere training!
Thanks..zoals ik al zei ben ik niet helemaal tevreden..was namelijk vorige week donderdag zeker droger.Je ziet goed uit ouwe!!
Veel plezier in Thailand en aub wat foto's maken want die wil ik graag zien![]()
Thanks maat!
Het kan altijd beterFijne vakantie man! En over je shape mag je zeker tevreden zijn!![]()
Inderdaad weg van de kou hierJe staat er scherp bij man, veel plezier daar!
Lekker de kou ontvluchten.
! Hopelijk pakken we niet teveel tropische regen mee..maar ga hoe dan ook genieten!!Klopt wwe! al hoor ik ook vaak dat ik irl groter ben/oog dan op foto's, dus laat ik hopen dat dat waar is, haha. En anders moet ik dat maar laten zien tijdens een trainings en vreetmeet na mijn vakantieAlhoewel ik vind dat je bij die pose eigenlijk best veel massa moet hebben om die goed te laten ogen kan je zien dat je op een goed laag bf staat en je armen komen goed uit. Ik denk dat een front relax pose ofzo je fysiek meer recht aan doet
---------- Toegevoegd om 22:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:18 ----------
Btw, fijne vakantie man!
haha, thanks man! freestyle workouts zijn op zijn tijd wel lekker..om progressie te boeken binnen oefeningen is het imo niet zo handigHeeeurlijke free style workout Marvin!
Enne ik teken voor je fysiek. Ziet er goed uit![]()
Haha helaas woon je (als ik het me goed herinner) vrij ver van mij vandaan dus de kans is groot dat ik bij een eventuele meet afwezig ben![]()
![]()