AndroidHealthClinic

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Geen idee, daar heb ik nog niet van gehoord. Heb je een bronvermelding ergens? Of wordt het vanuit school meegegeven?

Wat is er moeilijk aan omhoog komen? Op één been zakken, andere been bijzetten en met twee benen omhoog?

Prima training trouwens Marvin! Ik snap wel dat je nog even wilt knallen vlak voordat je een aantal weken moet afkicken!

Heb geen bronvermelding. Heb het van één van mijn leraren die mij dat advies geeft. Als er iemand EB werkt is hij het wel trouwens. :)

• Like
Waarderingen: FTIO
Fijne vakantie & geniet ervan ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.923
Even een kleine update uit Thailand! Het is heerlijk hier, mooi weer, leuke mensen en overal eten..mijn shape heb ik in de afgelopen week al aardig verdoet, haha. Je kunt op veel plekken wel lekker sateetjes halen of rijst meals...maar ook wafels, donuts, ijs en andere ellende. Echt goede eiwitbronnen zijn zowieso schaars, dus carbs en vetten gaan door het dak..

Maar ach..het is vakantie enne IIFYM ;)

Even een kleine update uit Thailand! Het is heerlijk hier, mooi weer, leuke mensen en overal eten..mijn shape heb ik in de afgelopen week al aardig verdoet, haha. Je kunt op veel plekken wel lekker sateetjes halen of rijst meals...maar ook wafels, donuts, ijs en andere ellende. Echt goede eiwitbronnen zijn zowieso schaars, dus carbs en vetten gaan door het dak..

Maar ach..het is vakantie enne IIFYM ;)

Nice man, de 'schade' maak je daarna wel goed. Nu genieten! :thumb:

Geniet nog ma ff kerel!

Lekker hoor zon vakantie. me jelly :o

Geniet er nog maar van!

Geniet er nog ff van dude, maak je nou niet druk om je shape of whatever.

Damn jaloers! Gewoon genieten bro, die shape komt vanzelf wel weer terug gezien je discipline in voeding en training!

Veel plezier voor de rest man ! Geniet ervan..

Nog veel plezier in de vakantie. Shape komt wel weer terug :D

Geniet ervan!

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.932
Nice man, de 'schade' maak je daarna wel goed. Nu genieten! :thumb:
Dat hoop ik wel.. ;)

Genieten doe ik zeker!
Lekker hoor zon vakantie. me jelly :o

Geniet er nog maar van!
Merci :D
Geniet er nog ff van dude, maak je nou niet druk om je shape of whatever.
Das waar..shape trek ik in januari wel weer recht..

Damn jaloers! Gewoon genieten bro, die shape komt vanzelf wel weer terug gezien je discipline in voeding en training!

Veel plezier voor de rest man ! Geniet ervan..
Thanks!
Nog veel plezier in de vakantie. Shape komt wel weer terug :D
as waar..hopelijk heft het niet te lang nodig..hou vooral veel vocht vast rond mijn buik :(
Thanks!

Gisteren nog even wezen trainen met de vrouw in een plaatselijke gym op Ko Tao..:D

Eten is ook prima hier!

945190_603581563048829_776970467_n.jpg

1489057_603368186403500_1169058619_n.jpg

1512620_604001483006837_1886196460_n.jpg

Ziet er goed uit vriend !

Kijk is aan, trainen op vakantie!
Eten ziet er goed uit ;)

Lekkah, goed bezig daaro kerel!

Leuk

Nice food! Zelfs met een Cola Light haha :D
Goed bezig geweest dus :)

je vriendin dwarft je