Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik was daar 3 jaar terug ofzo eens met een paar andere botjebuilders van me leeftijd ongeveer, een meeting. Toen begon Willem Jonkman over de kuiten.. die moest je dus kennelijk eerst opblazen en dan pas invullen met spiermassa, ik denk hmm oke nooit van gehoord maar goed hij zegt het dus dan zal het wel kloppen. Nu ik erover terug denk denk ik wtf hij vertelde best veel broscience![]()
Ja net zoals de biceps, die heb je in 't begin niet, dus die moet je voorzichtig trainen... hoe kan je een spier 'voorzichtig' trainen als je die spier eigenlijk nog niet hebt?

Het stikt van de bro-science, maar geloof dat bijna alle instructie filmpjes stikken van de bro-science.Bro science in die XXL filmpjes? en dan gaat Stickysteez het gooien op AAS....? heb je enig idee wie die willem jonkman is?

Zie bovenstaand'K ga niet weer heel de discussie beginnen met iedereen, want dat is nutteloos. Ja ik weet wie Willem Jonkman is, ja hij heeft er vast enorm veel verstand van, dat geloof ik best. Wat ik meer probeer te zeggen is dat het vrij nutteloos is om zulke figuren te gaan volgen wat betreft trainingen aangezien je niet dezelfde hulpmiddelen hebt als dat zij hebben.
En als je nog wilt beweren dat die filmpjes niet overlopen van de broscience, prima, maar dan gaan we daar verder niet over discussiëren, zeker niet in Marvin z'n log.

Tja, hij is toch een man van de oude stempel. Ik heb zelf ook een collega die vroeger behoorlijk aan de top liep met bankdruk wedstrijden...als ik zijn trainingen hoor sla ik stijl achterover, haha.Ik was daar 3 jaar terug ofzo eens met een paar andere botjebuilders van me leeftijd ongeveer, een meeting. Toen begon Willem Jonkman over de kuiten.. die moest je dus kennelijk eerst opblazen en dan pas invullen met spiermassa, ik denk hmm oke nooit van gehoord maar goed hij zegt het dus dan zal het wel kloppen. Nu ik erover terug denk denk ik wtf hij vertelde best veel broscience![]()
Verder heb ik bijvoorbeeld ook weleens met andere van het forum getraind en zie ik regelmatig stuk kleinere ROM's voorbij komen dan ik zelf hanteer. Af en toe wisselen hierin kan IMO ook geen kwaad 
Dat voelde imo wel goed! Erg zwaar ook doordat je geen echte rustpunten hebt. Dat naar buiten toe drukken met dumbels voelde overigens ook wel goed..Trouwens wat ik nog wou zeggen. Ik heb die kleinere rom bij schouderdrukken ook gedaan en dat voelt best goed, krijg je zieke pomp van
Dat voelde imo wel goed! Erg zwaar ook doordat je geen echte rustpunten hebt. Dat naar buiten toe drukken met dumbels voelde overigens ook wel goed..

Dat voelde imo wel goed! Erg zwaar ook doordat je geen echte rustpunten hebt. Dat naar buiten toe drukken met dumbels voelde overigens ook wel goed..
je zou met geen enkele oefening een rustpunt moeten hebben. behalve bij een rust pauze set.
Inderdaad Marvin! Lees nou eens dat artikel van M.A.S.S.! Is van Big Cat of 3XL.
En die schouder oefeningen zijn echt zalig geworden nu ik ze inderdaad met een aangepaste ROM doe.
je zou met geen enkele oefening een rustpunt moeten hebben. behalve bij een rust pauze set.

Haha..das dan ook weer zo..toch heb je bij veel full rom uitvoeringen toch vaak een kort rustpunt..je zou met geen enkele oefening een rustpunt moeten hebben. behalve bij een rust pauze set.
Die heb ik alk regelmatig gelezen...nog maar een keer doen, hahaInderdaad Marvin! Lees nou eens dat artikel van M.A.S.S.! Is van Big Cat of 3XL.
En die schouder oefeningen zijn echt zalig geworden nu ik ze inderdaad met een aangepaste ROM doe.
Zie onder

Is ook wel fijn denk

Thanks..nog maar eens lezen straks of morgenAlsjeblieft
Ik werk hier sinds kort mee (zie log) en ik vind het erg fijn trainen.
Ik kan alleen nog niks zinnigs zeggen over het resultaat.