- Waardering
- 4.424
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks beide! FML, dan train ik al een behoorlijke tijd bodybuilding technisch gezien verkeerd. Niet alle oefeningen, maar bijvoorbeeld de bench drukte ik altijd helemaal uit..Martyyn snapt het Marvin, net NIET locken waardoor je constante TUT houdt.
We hebben het nu wel over BB'ing techniek he. Voor krachttraining of powerbuilden gewoon locken natuurlijk.
Ik ga eens kijken..of ik vandaag een topic kan maken. Weekend heeft wel de voorkeur denk..
Beetje in het midden van nederland was het plan volgens mij? Of meer richting het oosten?Calorieen gaan weer omhoog zie ik, perfect!
Ik zie het topic wel verschijnen![]()
Beetje in het midden van nederland was het plan volgens mij? Of meer richting het oosten?

Thanks beide! FML, dan train ik al een behoorlijke tijd bodybuilding technisch gezien verkeerd. Niet alle oefeningen, maar bijvoorbeeld de bench drukte ik altijd helemaal uit..

Voeding, maandag 06-01-2014:
9:00 1L groene thee
11:00 30g whey + 100g havermout + 30g rozijnen + multivit + vit D
12:15 250g rijst + 125g kipfilet + 90g spinazie
15:00 250g rijst + 125g kipfilet + 90g spinazie
15:30 Appel
Post-workout: 40g dextro + 30g whey + banaan
18:00 275g aardappels + 250g spinazie a la crème + ei + 5 vissticks + klein beetje mosterd + 20g casseine
~2915kcals, E/K/V = 190g (26%) / 385g (53%) / 65g (21%)
Ik zou er proberen rekening mee te houdenVoor mij is alles ver van waar ik moet komen lol, hoe dichter bij Limburg hoe beter voor mij![]()
hopelijk brengt die stimulus mij wat extra spiermassa op termijn. Nu was ik van plan wendler te gaan doen als split, maar na het lezen van victor zijn log begin ik weer te twijfelen. Maar ga het denk toch maar proberen.Je kan het ook zien als een nieuwe stimulus door zo te gaan trainen.
Met welk programma reken jij uit wat je dagelijks binnen krijgt?
Daar is die dan:Voor mij is alles ver van waar ik moet komen lol, hoe dichter bij Limburg hoe beter voor mij![]()
Komt goed Bart!Goed bezig marvin! Mooie opzet, keuzes zat met die meet. Een gym valt ligt wel te vinden, vreten kunnen we overal! Bam

Hmm..ben ik ook wel benieuwd naar..als je dat doet is namelijk wel de spanning van je quads af..Geld dat hetzelfde voor squaten?
Dat je benen helemaal gestrekt zijn en je glutes dan samen knijpt?
Jup...woensdag weer!
Haha..jij had ook een hoop myo-reps gedaan zag ik..Lekker hoor! Full body én myo reps
Je gaat een dé jà vu krijgen als je vanavond later mijn training ziet.
Nette gewichten man!
Mwoah...wel wat slapper op sommige oefeningen. Al helemaal als ik echt zwaar ging. Komt wel weer terug.Leuke training! Merkte je eigenlijk iets van krachtverlies na je vakantie of valt het allemaal wel mee?
Lijkt me een goed plan Bart! Zal alsnog genoeg spierpijn creeeren en kun je er weer even in komenJij hebt me een goed idee gegeven bro, ga ik doen, paar dagen full body light weights als warming up. Heb toch 2 weken niet getraind dus even kalm aan beginnen. Training ziet er goed uit.
INderdaad lekker random..ga deze hele week een beetje aanrotzooien denk

Was wel even afzien!
Ik heb gewoon gemiddeld per burrito uitgerekend uitgaande van de standaard ingredienten. Daar tel ik dan vaak een beetje bij op, want mijn vriendin belegd ze wat minder rijkelijk dan ik doe en zal het vast ongeveer kloppen. Ik zit hoe dan ook vandaag onder onderhoud en heb voor mijn burrito's zo'n 850-900kcals uitgetrokken..overdag is dan ook echt low carb, low kcals!burrito´s! altijd goed eh!
Vind het alleen altijd zo lastig om de juiste macro´s van zulke dingen te berekenen. waardoor ik altijd te veel ervan eet![]()