AndroidHealthClinic

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Mooi schema man!
Assistance is altijd lekker vrij!
Wendler is sowieso mooi/goed systeem!
Ben er zelf vol lof over behalve dan dat het me niet genoeg voldoening geeft helaas!

Schema ziet er heel goed uit, Marvin. Ben je van plan de dips en chins weighted te doen of vind je 4 sets met bodyweight voldoende?

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.063
Mooi schema man!
Assistance is altijd lekker vrij!
Wendler is sowieso mooi/goed systeem!
Ben er zelf vol lof over behalve dan dat het me niet genoeg voldoening geeft helaas!
Thanks voor de feedback Tim! Ik denk dat de voldoening voor mij op deze manier prima is..

Schema ziet er heel goed uit, Marvin. Ben je van plan de dips en chins weighted te doen of vind je 4 sets met bodyweight voldoende?
MMC en goed gevoel in mijn spieren staat voorop en ben niet zo sterk met optrekken, dus dat is even aankijken hoe het gaat.

Dips kunnen wel weighted, maar voelen bodyweight qua MMC vaak wel beter..

Ziet goed uit! Betekend ook dat je kcal om hoog gaan he :P

Ben erg benieuwd ! in je sig staat 3x210kg squat dat is echt sterk
je gewicht was toen 85kg maar je bf zou toen ook wel 12/13% zijn geweest

Laatst bewerkt:
Schema ziet er goed uit.

Hoe ziet je week eruit ingevuld met trainingsdagen en rustdagen?

Lijkt mij dat je in principe geen rustdagen nodig hebt zo met deze split.

Zoou je niet nog een compound als lunges of leg press toevoegen bij benen?

Voor kuiten pak je je gastrocnemius (buitenste kuitspier)nu nagenoeg niet aan, ik zou er een kuit oefening aan toevoegen met gestrekte benen.
Voor de rest ziet het er goed uit ;)

Je moet bij de kuiten inderdaad een oefening hebben met gestrekte en gebogen benen om allebei de koppen aan te pakken, anders is de kuit training eigenlijk niet helemaal compleet

• #10.068
Ziet goed uit! Betekend ook dat je kcal om hoog gaan he :P

Ben erg benieuwd ! in je sig staat 3x210kg squat dat is echt sterk
je gewicht was toen 85kg maar je bf zou toen ook wel 12/13% zijn geweest
Ik ben benieuwd of ik weer een beetje kan toewerken naar die 210kg, want kreeg een tijdje terug met moeite 180kg weg:o

Mijn bf was toen ook wel wat hoger inderdaad net als mijn kcals inname. Maar ben niet van plan extreem veel meer te gaan eten om sterker te worden als dat er voor zorgt dat ik weer ontzettend vet wordt.

Dus zal de kcals langzaam opvoeren

Schema ziet er goed uit.

Hoe ziet je week eruit ingevuld met trainingsdagen en rustdagen?

Lijkt mij dat je in principe geen rustdagen nodig hebt zo met deze split.
Ik train op Maandag, woensdag, vrijdag en zaterdagochtend:D

Zoou je niet nog een compound als lunges of leg press toevoegen bij benen?

Voor kuiten pak je je gastrocnemius (buitenste kuitspier)nu nagenoeg niet aan, ik zou er een kuit oefening aan toevoegen met gestrekte benen.
Voor de rest ziet het er goed uit ;)
Ik ga dan zowieso een kuitenoefening toevoegen en even overwegen nog een benen oefening erbij te pakken

Je moet bij de kuiten inderdaad een oefening hebben met gestrekte en gebogen benen om allebei de koppen aan te pakken, anders is de kuit training eigenlijk niet helemaal compleet
Thanks voor de tip!

---------- Toegevoegd om 08:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:44 ----------

Vanmiddag weer een fullbody workout met de focus op LB. Het begin van de training zal ik alleen starten. Bij de squats train ik samen met mijn zusje en omdat het haar eerste training is moet ik het 1 en ander uitleggen wat ook de verdere oefening keuze bepaald. Want ook ik weet wel dat bijvoorbeeld abductions niet echt thuis horen in een full body schema..

Fullbody, focus LB:
Incline dumbbell press:3x8-12+dropset
BOR:4x8-12
Standing cable fly’s:3x8-12

Squat: 3x8-12
SLDL: 3x8-12
Leg extention: 3x12-15
Abduction: 3x8-12
Seated calfraise: 3x8-12+dropset
Pushdown: 3x8-12+pompset

Ab-work:2 oefeningen

Voeding, woensdag 08-01-2014:
9:00 1L groene thee
11:00 30g whey + 100g havermout + 30g rozijnen + multivit + vit D
12:15 250g rijst + 125g kipfilet + 90g spinazie
15:00 250g rijst + 125g kipfilet + 90g spinazie + mineola
Pre-workout: 8g BCAA + 4g beta alanine
Post-workout: 40g dextro + 30g whey + banaan
18:00 300g aardappels + 250g spruiten + 3el picalilly + ~135g kip/vlees + 20g casseine

~2800kcals, E/K/V = 205g (29%) / 380g (55%) / 50g (16%)

Voeld goed dat fullbody gedoe, nooit eerder gedaan. Blijf ik deze week even doen. Succes kerel!

Mooi schema gast, good luck!
Is ab-work nog nodig in dit schema?

• #10.071
Voeld goed dat fullbody gedoe, nooit eerder gedaan. Blijf ik deze week even doen. Succes kerel!
Vind het ook wel even prima. Deze week toch niet echt een schema, dus elke keer even rommelen qua oefeningen, sets en reps

Mooi schema gast, good luck!
Is ab-work nog nodig in dit schema?
Ik blijf meer een bodybuilder dan powerlifter of iets dergelijks, dus ik zeg ja ;). Ik vind het altijd wel fijn om direct ab-work te doen:D

Ziet er weer goed uit je training en voeding ;)

Bij pompset doe je gewoon licht gewicht en max herhalingen of hoe moet ik dat zien?

• #10.073
Video van 3x210 squat?

Gewoon posten brah! :D

• #10.079
Planning ziet er goed uit man. Succes ermee :D

Terug
Naar boven