MiTrenZ
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 451
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 103kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks voor de feedback Tim! Ik denk dat de voldoening voor mij op deze manier prima is..Mooi schema man!
Assistance is altijd lekker vrij!
Wendler is sowieso mooi/goed systeem!
Ben er zelf vol lof over behalve dan dat het me niet genoeg voldoening geeft helaas!
MMC en goed gevoel in mijn spieren staat voorop en ben niet zo sterk met optrekken, dus dat is even aankijken hoe het gaat.Schema ziet er heel goed uit, Marvin. Ben je van plan de dips en chins weighted te doen of vind je 4 sets met bodyweight voldoende?
Ik ben benieuwd of ik weer een beetje kan toewerken naar die 210kg, want kreeg een tijdje terug met moeite 180kg wegZiet goed uit! Betekend ook dat je kcal om hoog gaan he
Ben erg benieuwd ! in je sig staat 3x210kg squat dat is echt sterk
je gewicht was toen 85kg maar je bf zou toen ook wel 12/13% zijn geweest

Ik train op Maandag, woensdag, vrijdag en zaterdagochtendSchema ziet er goed uit.
Hoe ziet je week eruit ingevuld met trainingsdagen en rustdagen?
Lijkt mij dat je in principe geen rustdagen nodig hebt zo met deze split.

Ik ga dan zowieso een kuitenoefening toevoegen en even overwegen nog een benen oefening erbij te pakkenZoou je niet nog een compound als lunges of leg press toevoegen bij benen?
Voor kuiten pak je je gastrocnemius (buitenste kuitspier)nu nagenoeg niet aan, ik zou er een kuit oefening aan toevoegen met gestrekte benen.
Voor de rest ziet het er goed uit![]()
Thanks voor de tip!Je moet bij de kuiten inderdaad een oefening hebben met gestrekte en gebogen benen om allebei de koppen aan te pakken, anders is de kuit training eigenlijk niet helemaal compleet
Vind het ook wel even prima. Deze week toch niet echt een schema, dus elke keer even rommelen qua oefeningen, sets en repsVoeld goed dat fullbody gedoe, nooit eerder gedaan. Blijf ik deze week even doen. Succes kerel!
Ik blijf meer een bodybuilder dan powerlifter of iets dergelijks, dus ik zeg jaMooi schema gast, good luck!
Is ab-work nog nodig in dit schema?
. Ik vind het altijd wel fijn om direct ab-work te doen
Ik pak dan ongeveer 50-70% van mijn 10RM en doe daar inderdaad zoveel herhalingen mee als mogelijkBij pompset doe je gewoon licht gewicht en max herhalingen of hoe moet ik dat zien?
Of het zin heeft? Geen idee
Nope..helaas niet. Van de dealift wel, maar dat stelt niet zoveel voor

Nope..helaas niet. Van de dealift wel, maar dat stelt niet zoveel voor![]()
Ik blijf meer een bodybuilder dan powerlifter of iets dergelijks

Zal thuis eens kijken of ik ehm nog heb

True story