Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks..is redelijk gelukt
Klopt..ik ben echt een hele zwakke bencher..maar geef eerlijk gezegd ook niet zo om de bench.
)Vond het meevallen..alleen de db presses, squats en SLDL's voelde zwaar..maar was wel tevreden!

Thanks man.nive trenn! Goed bezig man!
En wat betreft dat benchen, kunnen we elkaar de hand schudden. ik druk momenteel niet meer dan 80 kg. snap er werkelijk waar geen hol van haha!
! Of dat nu komt dat ik teveel bezig ben met de uitvoering/vorm of gewoon een slappe zak ben, ben ik nog niet helemaal uit..
Ik ben van mening dat ik mijn lijf niet meer moet geven dan nodig. Op rustdagen doe ik geen reet behalve op mijn werk zitten en op de bank hangen.Pff ik zou dood gaan op zo weinig calorieen. Ik zit nu op 2600-2800 en vind het al weinig![]()
Ik ben van mening dat ik mijn lijf niet meer moet geven dan nodig. Op rustdagen doe ik geen reet behalve op mijn werk zitten en op de bank hangen.
Verder ben ik ook niet op de fiets naar mijn werk gegaan gezien de weersomstandigheden, dus daar hoef ik ook niet extra voor te eten. Ook vind ik het wel fijn om 2/3 dagen per week een beetje meer in de verbrandende modus te lopen..*bro-science!*

Ik open net mijn youtube acount...weg filmpjeBro-science werkt t beste zolang je jezelf ziet verbeteren of shredded blijft op je huidige manier
Waar is het filmpje?![]()
Thuis mijn PC even afspeuren..hopelijk staat die daar nog op! 
Ik open net mijn youtube acount...weg filmpjeThuis mijn PC even afspeuren..hopelijk staat die daar nog op!
En anders moet in Wendler blijven doen tot ik weer 225kg kan deadliften en 210kg kan squatten..![]()

nive trenn! Goed bezig man!
En wat betreft dat benchen, kunnen we elkaar de hand schudden. ik druk momenteel niet meer dan 80 kg. snap er werkelijk waar geen hol van haha!
Erg herkenbaar van de bench perikelen! Of dat nu komt dat ik teveel bezig ben met de uitvoering/vorm of gewoon een slappe zak ben, ben ik nog niet helemaal uit..
![]()

Ik zou boring but big pakken Marvin! Daar strat ik half februari ook mee.
D1: Squat 5/3/1 + BBB deadlift op 5x5-8 reps @ 50-60% 1RM (in plaats van 10 reps doe je 5-8reps op DL bij BBB) + leg press of hack squat
D2: MP 5/3/1 + CGBP 5/3/1 + flat bench BBB (5x10 @ 50-60% 1RM) + Pullups + bicep/tricep work
D4: DL 5/3/1 + front squats BBB (5x10 @ 50-60% 1RM) + Leg curls
D5: Bench 5/3/1 + MP BBB (5x10 @ 50-60%) + Pullups, Row varriant en rear+side delt work.
Zo ligt de frequentie op jebig lifts wat hoger, en kun je toch nog wat iso werk doen 2x p/week![]()

Ik ook

Myo sets voor squats heb ik vorig jaar standaard gedaan tijdens het schema voor Kelei...moest ik doorgaan tot 50 reps..idem voor SLDL's. DODELIJKMooie workout Marvin, hoe vond je myo sets bij de squat?
En je hebt gelijk als je uw lichaam geeft wat het nodig heeft, & niet wat andere voorschrijven. Merk van mezelf dat ik niet veel nodig heb om te gainen :')
Ben benieuwd wat Wendler gaat doen met de repouts!Hier ook de 80 bench is al moeilijk, lang mijn probleemkind geweest, maar gaat eindelijk gestaag vooruit. Wat ik aanraad is niet tot failure te gaan en dan komen de gains vanzelf. Ook kan je 1RM drukken je zelfvertrouwen heel erg helpen, waardoor je door je plateau komt!

Ik ben niet superdroog op het moment, maar wil ook niet naar 12% toe, dus zal dit soort dagen er wel in houden. Kcals op trainingsdagen zijn wel iets omhoog, maar ook niet standaard..Sterke BOR gast, myo sets bij squats, dat zal verdomd zwaar zijn geweest.
Wil je nog even droog blijven zoals je nu bent?

Nope...volgende week start ik mijn Wendler split schemaFlinke gewichten met dat volume kerel. Doe je netjes weer! Ga je nog lang door met fullbody trainingen dan?
Lekker hoor..ik vind het stiekem wel een aanrader
Thanks voor je advies..waardeer ikIk zou boring but big pakken Marvin! Daar strat ik half februari ook mee.
D1: Squat 5/3/1 + BBB deadlift op 5x5-8 reps @ 50-60% 1RM (in plaats van 10 reps doe je 5-8reps op DL bij BBB) + leg press of hack squat
D2: MP 5/3/1 + CGBP 5/3/1 + flat bench BBB (5x10 @ 50-60% 1RM) + Pullups + bicep/tricep work
D4: DL 5/3/1 + front squats BBB (5x10 @ 50-60% 1RM) + Leg curls
D5: Bench 5/3/1 + MP BBB (5x10 @ 50-60%) + Pullups, Row varriant en rear+side delt work.
Zo ligt de frequentie op jebig lifts wat hoger, en kun je toch nog wat iso werk doen 2x p/week![]()

Ik ben en blijf meer een bodybuilder en draai dus graag wat volume met wat meer oefeningen. Ik doorloop daarom de eerste cycle op deze wijze, daarna shwitch ik misschien naar BBB of een UB/LB variant van Wendler..maar dat zie ik over 4 weken wel 
Kracht wil ik graag terug..maar mijn fysiek staat op plaats 1. Dus onthoud dit advies zeker, maar hou me nu even aan mijn plan..Lijkt me een goed plan marv, dan kan je ook weer eens wat aan je kracht werken![]()