- Waardering
- 960
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat dus

Thanks man! De MMC was eigelijk prima..of de laatste squats wat minder en de goodmornings vind ik ook lastig, maar over met name de T-bars, cable rows, incline benches en fly's was ik erg te sprekenNette full body training!! Hoe was de MMC met die flinke gewichten?

Het gewicht was ook niet heel hoog, maar veel meer had ik niet weg gekregen zo aan het eind van de training..Nice training, flinke gewichten!
Dat je nog kracht over hebt om incline bench press te doen bijna op het laatst![]()
Thanks man!sterke training! Ook sterke squats goed bezig! Deadlift is ook niet mis!

Thanks Bart!!
Vroeg wakker op je verjaardag!True story! Ik was ook om 6:45uur wakker

---------- Toegevoegd om 12:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:38 ----------
Voeding zaterdag 11-01-2014:
9:30 15g rush + 3g beta-alanine
11:00 banaan + 20g dextro + 20g whey
11:45 120g brinta + 60g rozijnen + 30g whey + multivit, vit D en Calcium+Magnesium (veel kramp de laatste tijd!)
Ik vroeg me af, waarom zoveel rozijnen (zie mensen het niet vaak eten), waar is het goed voor?

Zo is het maar net Bart!
Voornamelijk omdat het gewoon heel lekker is in combinatie met havermout/brinta, vanille whey en kaneelIk vroeg me af, waarom zoveel rozijnen (zie mensen het niet vaak eten), waar is het goed voor?

Maar dit is wel de hoofdreden..

Kan ook ja haha, kon ook een reden hebben misschien

Dit probleem heb ik ook altijd, maar dan word het weer zo'n overdreven bulk dag![]()

Je moet bij de kuiten inderdaad een oefening hebben met gestrekte en gebogen benen om allebei de koppen aan te pakken, anders is de kuit training eigenlijk niet helemaal compleet

Dit is niet waar. Met gestrekte benen pak je zowel de soleus, de achtergelegen kuitspier, als de gastrocnemeus. Wanneer je de knieën buigt isoleer je de gastrocnemius. Dus in principe heb je aan een oefening met gestrekte genoeg.
Ben overigens groot voorstander om de kuiten op meerder manieren aan te pakken.
De nadruk op de excentrische beweging (tempo 4-1-1 bijvoorbeeld) schijnt het meest efficiënt te zijn. Heeft Poliquin ergens in zijn boek geschreven.![]()
Voornamelijk omdat het gewoon heel lekker is in combinatie met havermout/brinta, vanille whey en kaneel
Verder even gegoogled omdat ik altijd dacht dat de GI van rozijnen hoger was (sneller opgenomen), maar dat blijkt niet zo te zijn. GI is bijna gelijk aan havermout zelf.
Wel dit soort dingen gevonden:
http://www.goedgevoel.be/gg/nl/13/L...83/2009/06/25/Rozijnen-zijn-gezond-maar.dhtml
http://www.gezondheidsnet.nl/gezonde-bloeddruk/nieuws/7702/rozijnen-verlagen-bloeddruk
Maar dit is wel de hoofdreden..
Zou nu zo nog zo'n bak naar binnen kunnen schuiven
![]()
Klopt...dan wordt het enigsinds all you can eat voor ik het weetDit probleem heb ik ook altijd, maar dan word het weer zo'n overdreven bulk dag![]()

Zo is het maar net Pleister!
Pleister begon!
Thanks voor de input, maar had in mijn schema enkel seated gekozen..geldt het dan wel of begrijp ik je verkeerd?Dit is niet waar. Met gestrekte benen pak je zowel de soleus, de achtergelegen kuitspier, als de gastrocnemeus. Wanneer je de knieën buigt isoleer je de gastrocnemius. Dus in principe heb je aan een oefening met gestrekte genoeg.
Ben overigens groot voorstander om de kuiten op meerder manieren aan te pakken.
De nadruk op de excentrische beweging (tempo 4-1-1 bijvoorbeeld) schijnt het meest efficiënt te zijn. Heeft Poliquin ergens in zijn boek geschreven.![]()
Dan kun je het denk ik een beetje vergelijken met plat bankdrukken en schuin bankdrukken. Met de platte bankdruk pak je de gehele borst maar de schuine legt er nog extra de nadruk op..

Rozijnen zijn echt lekker idd, maar moet er altijd gigantisch van ruften.

Melk...? Melk is voor baby's!
Wel lekker hoor!