MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Serieuze weights buffel!

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.122
Dat dus ;)
Nette full body training!! Hoe was de MMC met die flinke gewichten?
Thanks man! De MMC was eigelijk prima..of de laatste squats wat minder en de goodmornings vind ik ook lastig, maar over met name de T-bars, cable rows, incline benches en fly's was ik erg te spreken:fire:
Nice training, flinke gewichten!
Dat je nog kracht over hebt om incline bench press te doen bijna op het laatst :P
Het gewicht was ook niet heel hoog, maar veel meer had ik niet weg gekregen zo aan het eind van de training..
sterke training! Ook sterke squats goed bezig! Deadlift is ook niet mis!
Thanks man!:D

---------- Toegevoegd om 08:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:32 ----------

Thanks Bart!!:D Vroeg wakker op je verjaardag!

• Like
Waarderingen: FTIO
Ja as usual..... jwt!

• #10.124
True story! Ik was ook om 6:45uur wakker:o

---------- Toegevoegd om 12:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:38 ----------

Vanochtend weer (fasted) getraind! Enkel 15g pre-workout en beuken maar!

Even een weak-point workout gedaan vandaag!

Weak points:
Dumbell curl:
10kg: 10, 10
14kg: 12, 12, 10

CGBP:
40kg: 12
60kg: 11, 8, 8 (2f.)

Preacher curl:
27.5kg: 10
32.5kg: 12
34.5kg: 9, 9 (close grip)

Pushdown:
27kg: 12 (warmup)
50kg: 12
59kg: 10, 8 (nipt), 9 (close grip)

Reverse grip push down ss reverse grip cable curl:
27kg: 15, 15 ss 41kg: 15, 15

Barbel calfraise:
100kg: 12, 12, 12 (prima MMC!)
120kg: 12 (nipt), 12 (2f.)

Seated calfraise:
60kg: 12
75kg: 8 (2f.), 7, 9 (2f.)
Dropset: 90kg-->75kg-->60kg: 3, 6, 10

Barbel shrugs:
40kg: 12 (warmup)
60kg: 12, 12 (Prima MMC en TUT)
80kg: 15, 9 (Wat meer beukwerk + legdrives)

Woodchoppers:
18kg: 20
27kg: 12, 12 (3f.)

Voeding tot nu toe:

Voeding zaterdag 11-01-2014:
9:30 15g rush + 3g beta-alanine
11:00 banaan + 20g dextro + 20g whey
11:45 120g brinta + 60g rozijnen + 30g whey + multivit, vit D en Calcium+Magnesium (veel kramp de laatste tijd!)

Mooi volume weer! Burn the kcals

---------- Toegevoegd om 12:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:38 ----------

Voeding zaterdag 11-01-2014:
9:30 15g rush + 3g beta-alanine
11:00 banaan + 20g dextro + 20g whey
11:45 120g brinta + 60g rozijnen + 30g whey + multivit, vit D en Calcium+Magnesium (veel kramp de laatste tijd!)

Ik vroeg me af, waarom zoveel rozijnen (zie mensen het niet vaak eten), waar is het goed voor?

• #10.129
Mooi volume weer! Burn the kcals
Zo is het maar net Bart!
Ik vroeg me af, waarom zoveel rozijnen (zie mensen het niet vaak eten), waar is het goed voor?
Voornamelijk omdat het gewoon heel lekker is in combinatie met havermout/brinta, vanille whey en kaneel :D

Verder even gegoogled omdat ik altijd dacht dat de GI van rozijnen hoger was (sneller opgenomen), maar dat blijkt niet zo te zijn. GI is bijna gelijk aan havermout zelf.

Wel dit soort dingen gevonden:

http://www.goedgevoel.be/gg/nl/13/L...83/2009/06/25/Rozijnen-zijn-gezond-maar.dhtml

http://www.gezondheidsnet.nl/gezonde-bloeddruk/nieuws/7702/rozijnen-verlagen-bloeddruk

Waarschijnlijk omdat die het lekker vind:D
Maar dit is wel de hoofdreden..:eating:

Zou nu zo nog zo'n bak naar binnen kunnen schuiven:meal:
Kan ook ja haha, kon ook een reden hebben misschien
:thumbs:

Lekkere pomp training Marvin! :thumb:

Wie riep hier Ben en Jerry's! ?!?!?! :D

Je moet bij de kuiten inderdaad een oefening hebben met gestrekte en gebogen benen om allebei de koppen aan te pakken, anders is de kuit training eigenlijk niet helemaal compleet

Dit is niet waar. Met gestrekte benen pak je zowel de soleus, de achtergelegen kuitspier, als de gastrocnemeus. Wanneer je de knieën buigt isoleer je de gastrocnemius. Dus in principe heb je aan een oefening met gestrekte genoeg.
Ben overigens groot voorstander om de kuiten op meerder manieren aan te pakken. :D

De nadruk op de excentrische beweging (tempo 4-1-1 bijvoorbeeld) schijnt het meest efficiënt te zijn. Heeft Poliquin ergens in zijn boek geschreven. :)

Dit is niet waar. Met gestrekte benen pak je zowel de soleus, de achtergelegen kuitspier, als de gastrocnemeus. Wanneer je de knieën buigt isoleer je de gastrocnemius. Dus in principe heb je aan een oefening met gestrekte genoeg.
Ben overigens groot voorstander om de kuiten op meerder manieren aan te pakken. :D

De nadruk op de excentrische beweging (tempo 4-1-1 bijvoorbeeld) schijnt het meest efficiënt te zijn. Heeft Poliquin ergens in zijn boek geschreven. :)

Dan kun je het denk ik een beetje vergelijken met plat bankdrukken en schuin bankdrukken. Met de platte bankdruk pak je de gehele borst maar de schuine legt er nog extra de nadruk op..

Voornamelijk omdat het gewoon heel lekker is in combinatie met havermout/brinta, vanille whey en kaneel :D

Verder even gegoogled omdat ik altijd dacht dat de GI van rozijnen hoger was (sneller opgenomen), maar dat blijkt niet zo te zijn. GI is bijna gelijk aan havermout zelf.

Wel dit soort dingen gevonden:

http://www.goedgevoel.be/gg/nl/13/L...83/2009/06/25/Rozijnen-zijn-gezond-maar.dhtml

http://www.gezondheidsnet.nl/gezonde-bloeddruk/nieuws/7702/rozijnen-verlagen-bloeddruk

Maar dit is wel de hoofdreden..:eating:

Zou nu zo nog zo'n bak naar binnen kunnen schuiven:meal:

Dat bedoelde ik. Maar ze zijn idd lekker!

Rozijnen zijn echt lekker idd, maar moet er altijd gigantisch van ruften.

Ik neem altijd me rozijnen met melk :cool:

Zo heftig volume weer

• #10.140
Dit probleem heb ik ook altijd, maar dan word het weer zo'n overdreven bulk dag:o
Klopt...dan wordt het enigsinds all you can eat voor ik het weet ;)

-aldus de man van 4 potten Ben&Jerry's :eyebrow:
:roflol:
Zo is het maar net Pleister!
Wie riep hier Ben en Jerry's! ?!?!?! :D
Pleister begon!

Thanks voor de input, maar had in mijn schema enkel seated gekozen..geldt het dan wel of begrijp ik je verkeerd?
Dan kun je het denk ik een beetje vergelijken met plat bankdrukken en schuin bankdrukken. Met de platte bankdruk pak je de gehele borst maar de schuine legt er nog extra de nadruk op..
:D

Dat bedoelde ik. Maar ze zijn idd lekker!
Rozijnen zijn echt lekker idd, maar moet er altijd gigantisch van ruften.
:toilet:
Ik neem altijd me rozijnen met melk :cool:
Melk...? Melk is voor baby's!
Wel lekker hoor!:D

Hier nog twee foto's van gisteren. Was te shakie om mijn telefoon stil te houden, dus let niet op de wazigheid!

IMG_20140111_105957.jpg

IMG_20140111_110439.jpg

Terug
Naar boven