dumba
Huge Freak
- Waardering
- 385
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

WE hebben een incline chest machine..maar die voelt niet super..doe ik meestal in m'n andere week..ik wil gewoon een ****ing smith rek!Yo hebben ze in jou gym geen incline chest press machine. Zou wat zijn voor jou toch?
999e reactie in dit log trouwens![]()

Nergens..Mooi compliment toch, marvin?Je bent goed bezig. Sterke incline presses! Jammer van die 38... Maar die pak je de volgende keer wel
Waar kan ik je meest recente pics vinden eigelijk?
![]()
Aan het begin van m'n log..maar die zijn niet recent..
Toch binnenkort maar eens kijken of ik wat leuks kan schieten..![]()

Doe maar! Foto's van jezelf maken is namelijk ook drama..en hier in huis neemt verder niemand me serieus, dus dat is ook geen optie

Doe maar! Foto's van jezelf maken is namelijk ook drama..en hier in huis neemt verder niemand me serieus, dus dat is ook geen optie![]()

KUn jij fotograferen..?? Niet dat ik nu een goeie fysiek heb om er profi op te zetten..
![]()
), maar ook in de studio weet ik m'n weg...KUn jij fotograferen..?? Niet dat ik nu een goeie fysiek heb om er profi op te zetten..
![]()
Waar is je studio?Heb je nog niet meegekregen dat ik als fotograaf bijklus?
Bij voorkeur evenementen en concerten (lowlight!), maar ook in de studio weet ik m'n weg...
In m'n woonplaats