Ik ben behoorlijk tevreden! Want schijn me toch niet 100% top te voelen!! Beetje snotterig de hele dag en dat zorgt toch voor wat kracht verlies!
Oja het is eigenlijk ook wel belangrijk te melden dat de Seated MP niet uit een rek komt maar vanuit zelf vanaf de grond omhoog werken!

Dat kost behoorlijk wat energie en dat was te merken!
Dat gecombineerd met een OL bar ipv een korte stand zorgde ervoor dat ik keihard faald op de MP's vandaag! Wel een PR maar niet het gehoopte volume...was het de bar of was het mijn toestand?? Who knows?
Oja en dan ook nog belachelijk druk met allerhande superdudes

een gierige sportschool eigenaar die die k*t airco niet aan doet met als resultaat, beslagen spiegels, natte dumbbells etc etc

Do: Schouders + traps + buik
Seated MP: 15x20kg, 4x75kg (
PR), 4x70kg

, 5x65kg

, 6x62.5kg, 2x6x60kg (niet in top vorm vandaag denk

)
Single arm side raise: 12x10kg, 10x12kg, 2x8x14kg, 8x12kg, 12x6kg (met static hold) (

iets teveel setjes!!)
Barbel frontraise: 3x8x22.5kg
Facepull: 12x36kg, 8x50kg, 8x41kg
Barbell shrugs: 2x5x120kg, 5x140kg (met drive), 2x5x120kg
Dumbbell shrugs: 10x38kg, 10x40kg, 10x38kg
En wat swissballgeouwehoer + crosstrainen a 200kcals
Oja ik had wat foto's gemaakt, maar ga ze eerst voor mezelf goedkeuren...
Nu met foto''s!! Ben niet tevreden met me bulkie buik..en m'n bicep aanspannen terwijl die camera een eeuw doet over een foto is ook k*t! Maar goed er zijn foto's..helaas wel door mezelf gemaakt! Maar dat komt zo, ik stond laatst een pose te doen komt er een gast binnen staat ie heel dom te kijkeen en zegt ie: "WTF, ben jij nou weer dom aan het doen" (niet echt bereidwillige mensen om foto's te maken dus

)