- Waardering
- 12.370
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 135kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks! Ik had begrepen dat Wendler bedoeld was om langzame gains te maken als je vast zou lopen. Je kunt de jokersets ook met 10kg verhogen, maar ik heb gekozen voor telkens ongeveer 5% erbij. Tuurlijk had ik misschien de 100kg kunnen pakken als ik 1 of 2 stappen had overgeslagen, maar ben nu ergens wel blij dat ik die 95kg met een prima uitvoering redelijk easy weg duwde.Nette bench sessie!
Hoort het bij je schema, om je single reps steeds met 5kg te verhogen?
Denk dat je die 100kg wel gepakt had, als je de 95kg over had geslagen
Gratz met die PR op current BW!
Thanks Hendrie, jij ook!
Merci Bart!
Welkom hier..zal ook jou log eens checken..

http://theblogoffame.com/jim-wendler-beyond-531-joker-sets-for-dummies/
Feels goood!
Ik heb al tijden geen kracht gericht schema gedaan..Yo Marvin, hoe komt het dat je kracht in je bench vrijwel niet gegroeid is het afgelopen jaar (of jaren) kan me nog herinneren (dacht ik hoor) dat je 110kg drukte.... 1.5 jr terug ofzo?

)
Wtf, benen trainen voor HB en dan nog zo'n squats, respect haha

Het was wel een redelijk volume..en die lange TUT's doen ook wonderen..Lekkere train Marvin! Ik begrijp heel goed waarom jij zo opgepompt was op het einde
Mooie getallen gehaald op je squat! Maak er wat van vanavond![]()
Ikkke wel!
Ik heb bewust mijn eerste Wendler cycle niet te hoog (of misschien wel te laag) ingezet, zodat ik niet te snel vast zou lopen..zo als het vanaag liep is natuurlijk bevredigender dan falen op je repoutZijn je gewichten voor wendler niet erg laag als je na je "rep out" nog 40kg meer kan squatten?

Thanks Dave!
Merci

Gelukkig waren het merendeel singlesWtf, benen trainen voor HB en dan nog zo'n squats, respect haha

Haha..dus jij loopt er rond met de spierpijn van gisteren..Ik heb mijn benentraining juist een dagje naar voren geschoven hierom![]()
Die is bij mij meestal het ergst
Ik zal het proberen Bart!veel plezier in Arnhem kerel en gedraag je eigen...

Thanks!
Haha..dus jij loopt er rond met de spierpijn van gisteren..Die is bij mij meestal het ergst
![]()