Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Verbaas me over je squat. Parallel kunnen halen ?

Marvin slaapt nog, teveel xtc waarschijnlijk:D

pff was beste feest ever! wel extreem gaar nu

Flinke squats, hoe was hard bass?

inderdaad, stevige squats ondanks je al in tijden geen heavy weights daar meer hebt gepakt

Damn, hoelang doe je al wendler? die krachtstats zijn niet normaal voor je lengte en gewicht!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.569
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
:D:D

Spierpijn is wel aanwezig ja, maar de krampen blijven meestal wel uit als ik niet op dezelfde dag train.
Ooh dat scheelt dan wel weer! Ik had nergens last van

Thanks man

Verbaas me over je squat. Parallel kunnen halen ?
Jup, waren naar mijn mening gewoon parallel. Ik verbaas me soms ook over de power die ik nog heb onderin bij mijn squats...die power was er overigens wel een beetje uit bij 192.5kg ;)
Marvin slaapt nog, teveel xtc waarschijnlijk:D
XTwie?

Had ik maar lekker kunnen slapen tot gister avond 20:30! Vierde gisteren met mijn vriendin onze verjaardagen en de eerste visite stond om 12:30uur al op de stoep en stond 10:45 al onder de douche.

Ik was daarom ook heel blij dat we niet tot het eind waren gebleven (lag 5:30uur ongeveer in bed).

En had gisteren nog energie genoeg om de hele dag met taart, koffie, drinken en vreetsels rond te lopen. S'avonds ook nog voor ruim 10 man patat en snacks staan bakken met twee frituurpannen tegelijk...voelde me net een snackbar houder ;):o
pff was beste feest ever! wel extreem gaar nu
Het was zeker niet mijn beste feest ever! Line-up was veel belovend, maar de uitwerking daarentegen..

Vond zelfs frontliner live erg tegenvallen..teveel melodie, te weing beukwerk..
Was je ook daar? Had gezegt dan hadden we kunnen meeten
Nee hoor Martijn heeft alleen maar grote praatjes:trollface: Hij was nergens te bekennen namelijk..
:D:D
Flinke squats, hoe was hard bass?
Hard-bass was vooral erg gezellig. Ben ook wel goed los gegaan, maar zoals ik hierboven al zei was de muziek me iets te melodieus en miste ik het echte beukwerk..

Normaal gesproken val ik ook 2kg af ofzo op het feest en slinkt mijn taille (tijdelijk) 2cm. Was deze keer niet het geval...totaal niks afgevallen..:o
inderdaad, stevige squats ondanks je al in tijden geen heavy weights daar meer hebt gepakt
Thanks Rob!:D

Damn, hoelang doe je al wendler? die krachtstats zijn niet normaal voor je lengte en gewicht!!
Dit is de eerste cycle. Maar had wel de gewichten wat laag gekozen. Echter ga ik mijn volgende cycle gewoon verhogen zoals voorgeschreven...5kg erbij voor SQ en DL en 2.5kg erbij voor BP en MP.

Gisteren mijn verjaardag gevierd samen met mijn vriendin! Was een drukke, vermoeiende maar erg leuke dag. Alle familie en vrienden over de vloer gehad en er maar een vieze junkdag van gemaakt.

Leuke cadeaus gehad, waaronder een parachute sprong, een luchtje, 3 chocolade repen 99% puur:meal:, een bioscoopbon en een berg geld:thumbs:

Bij deze nog even een voedselupdate van de afgeopen zondag..

Zondag 2 februari 2014:
4:30 30g whey + 30g casseine
4:30-5:30 ~300g schepsnoep
11:30 100g havermout + 40g rozijnen + 30g whey + 180g kipfilet + 15 snoepjes:rolleyes: + multivit & vit D
12:30 Klein stukje kwarktaart
14:00 Stuk monchou taart
14:00-18:00 Chips, nootjes, wraps met kip/ham
18:00 3 borden patat met saus(jes), 3 frikandellen en een boterham met kroket + 3 bakjes ijs:eating:
20:00 Stuk monchou stratchitella taart + stuk kwarktaart + klein stukje appeltaart:meal::o
21:00 Paar stukjes wrap met kip/ham

Kcals + E/K/V geen idee

Vette cadeaus ! Dat je nog energie hebt om je verjaardag tehouden XD

• #10.571
Vette cadeaus ! Dat je nog energie hebt om je verjaardag tehouden XD
Tja..en die energie is nu wel een beetje op!

Deze week een deload, dus heb mijn voeding wat terug geschroeft..ook met oog op woensdag (all you can eat panncakes) en zaterdag (satefonduen)..

WEEK 4, DELOAD 1: MP (Wendler) + Delts & biceps:
MP:
25kg: 5
30kg: 5
37.5kg: 5
Upright row (60-70%):4x8-12
Dumbel shoulder press (60-70%):4x8-12
Bent over lateral raise (60-70%):4x12-15
Dumbel curl (60-70%):4x8-12

Voeding, maandag 03-02-2014:
9:00 1L groene thee
11:00 100g havermout + 30g whey + 25g rozijnen + multivit & vit D
12:30 150g rijst + 125g kipfilet + 90g spinazie
15:00 150g rijst + 125g kipfilet + 90g spinazie + appel
Post-workout: 20g dextro + 30g whey + 5g creatine + banaan
18:15 Avondeten (750kcals) + 30g casseine

~2575kcals, E/K/V = 200g (31%) / 295g (46%) / 65g (23%)

295gram eiwitten:0

Lol, dat zijn de carbs? :o

OT: Ziet eruit als een lekkere verjaardag Marvin! :thumbs:
Pak je de deload omdat het bij je schema hoort, of vind je het zelf ook nodig om nu te deloaden?
Zit zelf vrijwel elke BP training aan mijn max door te knallen, misschien zou ik ook eens moeten deloaden :p

ja klopt haha XD

• #10.576
Nope..carbs ;)
Lol, dat zijn de carbs? :o

OT: Ziet eruit als een lekkere verjaardag Marvin! :thumbs:
Pak je de deload omdat het bij je schema hoort, of vind je het zelf ook nodig om nu te deloaden?
Zit zelf vrijwel elke BP training aan mijn max door te knallen, misschien zou ik ook eens moeten deloaden :p
Verjaardag was genieten inderdaad! Ik deload in eerste instantie omdat het op mijn schema stond en het nu na Hard-Bass eigenlijk wel goed uitkomt. Verder heb ik ook al een tijdje last van mijn knieen, maar dat gaat dit weekje ook niet oplossen vrees ik.

Vanaf komende maandag ga ik mijn volgende Wendler cycle combineren met UB/LB, mocht ik daarna nog steeds last van mijn knieen hebben ga ik mijn Wendler squatdag wijden aan benen rehab, waarbij excentrische oefeningen en light weights centraal staan..

:D
Sssst! Het is dat ik mijn verjaardag vieren, want die laatste set was wel even genieten denk!:o

Dat is weer een goeie deload training. Succes ermee :D

Gisteren mijn verjaardag gevierd samen met mijn vriendin! Was een drukke, vermoeiende maar erg leuke dag. Alle familie en vrienden over de vloer gehad en er maar een vieze junkdag van gemaakt.

Leuke cadeaus gehad, waaronder een parachute sprong, een luchtje, 3 chocolade repen 99% puur:meal:, een bioscoopbon en een berg geld:thumbs:

Klinkt wel gezellig! En op die chocolade ben ik jaloers!

• #10.579
Word..afzien die deload...

Om niet stiekem toch intensiteit te pakken..:o
Zijn ook nog van Lindt ;):trollface:

Eigenlijk toch niet jaloers, heb ook weer 3 repen liggen :D
Komen alleen op vrijdag in de winkel dus meteen inslaan als ik er ben, voordat ze weg zijn zoals de vorige keer :o

Terug
Naar boven