- Waardering
- 1.154
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ooh dat scheelt dan wel weer! Ik had nergens last vanSpierpijn is wel aanwezig ja, maar de krampen blijven meestal wel uit als ik niet op dezelfde dag train.
Thanks man
Jup, waren naar mijn mening gewoon parallel. Ik verbaas me soms ook over de power die ik nog heb onderin bij mijn squats...die power was er overigens wel een beetje uit bij 192.5kg

XTwie?

Het was zeker niet mijn beste feest ever! Line-up was veel belovend, maar de uitwerking daarentegen..
Nee hoor Martijn heeft alleen maar grote praatjesWas je ook daar? Had gezegt dan hadden we kunnen meeten
Hij was nergens te bekennen namelijk..

Hard-bass was vooral erg gezellig. Ben ook wel goed los gegaan, maar zoals ik hierboven al zei was de muziek me iets te melodieus en miste ik het echte beukwerk..

Thanks Rob!inderdaad, stevige squats ondanks je al in tijden geen heavy weights daar meer hebt gepakt

Dit is de eerste cycle. Maar had wel de gewichten wat laag gekozen. Echter ga ik mijn volgende cycle gewoon verhogen zoals voorgeschreven...5kg erbij voor SQ en DL en 2.5kg erbij voor BP en MP.Damn, hoelang doe je al wendler? die krachtstats zijn niet normaal voor je lengte en gewicht!!
, een bioscoopbon en een berg geld
+ multivit & vit D

Tja..en die energie is nu wel een beetje op!Vette cadeaus ! Dat je nog energie hebt om je verjaardag tehouden XD

Nope..carbs

Verjaardag was genieten inderdaad! Ik deload in eerste instantie omdat het op mijn schema stond en het nu na Hard-Bass eigenlijk wel goed uitkomt. Verder heb ik ook al een tijdje last van mijn knieen, maar dat gaat dit weekje ook niet oplossen vrees ik.Lol, dat zijn de carbs?
OT: Ziet eruit als een lekkere verjaardag Marvin!
Pak je de deload omdat het bij je schema hoort, of vind je het zelf ook nodig om nu te deloaden?
Zit zelf vrijwel elke BP training aan mijn max door te knallen, misschien zou ik ook eens moeten deloaden![]()

Sssst! Het is dat ik mijn verjaardag vieren, want die laatste set was wel even genieten denk!niet weggaan meer he
dit heb je gemist
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=Ak2TmjNWjv4#t=6

Gisteren mijn verjaardag gevierd samen met mijn vriendin! Was een drukke, vermoeiende maar erg leuke dag. Alle familie en vrienden over de vloer gehad en er maar een vieze junkdag van gemaakt.
Leuke cadeaus gehad, waaronder een parachute sprong, een luchtje, 3 chocolade repen 99% puur, een bioscoopbon en een berg geld
![]()
Word..afzien die deload...Dat is weer een goeie deload training. Succes ermee![]()

Zijn ook nog van LindtKlinkt wel gezellig! En op die chocolade ben ik jaloers!

Word..afzien die deload...
Zijn ook nog van LindtOm niet stiekem toch intensiteit te pakken..![]()