AndroidHealthClinic

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Lekker weekje rustig aan doen! Hoort er ook bij.

.

Laatst bewerkt:
k zou dus echt niet elke keer na 3 weken een deload pakken bro

dan schiet 't als nog geen hol op he

Ja echt heel erg ja, net in de tijd dat ik chocolade nodig had. Bozer kan je me niet krijgen :mad:

Weet je dat zeker? :o
Volgende keer kom ik gewoon naar je gym en houd ik het squatrek een heel uur bezet :rolleyes:

Topic hijack aangezien Marvin toch wel voor pampus zal liggen na HardBass en die verjaardag :trollface:

Inderdaad, overal PR's op kunnen zetten en vooruitgang boeken en dan een week geen reet uitvoeren(37,5kg mp)

Toen ik Wendler deed trok ik ook 3 cycles door, deload pas wanneer ik me niet goed begon te voelen of geen vooruitgang meer boekte.

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.587
Eigenlijk toch niet jaloers, heb ook weer 3 repen liggen :D
Komen alleen op vrijdag in de winkel dus meteen inslaan als ik er ben, voordat ze weg zijn zoals de vorige keer :o
Eet je 3 repen per week dan?:o

Haha:D

Lekker weekje rustig aan doen! Hoort er ook bij.
Mwoah..het kwam nu wel goed uit :D
Ja echt heel erg ja, net in de tijd dat ik chocolade nodig had. Bozer kan je me niet krijgen :mad:
:o

Was ook niet de bedoeling hoor, de deload kwam nu goed uit :thumbs:

Weet je dat zeker? :o
Volgende keer kom ik gewoon naar je gym en houd ik het squatrek een heel uur bezet :rolleyes:

Topic hijack aangezien Marvin toch wel voor pampus zal liggen na HardBass en die verjaardag :trollface:
Dat is nog erger inderdaad!:eek:

Inderdaad, overal PR's op kunnen zetten en vooruitgang boeken en dan een week geen reet uitvoeren(37,5kg mp)

Toen ik Wendler deed trok ik ook 3 cycles door, deload pas wanneer ik me niet goed begon te voelen of geen vooruitgang meer boekte.
Mijn knieeen doen alleen lastig, maar even een weekje rustig aan na Hard-bass kon IMO geen kwaad. Als ik volgende cycle gewoon mijn targets haal en PR's zet zal ik de volgende 3 weken er gewoon direct na doen :D

Nog even de deload training van gisteren:

WEEK 4, DELOAD 1: MP (Wendler) + Delts & biceps:
MP:
25kg: 5
30kg: 5
37.5kg: 5 (Dit sloeg nergens op!)

Upright row (60-70%):
22.5kg: 12, 12, 12, 12 (op 1 of andere manier voelde dit een soort zwaar:o)

Dumbel shoulder press (60-70%):
18kg: 12, 12, 10, 10

Bent over lateral raise (60-70%):
6kg: 15, 15
7kg: 15, 12

Dumbel curl (60-70%):
10kg: 12, 12, 10, 10 (aardige pomp nog:fire:)

Cardio, Crosstrainer:
12minuutjes @ 75-85RPM ~100kcals (niet de moeite)

Waarom geen glucosamine, misschien wat meer visolie erbij... smeert toch je gewrichten wat meer.

• #10.589
Waarom geen glucosamine, misschien wat meer visolie erbij... smeert toch je gewrichten wat meer.
Glucosamine heb ik geprobeerd..geen baat bij gehad, dus een wast of money IMO.

Visolie heb ik eigenlijk nooit dagelijks geslikt, maar wat is hiervoor een beetje aanbevolen dosering?

Ik gebruik 4000mg visolie per dag (2 pillen van 2000mg). Samen met glucosamine heb ik nooit meer last van mij gewrichten als ik laag in vp zit. weet niet welke het werk doet maar ik dacht, doe ze gewoon allemaal :-)

na een week visolie vergeet ik t altijd, misschien maar weer eens beginnen.

• #10.592
Ik gebruik 4000mg visolie per dag (2 pillen van 2000mg). Samen met glucosamine heb ik nooit meer last van mij gewrichten als ik laag in vp zit. weet niet welke het werk doet maar ik dacht, doe ze gewoon allemaal :-)
Ok..dan ga ik misschien mijn visolie weer wat opvoeren. Eerst even wachten op mijn salaris, want die krengen zijn duur:mad:

Waarvan heb jij ze meestal?

na een week visolie vergeet ik t altijd, misschien maar weer eens beginnen.
Jij vergeet volgens mij wel meer Martijn ;):o

• #10.594
.

Laatst bewerkt:
  • #10.596
Niet met chocolade gelukkig :)

Mijn karige voeding van vandaag:o

Voeding, dinsdag 04-02-2014:
9:00 1L groene thee
11:00 30g whey + 5g creatine + 50g notenmix + multivit, visolie & vit D
12:30 150g kipfilet + 75g spinazie
15:00 150g kipfilet + 75g spinazie
17:00 25g whey
18:00 Roti (~750kcals):eating: + 30g casseine

~1875kcals, E/K/V = 195g (41%) / 100g (22%) / 75g (37%)

Huh, waar komen de andere 1000 Kcal dan vandaan? niet van de kip/spinazie toch?

en Wey is ook geen calorie bom.

Pff 1900 calorieën. Ik weet nu al dat ik waarschijnlijk bijna het 3 dubbele ga eten. Hoi fat gains!

• #10.600
Huh, waar komen de andere 1000 Kcal dan vandaan? niet van de kip/spinazie toch?

en Wey is ook geen calorie bom.
Alles los valt wel mee, maar bij elkaar kom ik met 300g kipfilet gebakken in olijfolie, 55g whey, 30g casseine en 50g notenmix toch op ongeveer 1100kcals

notemix en visolie bevatten veel vetten en dus best wat calorieën. Tel je daar de rest bij dan kom je dus op 1100kcal.
Dit inderdaad :D

Pff 1900 calorieën. Ik weet nu al dat ik waarschijnlijk bijna het 3 dubbele ga eten. Hoi fat gains!
Ik heb dit weekend veel te veel gegeten en morgen onbeperkt pannenkoeken en bioscoop, dus vandaag maar even iets rustiger aan.. ;)

Geen zin in al die fat-gains..

Terug
Naar boven