Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

:
Jup, waren naar mijn mening gewoon parallel. Ik verbaas me soms ook over de power die ik nog heb onderin bij mijn squats...die power was er overigens wel een beetje uit bij 192.5kg ;)

De reden dat het me verbaast is omdat ik je de afgelopen maanden steeds 120-130 zie pakken en je dan ineens vanuit het niets 190+ squat. Snap je, is nogal epic ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.602
De reden dat het me verbaast is omdat ik je de afgelopen maanden steeds 120-130 zie pakken en je dan ineens vanuit het niets 190+ squat. Snap je, is nogal epic ;)
12reps vind ik persoonlijk ook wel een ander verhaal als 1 rep. Verder ga ik tegenwoordig mijn 1RM squats vaak iets breder staan wat ik ook makkelijker vind.:D Ik hoop je te kunnen blijven verbazen ;):o

12reps vind ik persoonlijk ook wel een ander verhaal als 1 rep. Verder ga ik tegenwoordig mijn 1RM squats vaak iets breder staan wat ik ook makkelijker vind.:D Ik hoop je te kunnen blijven verbazen ;):o

Haha, ja is ook zeker een ander verhaal. Maar juist ook omdat je dan niet zo gewend bent aan low rep/1RM's draaien door al die 12 reppers van de afgelopen maanden.

Ik blijf je sowieso volgen dus je hoort het als je me weer verbaast! :D

Hoef jij niet te doen, doen andere al :mad:

Als ik het doe heb je tenminste iets leuks om naar te kijken, ik heb dezelfde titel als Pleister maar dan de licht getinte versie ervan :trollface:

OT: nog geen 2000 kcal...damnit, respect dat je het zo goed volhoud man!
Die cheatdagen af en toe mogen dan wel, gewoon als refeed dag tellen :rolleyes:
Lekkere MP Marvin! :eek:
:trollface:

• #10.607
Tja...als ik zo door ga met iedere dinsdagavond 'dominion' te spelen met vrienden kan ik 1 ding zeggen: hallo fat-gains.

Tot nu toe elke keer als we dat spel spelen komt er chips en andere ellende op tafel. Ik neem me dan voor niets te nemen, maar al zeg ik mezel 1 chipje toe is het hek van de dam...:eating: feelsbadman.

Morgenoverdag ga ik volgens planning wat lager in carbs en kcals met uitzicht op het pannenkoekenfestijn en rekening houdend met de deload training. Donderdag ga ik proberen een nog iets meer low carb dag te houden..om de schade te beperken.

marvin toch... jij blijft maar junken he :P

bij squaten is 1mr en veel reps echt wereld van verschill

Dat ken ik ja, ik kan het ook nooit bij 1 chippie houden marvin, daarom neem ik voorlopig gewoon niets... moet ff m, n vp omlaag werken.

• #10.610
marvin toch... jij blijft maar junken he :P

bij squaten is 1mr en veel reps echt wereld van verschill
Ja helaas wel...maar vandaag werd ik IMO ook gestraft voor het junken..:sad:

Dat ken ik ja, ik kan het ook nooit bij 1 chippie houden marvin, daarom neem ik voorlopig gewoon niets... moet ff m, n vp omlaag werken.
Dat is echt de beste oplossing..

Laat ik vandaag eens beginnen met de stats van vorige week vs deze week...daar wordt ik niet vrolijk van

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vorige week:
Gewicht: 78.9
Taille: 72.8cm

Deze week:
Gewicht: 79.8
Taille: 73.5

Het zal voornamelijk vocht zijn, maar taille stijgingen heb ik altijd een bloedhekel aan...ondanks dat ga ik vandaag lekker onbeperkt pannenkoeken eten..:eating:

Dag 2: Deadlift (Wendler) + Back:
Deadlift:
65kg: 5
82.5kg: 5
97.5kg: 5
110kg: 5
Chinup (60-70%):max 28 reps (myo-sets)
Dumbel row (80%):4x12-15
Reverse grip pulldown (80%):4x8-12
CG cable row (80%):3x8-12
Barbel shrugs (70-80%):4x8-12
Side ab-work:

Voeding, woensdag 05-02-2014:
9:00 1L groene thee
11:00 80g havermout + 30g whey + 25g rozijnen + multivit & vit D
12:30 100g rijst + 125g kipfilet + 90g spinazie
15:00 100g rijst + 125g kipfilet + 90g spinazie + appel
Post-workout: 20g dextro + 30g whey + 20g casseine + 5g creatine + banaan
18:30 onbeperkt pannenkoeken (500g?) + bioscoop (popcorn?)

~3000kcals, E/K/V = 195g (26%) / 440g (58%) / 55g (16%)

73,5 cm dat is toch super mijne is 84cm

Checking in at page 531! WENDLER!!!
Mirin' krachtstats gozer.
Succes met je deloadweek:p

• #10.613
73,5 cm dat is toch super mijne is 84cm
Ik heb voor mezelf de grens op 74-75cm gezet. Mag er af en toe eens overheen pieken, maar wil geen steady >76cm meer. Ooit was mijn taille ook 86cm..vond ik persoonijk teveel voor mijn fysiek..

---------- Toegevoegd om 08:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:09 ----------

Checking in at page 531! WENDLER!!!
Mirin' krachtstats gozer.
Succes met je deloadweek:p
Haha, nice one indeed! Welkom op de Wendler pagina...

waar gedeload wordt:sad:

Ja snap ik wat zou mijn taille zijn op 8%? 77cm?

• #10.615
Vergeet je de stroop niet?? :-)

• #10.617
Vergeet je de stroop niet?? :-)
Heb wel iets meegenomen in de berekening...ik hou van zoete pannenkoeken namelijk..maar de totalen voor vandaag kunnen zomaar een stuk hoger uitpakken, want kan namelijk erg veel eten:o. Echter is het wel een restaurant en weet ik niet of ze zo snel pannenkoeken kunnen aanleveren als dat ik eet..

Het is wel via vakantieveilingen en was officieel voor 4 personen en ga maar met zijn tweeen, dus ga wel eisen dat ik twee pannenkoeken per keer mag bestellen:trollface:

whaha taille van 73 zal ik nooit halen marvin.... dus wees er tevreden over brah. trainze.

Niceee voeding, train ze en veel plezier vanavond!

Oh nice :) hartig is altijd lekker!

Terug
Naar boven