Jespeeer
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 95
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien na de pannenkoeken en de bios nog wat eiwitten pakken als je weer thuis bent?

Ach ben ook wel tevreden, maar het kan altijd beter! Zo gauw ik volgens mij nooit jou VVM halen..whaha taille van 73 zal ik nooit halen marvin.... dus wees er tevreden over brah. trainze.

Thanks man dat is wel goed gekomen

Ik heb ook maar eens een hartige pannenkoek geprobeerd
Ik ga mijn best doen over twee weken weer op normaal niveau te hebben..Laat het smaken man! Je taille is nog steeds in een mooie maat hoor![]()
Dat heb ik zeker gedaan!Veel plezier met die pannekoeken eten man!Lekker genieten van alle stroop en poedersuiker.
Hebben inderdaad wat gruwelijke pannenkoeken daar. Was niet inbegrepen bij de all you can eat.kanonne even die menukaart bekeken!!! moet ik een keer heen
Mwoah..zo erg is het ook weer niet..Getting love handels marvin?
Waarom zo weinig op de DL, ben meer van jou gewend.
Mwoah..eiwitten zaten hoog genoeg en er zitten ook vast wat eiwitten in pannenkoeken en popcorn..Misschien na de pannenkoeken en de bios nog wat eiwitten pakken als je weer thuis bent?

en wilde nog een ijsje toe, dus heb het bij zes gelaten

(waardeloze foto kwaliteit
)

Daar heb je een punt Bart! Zolang we het trainen maar leuk blijven vinden doen we het in ieder geval beter dan een groot deel van bankzittend Nederlandach zo hebben we allemaal wat kerel, we trainen gewoon lekker door. jij behoud een smalle taille en ik zal altijd vettig blijven denk ik, haha.
Thanks Frank!
! Niet gaan fietsen naar mijn werk, want het waaide te hard en dan fiets ik mijn knieen naar de klote..

Ik had het ook niet over de shape van vandaag. Maar net nadat ik carbs heb gegeten knallen ze er vaak goed uit!typisch ... Marv eats carbs get vainy, Rob eats carbs and balloons up