hendrie
Huge Freak
- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Inderdaad balen! Anders had ik zeker het record verbroken..ben ik altijd wel voor in.Sick man! Altijd fijn om te zien =D
Best balen dat er geen wall of fame is!![]()

Ik moet wel de touwtjes weer even strak trekken binnenkort..junk IMO wel erg veel..Netjes man die faparm! Ik snap wel dat je graag zo droog wilt blijven met zulke onderarm aderen en dat shredded torso![]()

Vind het wel bruut!Nice die veins heb ik ook altijd naa lekker veel carbs![]()
Frank mc Grath vains without Mister10 glasses..

Thanks man

Als je zoveel calorieen op hebt en je gaat de dag erna trainen heb je dan ook meer kracht als normaal?
Helaas ging ik vandaag niet trainen..ik plan wat dat betreft carbloads/refeeds liever op zondag of vrijdag, zodat ik de dag erna ervan kan profiteren met trainen.Als je zoveel calorieen op hebt en je gaat de dag erna trainen heb je dan ook meer kracht als normaal?

Was het maar zo'n feest

Helaas ging ik vandaag niet trainen..ik plan wat dat betreft carbloads/refeeds liever op zondag of vrijdag, zodat ik de dag erna ervan kan profiteren met trainen.
Sterker wordt ik er vaak niet van...maar de pomp daarentegen
Edit: Jij moet nu toch wel weten hoe het is om op veel kcals te trainen![]()

Het eten zelf vind ik een goede ervaring..

Niet overdrijven he

Pannenkoeken zijn zo lekker!Onderarmen zien er goed uit man, ga ook maar eens pannenkoeken eten
.

Deloads duren altijd te lang. Als ik deload doe ik het goed natuurlijk, dus ook de assistanceDeload duurt langJe assistance hoef je trouwens niet te deloaden. Just saying
![]()

Normaal gesproken om de 6 tot 8 weken..maar deze keer kwam het wel goed uit, want verwachte goed brak te zijn van Hard-bass..dat viel gelukkig alles mee!
Thanks man! En welkomSick, die onderarmen man.. Echt nice.
'K ga je volgen![]()

Dat is wel de bedoeling BartEasy peezy brah, deload... volgende week zaterdag helemaal los daaro in best!
Deloaden is noodzakelijk kwaad! Heb inderdaad mijn kcals omlaag gedaan, heb namelijk ook niks nodig en had twee junkdagen op de planning deze week...afgelopen woensdag (onbeperkt pannenkoeken) en vandaag (satesaus fondue)..Deloaden.. tjah wat kunnen we daar nou over zeggen. Moet gebeuren.
Maar straks weer heerlijk terug naar ub/lb!
Eet je nu ook minder kcals?